money tourism copyright photo 2019
Βερολίνο | ©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σε ύφεση οι κρατήσεις στη γερμανική αγορά

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σε ύφεση εξακολουθούν να βρίσκονται οι κρατήσεις στη γερμανική αγορά, με τα τελευταία στοιχεία να «μιλούν» για μείωση 11% στις πωλήσεις τουριστικών πακέτων τον προηγούμενο μήνα, διαψεύδοντας κάθε ελπίδα για ανάκαμψη.

Μετά από μια πτώση 9% στις κρατήσεις τον Ιανουάριο και μια μείωση μόλις 2% τον Φεβρουάριο, η γερμανική τουριστική βιομηχανία ήλπιζε ότι η ITB, που διεξήχθη στις αρχές Μαρτίου, θα δώσει την πολυαναμενόμενη ώθηση στην αγορά. Αντίθετα,  νέα πτώση 11% καταγράφηκε τον περασμένο μήνα, με τις πωλήσεις ταξιδιωτικών πακέτων για το καλοκαίρι να κυμαίνονται σε χαμηλά επίπεδα, σύμφωνα με τη μηνιαία αντιπροσωπευτική έρευνα της GfK.

ITB BERLINΗ μείωση των κρατήσεων για το Καλοκαίρι μέχρι σήμερα διαμορφώνεται στο 7%, έναντι  8% έως το τέλος Φεβρουαρίου. Εκτός από τον Ιούλιο, όπου παρατηρείται μια άνοδο 1,8%, όλοι οι άλλοι μήνες εμφανίζουν μείωση, η οποία τον Αύγουστο, τον κύριο διακοπών, εκτοξεύεται σχεδόν στο 20%.
Σε όγκο, μόνο το 57% των μεγεθών του προηγούμενου έτους έχει πωληθεί από το τέλος Μαρτίου, σε σύγκριση με το 65% την ίδια εποχή, πέρυσι, όταν οι κρατήσεις παρουσίαζαν μια σωρευτική αύξηση 6%.

Αυτή η τρέχουσα χαμηλή ζήτηση υπογραμμίστηκε από διαδικτυακή έρευνα του Travelzoo, στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 1.000 καταναλωτές και  η οποία διαπίστωσε ότι το 63% των Γερμανών δεν έχουν ακόμη κάνει κράτηση για τις τις καλοκαιρινές διακοπές τους.

Ένας στους δέκα εξήγησε ότι ο φόβος μιας νέας τρομοκρατικής επίθεσης λειτουργεί ανασταλτικά στο κλείσιμο διακοπών και σχεδόν ένας στους τρεις είπε ότι θέλει να αποφύγει «απειλούμενες» ευρωπαϊκές πόλεις. Περισσότεροι από τους μισούς (53%) από εκείνους οι οποίοι δεν έχουν ακόμη κλείσει, δήλωσαν ότι ήθελαν να κάνουν κράτηση αυθόρμητα, ενώ το ένα τέταρτο σχεδιάζει να κλείσει τις καλοκαιρινές διακοπές του τον Απρίλιο.

Από την άποψη των προορισμών, το 40% δήλωσαν ότι σχεδιάζουν να πάνε διακοπές στο εσωτερικό της Γερμανίας. Τα θέματα ασφάλειας δείχνουν να διαδραματίζει πρωτεύοντα ρόλο στην επιλογή του προορισμού, αφού το 35% σχεδιάζει να επιλέξει προορισμό ακριβώς, με βάση την ασφάλεια.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *