Νέα στρατηγική και εταιρική ταυτότητα για την IDEAL STANDARD INTERNATIONAL

Νέα στρατηγική και εταιρική ταυτότητα για την IDEAL STANDARD INTERNATIONAL

0
ideal

Η Ideal Standard International, ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές λύσεων για το μπάνιο παγκόσμια, ανακοίνωσε πρόσφατα τη νέα της στρατηγική για τα επόμενα χρόνια, εστιάζοντας στα παγκόσμια “MEGA TRENDS”, τα οποία  έχουν σημαντικό αντίκτυπο στη χρήση του πολυτιμότερου πόρου μας, του νερού.

Οι δημογραφικές αλλαγές, η ανάγκη για μεγαλύτερη βιωσιμότητα (sustainability), ο αγώνας ενάντια στις λοιμώξεις σε περιβάλλοντα περίθαλψης της υγείας και η αυξανόμενη ψηφιοποίηση της ζωής μας, απαιτούν ολιστικές λύσεις, που η Ideal Standard καθιστά δυνατές με αυτό που αποκαλεί Συνδεδεμένη Ευφυΐα. Με σκοπό να αντιπροσωπεύεται η επιδίωξη της εταιρίας για τη συνδεδεμένη ευφυΐα που κινητοποιεί την καινοτομία στη βιομηχανία των ειδών υγιεινής, η Ideal Standard International δημιούργησε μια νέα ταυτότητα της επωνυμίας της που εκπροσωπεί τις αξίες της. Οι δύο δακτύλιοι που περιπλέκονται είναι σύμβολο της σύνδεσής της με τους επαγγελματίες πελάτες της. Σύμβολο απρόσκοπτης συνεργασίας και δυναμικής ροής του νερού. Ένα αποτύπωμα της επιθυμίας της εταιρίας να βοηθάει τους πελάτες της να προωθούν την επιχειρηματική τους δραστηριότητα μέσα από την γνώση, την τεχνογνωσία και τις λύσεις της.

Αυτή η συμβιωτική σχέση με τους Συνεργάτες της, δημιουργεί τη Συνδεδεμένη Ευφυΐα. Τα λογότυπα των brands του Ομίλου, Ideal Standard, Armitage Shanks, Vidima, Porcher & Ceramica Dolomite, παραμένουν ως έχουν.
Παράλληλα η Ideal Standard επισημαίνει το ιδιαίτερο βάρος που δίνει στην Εξυπηρέτηση Πελατών, με έμφαση σε ψηφιακά εργαλεία όπως η Μοντελοποίηση Οικοδομικών Πληροφοριών (Building Information Modeling – BIM) που θα κινητοποιήσουν σημαντικές βελτιώσεις στην οικοδομική αποδοτικότητα.

ΠΗΓΗwww.money-tourism.gr
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ