H Ryanair ανακοίνωσε τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Ιουλίου, επιβεβαιώνοντας πως παραμένει πρώτη στην εξυπηρέτηση πελατών στην Ευρώπη.
Πιο συγκεκριμένα:
- Το 83% των περισσότερων από 69,000 πτήσεων αφίχθησαν στην ώρα τους (μείωση λόγω καιρού και καθυστερήσεων των ΕΕΚ)
- Κάθε 1,000 επιβάτες αντιστοίχισαν σε 2 παράπονα
- Κάθε 1,000 επιβάτες αντιστοίχισαν σε λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή
- Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν εντός 7 ημερών.
Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε:“H Ryanair σημείωσε ρεκόρ επιβατικής κίνησης τον Ιούλιο, μεταφέροντας 12.6 εκατομμύρια πελάτες. Με το 83% των πτήσεων μας να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους, τον Ιούλιο γίναμε η πρώτη αεροπορική εταιρία στην Ευρώπη που μετέφερε 1 δισεκατομμύριο επιβάτες από το 1985. Μέσω του προγράμματος “Always Getting Better”, θα προσφέρουμε ακόμα περισσότερα δρομολόγια και νέες υπηρεσίες, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη.”
Ιούλιος | 2016 | 2017 |
Πτήσεις στην ώρα τους | 85% | 83% |
Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες | 1.61 | 2.06 |
Παράπονα σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες | 0.60 | 0.66 |
Παράπονα που απαντήθηκαν εντός 7 ημερών | 99% | 99% |