ryanair

Το 83% των πτήσεων της Ryanair στην “ώρα” τους τον Ιούλιο

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

H Ryanair ανακοίνωσε τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Ιουλίου, επιβεβαιώνοντας πως παραμένει πρώτη στην εξυπηρέτηση πελατών στην Ευρώπη.

Πιο συγκεκριμένα:

  • Το 83% των περισσότερων από 69,000 πτήσεων αφίχθησαν στην ώρα τους (μείωση λόγω καιρού και καθυστερήσεων των ΕΕΚ)
  • Κάθε 1,000 επιβάτες αντιστοίχισαν σε 2 παράπονα
  • Κάθε 1,000 επιβάτες αντιστοίχισαν σε λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή
  • Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν εντός 7 ημερών.

Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε:“H Ryanair σημείωσε ρεκόρ επιβατικής κίνησης τον Ιούλιο, μεταφέροντας 12.6 εκατομμύρια πελάτες. Με το 83% των πτήσεων μας να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους, τον Ιούλιο γίναμε η πρώτη αεροπορική εταιρία στην Ευρώπη που μετέφερε 1 δισεκατομμύριο επιβάτες από το 1985. Μέσω του προγράμματος “Always Getting Better”, θα προσφέρουμε ακόμα περισσότερα δρομολόγια και νέες υπηρεσίες, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη.”

Ιούλιος 2016 2017
Πτήσεις στην ώρα τους 85% 83%
Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες 1.61 2.06
Παράπονα σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες 0.60 0.66
Παράπονα που απαντήθηκαν εντός 7 ημερών 99% 99%

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *