Επιστροφή στη σταθερότητα για τη ρωσική τουριστική βιομηχανία

ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Στη σταθερότητα έχει επιστρέψει η ρωσική τουριστική βιομηχανία μετά το «κλείσιμο» της Τουρκίας και της Αιγύπτου, σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η εκτελεστική διευθύντρια του Συνδέσμου των τουριστικών πρακτόρων της Ρωσίας (ATOR), Maia Lomidze, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, σήμερα, στη Μόσχα.

 

«Το κλείσιμο της Τουρκίας και της Αιγύπτου αποτελούν μεγάλο πλήγμα, αλλά όχι θανατηφόρο. Ωστόσο, εάν αυτό συνέβαινε το 2014, θα ήταν συνώνυμο με το τέλμα της ταξιδιωτικής μας βιομηχανίας», είπε χαρακτηριστικά η κα. Lomidze.

Ο αριθμός των τουριστικών επιχειρήσεων έχει μειωθεί κατά περισσότερο από δύο φορές τα τελευταία χρόνια. Το 2014 λειτουργούσαν 2000 επιχειρήσεις, ενώ πέρυσι ο αριθμός τους μειώθηκε στις 600.

Η Lomidze πιστεύει ότι η διαδικασία αυτή θα συνεχιστεί.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις του ATΟR, τουλάχιστον το 20% των τουριστικών επιχειρήσεων που λειτουργούν σήμερα, θα αποχωρήσουν από την αγορά.

Ωστόσο, αυξημένες κατά 50% περίπου σε σχέση με το προηγούμενο έτος ήταν οι online πωλήσεις των τουριστικών υπηρεσιών στη Ρωσία το 2014, που σε απόλυτα νούμερα μεταφράζεται σε 430 δισεκατομμύρια ρούβλια, σύμφωνα με έρευνα της Data Insight. Ενώ, ήδη, συζητούνται οι αυτορυθμιστικές κατευθυντήριες γραμμές για την ανάπτυξη  κανόνων ασφαλείας για τους online τουρίστες, οι οποίες θα δώσουν περαιτέρω ώθηση στις online πωλήσεις τουριστικών πακέτων.

Έτσι, σύμφωνα με έρευνα της Data Insight, το 2014, οι online πωλήσεις των τουριστικών υπηρεσιών στη Ρωσία ανήλθαν σε 430 δισεκατομμύρια ρούβλια, μία αύξηση κατά 49% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Σε οικονομικούς όρους (215 δισεκατομμύρια ρούβλια από 430 δισεκατομμύρια), σχεδόν το μισό μερίδιο της online τουριστικής αγοράς κατέλαβε η πώληση των αεροπορικών εισιτηρίων. Η συμμετοχή των online υπηρεσιών τόσο στις πωλήσεις των εισιτηρίων, όσο και στα online ταξιδιωτικά γραφεία (ΟΤΑ) είναι 20% υψηλότερη σήμερα σε σχέση με ένα χρόνο πριν.

“Σήμερα, η online τουριστική αγορά είναι από τις πιο αναπτυσσόμενες στο Ρωσικό διαδίκτυο (RuNet), αλλά η ταχεία αυτή ανάπτυξη συνοδεύεται και από κάποιες δυσκολίες όπως: Η ανάγκη για μεγάλες επενδύσεις, η τεχνολογική καθυστέρηση, η έλλειψη σαφούς μηχανισμού ρύθμισης στη βιομηχανία. Επιπλέον, δεν μπορούμε να αγνοήσουμε τους κοινωνικούς παράγοντες, όπως η έλλειψη χρηστών με πιστωτικές κάρτες και η έλλειψη βασικής ψηφιακής γνώσης”, είπε ο διευθυντής της ROCIT Sergei Grebennikov.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *