Αυτές είναι οι 5 νέες τάσεις στις αερομεταφορές

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΓΝΩΜΗ ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ

Εξαρτημένοι σε μεγάλο βαθμό από την τεχνολογία είναι οι αεροπορικοί επιβάτες, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της Παγκόσμιας Έρευνας Επιβατών (GPS, Global Passenger Survey) για το 2016 που πραγματοποίησε η ΙΑΤΑ σε δείγμα 6.920 ανθρώπων.

Οι 5 κυρίαρχες τάσεις στις αερομεταφορές, έτσι όπως διαμορφώνονται από τους ίδιους τους επιβάτες είναι οι εξής:

– Να φτάνουν στο αεροδρόμιο έτοιμοι να πετάξουν.

– Να περνούν από τον έλεγχο ασφάλειας και συνόρων μία φορά χωρίς να χρειάζεται να απαλλαγούν από τα προσωπικά τους αντικείμενα.

– Να έχουν εξατομικευμένες ταξιδιωτικές επιλογές -και είναι πρόθυμοι να παρέχουν προσωπικά στοιχεία για να έχουν πρόσβαση σε αυτές.

– Να έχουν στον αέρα την ίδια συνδεσιμότητα που έχουν και στο έδαφος.

– Να είναι έτοιμοι να πετάξουν.

Η έρευνα αποκάλυψε ότι οι επιβάτες θέλουν να διευκολύνονται να κάνουν περισσότερες από τις παραδοσιακές διαδικασίες “εκτός αεροδρομίου”, εκμεταλλευόμενοι τις σύγχρονες ψηφιακές self-service επιλογές. Το 2016 το ποσοστό των επιβατών που έκαναν online check-in και χρησιμοποίησαν κινητό boarding pass (κάρτα επιβίβασης) αντί τυπωμένου, αυξήθηκε, από 69% που ήταν το 2015, σε 71%.
airport-securityH πλειοψηφία των επιβατών θα ήθελε μια αναδιοργάνωση στη διαδικασία των αποσκευών, με έμφαση στις ηλεκτρονικές ευκολίες, ενώ σε ποσοστό 61% θέλουν να παρακολουθούν τις αποσκευές τους καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού.

“Οι επιβάτες θέλουν να φτάνουν στο αεροδρόμιο έτοιμοι να πετάξουν αξιοποιώντας τις “εκτός αεροδρομίου” ψηφιακές self-service επιλογές. Η ΙΑΤΑ βοηθά τη βιομηχανία να το πραγματοποιήσει αυτό για όλο και περισσότερους ταξιδιώτες μέσω του προγράμματος Fast Travel. Εάν η βιομηχανία επιτύχει τους εσωτερικούς στόχους του προγράμματος, τότε, από το 2020, το 80% των επιβατών παγκοσμίως θα έχουν πρόσβαση σε περισσότερες επιλογές self-service”, δηλώνει ο διευθυντής Επιβατών και Διευκόλυνσης της ΙΑΤΑ, Pierre Charbonneau.

Οι… πονοκέφαλοι των επιβατών

airport-security-and-border-control-processΟι διαδικασίες ελέγχου ασφαλείας και συνόρων είναι οι δυο πιο επίπονες για τους αεροπορικούς επιβάτες. Η μεγαλύτερη δυσαρέσκεια προκύπτει από τις πολλαπλές διαδικασίες ελέγχου ασφαλείας σε διάφορα αεροδρόμια και από την αδιακρισία με τον έλεγχο των προσωπικών αντικειμένων. Η πλειοψηφία των επιβατών επιθυμεί οι έλεγχοι αυτοί να γίνονται μόνο μία φορά κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Για να μπορέσει να πραγματοποιηθεί αυτή τους η… διακαής επιθυμία θα πρέπει η αεροπορική βιομηχανία να προσαρμοστεί στην τεχνολογία Smart Security. Δεδομένου ότι το 40% των επιβατών επιλέγουν τη διαδρομή τους με βάση την εμπειρία μεταφοράς τους από το αεροδρόμιο, οι αεροπορικές εταιρείες και τα αεροδρόμια δεν αντέχουν οικονομικά να αγνοήσουν τις επιθυμίες των επιβατών.

Προσωπικά στοιχεία ως… αντάλλαγμα για τη βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας

Οι επιβάτες θέλουν οι αεροπορικές εταιρείες και τα αεροδρόμια να τούς προσφέρουν μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία ταξιδιού και, προκειμένου να συμβεί αυτό, είναι πρόθυμοι σε ποσοστό 85% να παρέχουν περισσότερα προσωπικά στοιχεία.
Οι αεροπορικές εταιρείες και τα αεροδρόμια που θα κάνουν όσο το δυνατόν περισσότερη χρήση των τεχνολογικών καινοτομιών, θα βρεθούν ένα βήμα πιο μπροστά.

Σύνδεση με Wi-Fi στα 30.000 πόδια

wifi-on-boardΟι επιβάτες θέλουν να είναι πλήρως συνδεδεμένοι επί του αεροσκάφους, κατά προτίμηση μέσω των δικών τους συσκευών. Η έρευνα GPS διαπίστωσε ότι το 51% των επιβατών -μια αύξηση 12% σε σχέση το 2015- θα προτιμούσαν να χρησιμοποιούν τις δικές τους συσκευές επί του αεροσκάφους (BYOD: Bring Your Own Device) για να έχουν πρόσβαση σε επιλογές ψυχαγωγίας.
Με τη διαθεσιμότητα σύνδεσης Wi-Fi να εξακολουθεί να έχει άμεσο αντίκτυπο στη συνολική εμπειρία του αεροπορικού ταξιδιού, οι αεροπορικές εταιρείες δεν έχουν παρά να προσαρμοστούν στις επιταγές της σύχρονης τεχνολογίας, προκειμένου να διαφοροποιηθούν.

“Οι επιβάτες θέλουν ευκολία και γρήγορα αποτελέσματα με τις κρατήσεις τους και το check-in τους, μια απρόσκοπτη και ασφαλή εμπειρία αεροδρομίου και εξατομικευμένες εμπειρίες καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Είναι έτοιμοι να προσεταιριστούν τα οφέλη της σύγχρονης τεχνολογίας, όταν πρόκειται να βελτιωθεί η ταξιδιωτική εμπειρία τους. Οι αεροπορικές εταιρείες και τα αεροδρόμια που το αναγνωρίζουν αυτό και παρέχουν στους επιβάτες εύχρηστες κινητές υπηρεσίες, self-service επιλογές και one-stop ελέγχους ασφαλείας, θα αναβαθμίσουν την ταξιδιωτική εμπειρία προς ικανοποίηση των επιβατών”, δήλωσε ο Senior Vice President Αεροδρομίων, Επιβατών, Αποσκευών και Ασφαλείας της IATA, Nick Careen.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *