Η αυξημένη ζήτηση για Ελλάδα, Τουρκία και Αίγυπτο έδωσαν ώθηση στα αποτελέσματα του Thomas Cook

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το αυξημένο ενδιαφέρον για την Ελλάδα, τη Βουλγαρία και την Κύπρο μαζί με μακρινούς προορισμούς στις Η.Π.Α., σε συνδυασμό με την «αναζωπύρωση» της ζήτησης για την Τουρκία και την Αίγυπτο είχαν σαν αποτέλεσμα την αύξηση κατά 11% στις κρατήσεις του Thomas Cook αυτό το καλοκαίρι.

Ενώ σε συνέχεια αυτών των αποτελεσμάτων έρχεται η στρατηγική συνεργασία του Thomas Cook με την επενδυτική εταιρία LMEY, που εξειδικεύεται στις ελβετικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, η οποία θα της δώσει τη δυνατότητα να επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο της, με την ενσωμάτωση νέων ξενοδοχείων.

Με τη νέα συνεργασία, ο Thomas Cook, θα μπορέσει να εξαγοράσει το 42% ενός γερμανικού πρακτορείου και την Aldiana, μια εταιρία ξενοδοχειακής διαχείρισης που διαχειρίζεται 8 θέρετρα σε Ισπανία, Ελλάδα, Κύπρο, Τυνησία και Αυστρία κι έχει σκοπό να ανοίξει ακόμα 4 μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Με την Aldiana, ο Thomas Cook ανεβάζει τον αριθμό των ξενοδοχειακών της ιδιοκτησιών στις 7, ενώ ακολουθεί συνεργασία με την Expedia.

Ο Thomas Cook και η LMEY θα συνεργαστούν και για τη δημιουργία μιας επενδυτικής πλατφόρμας για ξενοδοχειακές επιχειρήσεις με σκοπό την ανάπτυξη των ξενοδοχείων της εταιρίας. Η πλατφόρμα θα ενεργοποιηθεί με τη συμμετοχή πέντε τουλάχιστον ξενοδοχειακών επιχειρήσεων ανάμεσά τους.

Ο εκπρόσωπος του Thomas Cook, Peter Fankhauser, ανέφερε: «H ανάπτυξη ενός ισχυρού χαρτοφυλακίου με δικά μας ξενοδοχεία είναι το κλειδί της επιτυχίας μας, επιτρέποντάς μας να παρέχουμε διακοπές υψηλής ποιότητας στους πελάτες μας, ανεξαρτήτως των αναγκών.

Η στρατηγική συνεργασία μας με την LMEY, μια εταιρία με αποδεδειγμένη εμπειρία στην ανάπτυξη επιτυχημένων ιδιοκτησιών σε παραλιακές περιοχές, μας δίνει την απαραίτητη ώθηση να επιτύχουμε αυτό το βασικό κομμάτι του σχεδίου μας.

Η εξαγορά μεριδίου της Aldiana επεκτείνει τα όριά μας με μια εταιρία που συμπληρώνει αλλά και βελτιώνει το ήδη υπάρχον portfolio μας, εμπλουτίζοντας τις προσφορές προς τους πελάτες μας και δίνοντάς μας μια γραμμή επικοινωνίας για νέες ιδιοκτησίες στο μέλλον. Αυτό είναι ένα ακόμα παράδειγμα του πώς αλλάζουμε μέσα από τις συνεργασίες».

Σε μια πιο αναλυτική ενημέρωση, ο δεύτερος μεγαλύτερος τουριστικός οργανισμός στην Ευρώπη αναφέρει πως έχει ήδη πουλήσει το 91% του προγράμματός του για το καλοκαίρι του 2018, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου χρόνου, οπότε είχε πουληθεί μόνο το 2%. Oι καλοκαιρινές κρατήσεις από τη Μεγ. Βρετανία αυξήθηκαν κατά 8% με το 89% του προγράμματος ήδη να έχει πουληθεί, ωθούμενο από τις πωλήσεις αποκλειστικά θέσεων.

«Όπως υπογραμμίστηκε προηγουμένως, ο συνδυασμός υψηλότερου πληθωρισμού στο κόστος των ξενοδοχείων και αυξημένης χωρητικότητας δημιούργησε έντονο ανταγωνισμό στην Ισπανία, οδηγώντας μας στον περιορισμό της ανάπτυξης ώστε να μπορέσουμε να περιορίσουμε τις διαφορές. Παράλληλα, τα σχέδιά μας για αύξηση των πωλήσεων “διαφορετικών” διακοπών, ειδικότερα διακοπών σε δικά μας ξενοδοχεία, θα μας βοηθήσουν να φανούμε πιο ανταγωνιστικοί το β’ εξάμηνο», ανέφερε η εταιρία.

Η προοπτική της εταιρίας σχετικά με τα υποκείμενα κέρδη δεν έχει αλλάξει. Σε αρμονία με το προηγούμενο έτος, το χειμερινό πρόγραμμα της εταιρίας έχει κατά 37% πουληθεί, με κρατήσεις που οφείλονται κυρίως σε διακοπές στην Τουρκία και τη Ν. Αφρική. Οι κρατήσεις στο Ην. Βασίλειο βρίσκονται στο 5%, απέναντι σε μια πολύ ανταγωνιστική περίοδο, ανεβασμένες κατά 3%, σύμφωνα με την εταιρία.
Οι συνολικές κρατήσεις και οι τιμές για το καλοκαίρι του 2018 είναι ήδη αυξημένες σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, φανερώνοντας μια πολύ καλή παρουσία της Βρετανίας και της Ν. Ευρώπης γενικότερα.

Σχολιάζοντας τις πωλήσεις της εταιρίας, ο εκπρόσωπός της, Peter Fankhauser είπε: «Οι πελάτες μας δείχνουν μεγάλο ενδιαφέρον για τις διακοπές που προσφέρουμε, επιλέγοντας μια μεγάλη γκάμα προορισμών στην αναζήτησή τους για ήλιο, με την Ελλάδα, τη Βουλγαρία και την Κύπρο να αποδεικνύονται πολύ δημοφιλείς. Ταυτόχρονα η ζήτηση για Τουρκία και Αίγυπτο αυξήθηκε, μιας και οι πελάτες μας αναζητούν την ποιότητα αλλά και την οικονομία. Οι κρατήσεις προς Ισπανία -τον μεγαλύτερο προορισμό μας- εμφανίζονται σταθερές, σε σχέση με πέρυσι, ενώ εμείς προσπαθούμε να αντεπεξέλθουμε σε ένα πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον».

Ενώ για τις νέες συνεργασίες του Thomas Cook, ο κ. Fankhauser πρόσθεσε: «Η συνεργασία με την Expedia που ανακοινώθηκε νωρίτερα αυτό τον μήνα θα μας επιτρέψει να εστιάσουμε σε καλύτερες προσφορές διακοπών. Επίσης, η συνεργασία μας με την εταιρία LMEY που ανακοινώθηκε σήμερα, μας παρέχει μερίδιο στη δημοφιλή γερμανική εταιρία Aldiana και τον τρόπο να αυξήσουμε τα δικά μας ξενοδοχειακά brands».

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *