alltours
Ο κ. Willie Verhuven του Alltours

Αύξηση εσόδων για τον Alltours, με την Ελλάδα “μπροστά” !!!

ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ο γερμανικός τουριστικός όμιλος Alltours, αναμένει καλή πορεία για τη φετινή χρονιά με ισχυρές κρατήσεις για την Ελλάδα και την Ισπανία, καθώς και επιστροφή της ζήτησης για την Τουρκία, σχεδιάζοντας την επανεπένδυση των κερδών, σε επέκταση των ξενοδοχείων του.

Ο όμιλος, με έδρα το Ντίσελντορφ, αύξησε τα προ φόρων κέρδη του κατά 12,7% φτάνοντας τα 63 εκατομμύρια ευρώ το έτος που έληξε τον Οκτώβριο του 2017. Οι τουριστικές επιχειρήσεις της εταιρείας αύξησαν τον κύκλο εργασιών τους κατά 4,5% σε σχεδόν 1,4 δισεκατομμύρια ευρώ, ενώ ο αριθμός των πελατών αυξήθηκε κατά 2,5% στις τέσσερις σημαντικές αγορές, Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία και Κάτω Χώρες. Όλες βελτίωσαν τα κέρδη τους και η αλυσίδα Allsun Hotels ήταν και πάλι «εξαιρετικά κερδοφόρα».

alltours Ο ιδιοκτήτης της εταιρείας, Willi Verhuven, δήλωσε: «Όπως και τα προηγούμενα χρόνια, τα κέρδη θα μείνουν μέσα στην εταιρεία και θα χρησιμοποιηθούν κυρίως για επενδύσεις.» Η ομάδα σχεδιάζει να συνεχίσει τις επενδύσεις κυρίως στην αλυσίδα ξενοδοχείων της Allsun, που λειτουργεί 34 ξενοδοχεία, και στον  «ψηφιακό μετασχηματισμό» των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του ομίλου.

Για το τρέχον έτος, η Alltours στοχεύει στην αύξηση των εσόδων από ταξιδιωτικούς πράκτορες κατά 5% και του αριθμού των πελατών κατά 3%. «Η τρέχουσα χειμερινή περίοδος υπερβαίνει τις προσδοκίες μας και οι κρατήσεις για την επόμενη είναι επίσης σε πολύ καλύτερα επίπεδα απ’ ότι προγραμματίζαμε», δήλωσε η εταιρεία.

Όσον αφορά τους προορισμούς, η ζήτηση είναι καλή για την Ισπανία, όπου η εταιρεία αναμένει για πρώτη φορά πάνω από ένα εκατομμύριο παραθεριστές. Γι’ αυτό το λόγο έχει ήδη ναυλώσει 20.000 επιπλέον θέσεις σε πτήσεις από τη Γερμανία στη Μαγιόρκα με διάφορες αεροπορικές εταιρείες τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο, για να καλύψει το κενό που άφησε η Niki μετά την παύση λειτουργίας της.

logoO Alltours αναμένει και πάλι τη μεγαλύτερη ανάπτυξη φέτος για την Ελλάδα, η οποία έχει ήδη αυξήσει κατά 30% τον κύκλο εργασιών της εταιρείας και τους αριθμούς των πελατών της το περασμένο καλοκαίρι και αποτελεί τον δεύτερο μεγαλύτερο προορισμό για την εταιρεία.

Η Τουρκία, από την άλλη πλευρά, επιστρέφει δυναμικά με διψήφια αύξηση στις κρατήσεις για το καλοκαίρι του 2018. «Πιστεύουμε ότι η Τουρκία, με τα υψηλής ποιότητας ξενοδοχεία και τις φθηνές τιμές της, θα ανακάμψει ως δημοφιλής προορισμός διακοπών», ανέφερε ο διευθυντής μάρκετινγκ, Markus Daldrup. Πρόσθεσε ακόμα πως η ζήτηση είναι υψηλότερη για την Αίγυπτο και την Τυνησία.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *