Αύξηση μεριδίων αγοράς στη Γερμανία για τον όμιλο TUI

Αύξηση μεριδίων αγοράς στη Γερμανία για τον όμιλο TUI

0
tui-germany

Η TUI επωφελείται από την επέκταση των ξενοδοχείων και τoυ τομέα της κρουαζιέρας και ανακοινώνει ότι κερδίζει μερίδιο αγοράς στη Γερμανία, με υψηλό μονοψήφιο ρυθμό αύξησης των εσόδων για τη θερινή περίοδο του 2017.

Ο μεγαλύτερος τουριστικός όμιλος της Ευρώπης αύξησε τον συνολικό κύκλο εργασιών του κατά 3,3% σε € 6,382 εκατ. το εξάμηνο που ολοκληρώθηκε στις 31 Μαρτίου 2017. Η εποχική απώλεια στα λειτουργικά κέρδη (EBITΑ) μειώθηκε σε € 310,8 εκατ. από € 422,9 εκατ. πέρυσι, με αποτέλεσμα η συνολική ζημία του ομίλου περιορίστηκε σε € 308,6 εκατ. από € 394,9 εκατ. πέρυσι.

Στα σταθερά επιτόκια και σε παρόμοια βάση, εξαιρουμένου του αντίκτυπου του Πάσχα, το EBITA βελτιώθηκε κατά 6,3% με εποχική απώλεια € 193,3 εκατ.. Συμπεριλαμβανομένης της μετατροπής ξένου συναλλάγματος και των επιπτώσεων του χρονοδιαγράμματος του Πάσχα, μειώθηκε κατά 3,8% σε -214,4 εκατ. ευρώ.

Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις της TUI βελτίωσαν τα λειτουργικά τους κέρδη (αναφερόμενο EBITA) κατά 26% σε  120 εκατ. ευρώ και το υποκείμενο EBITA κατά 28% στα  122,8 εκατ. ευρώ, από 13% σε 300 εκατ. ευρώ. Η δραστηριότητα των κρουαζιερόπλοιων, συμπεριλαμβανομένης της Thomson Cruises, αύξησε τον κύκλο εργασιών της TUI κατά 12% στα 346 εκατ. ευρώ, ενώ το EBITA αυξήθηκε κατά 52% στα 75 εκατ. ευρώ.

Οι αγορές

Μεταξύ των μεγάλων πηγών αγορών, η Βόρεια Περιφέρεια (συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου) σημείωσε πτώση στον κύκλου εργασιών 5,3%, ενώ η υποκείμενη εποχική ζημία διευρύνθηκε κατά 14%.

Η Κεντρική Περιφέρεια (Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία, Πολωνία) αύξησε τον κύκλο εργασιών κατά 2,1% σε μόλις πάνω από 2 δισ. ευρώ κατά το εξάμηνο, αλλά η υποκείμενη ζημία αυξήθηκε κατά 30% σε 143,7 εκατ. ευρώ. Ο κύριος λόγος γι’ αυτό ήταν το οικονομικό αντίκτυπο των 24 εκατομμυρίων ευρώ, από τον αυξημένο αριθμό ασθενειών πιλότων της TUIfly Γερμανίας, τον περασμένο Οκτώβριο, με αποτέλεσμα πολλές ακυρώσεις πτήσεων.

«Πιο θετικά, η TUI Germany παρουσίασε βελτίωση στις εμπορικές επιδόσεις της, με κέρδη από το μερίδιο αγοράς και αυξημένο εύρος διακοπών και αεροδρομίων αναχώρησης», ανέφερε η ομάδα στην εξαμηνιαία έκθεσή της. Το αποτέλεσμα για την αεροπλοΐα επηρεάστηκε από τα πρόσθετα έξοδα επισκευής αεροσκαφών, καθώς και από το χρονοδιάγραμμα του Πάσχα.

Οι προοπτικές για το καλοκαίρι του 2017 φαίνονται καλές για τον ηγέτη της γερμανικής αγοράς, ο οποίος έχει πλέον πωλήσει το 62% της συνολικής χωρητικότητάς του. Η TUI παρουσιάζει αύξηση 7% στα έσοδα για το καλοκαίρι του 2017, με βάση την αύξηση του αριθμού των πελατών κατά 4% και τη βελτίωση των μέσων τιμών πώλησης κατά 3%.

Η άνοδος των εσόδων προχωρά πολύ περισσότερο από την αύξηση των πωλήσεων του καλοκαιριού κατά 3,2% για τη συνολική γερμανική αγορά πακέτων διακοπών (από τα τέλη Απριλίου), σύμφωνα με τους ερευνητές της GfK.

Συνολικά, η TUI ανέφερε ότι η τρέχουσες συναλλαγές για το καλοκαίρι του 2017 είναι σύμφωνες με τις προσδοκίες. Τα έσοδα από εμπορικές συναλλαγές είναι 8% αυξημένα, σε σχέση με το προηγούμενο έτος σε επίπεδο ομίλου, με τους αριθμούς των πελατών να αυξάνονται κατά 4% από έτος σε έτος. Η μειωμένη ζήτηση για την Τουρκία και την Αίγυπτο αντισταθμίζεται από τη μεγαλύτερη ζήτηση για την Ελλάδα, την Ισπανία, το Πράσινο Ακρωτήριο, την Κύπρο και τους προορισμούς μακρινών αποστάσεων, όπως η Καραϊβική.

Ο Fritz Joussen

Σχολιάζοντας τις οικονομικές επιδόσεις του ομίλου, ο διευθύνων σύμβουλός του, Fritz Joussen, δήλωσε: «Η πορεία μας προς μια ολοκληρωμένη τουριστική επιχείρηση βρίσκεται σε καλό δρόμο. Προσφέρουμε μια ισχυρή ανάπτυξη στα εμπορικά σήματα ξενοδοχείων και κρουαζιέρων, με τα δύο αυτά τμήματα να συμβάλλουν στο ήμισυ του λειτουργικού μας αποτελέσματος. Ο Όμιλος TUI αλλάζει γρήγορα – η καθοδήγησή μας παραμένει αμετάβλητη παρά το δύσκολο περιβάλλον. Επαναλαμβάνουμε την καθοδήγησή μας για να επιτύχουμε τουλάχιστον 10% αύξηση του υποκείμενου EBITA φέτος».

Ωστόσο, ο Joussen δεν μπόρεσε να πει πότε θα μπορούσε να ξεκινήσει η προγραμματισμένη κοινή επιχείρηση μεταξύ της TUIfly και της Niki. Είπε ότι οι συνομιλίες με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή σχετικά με την επιχείρηση συνεχίζονται, αλλά άφησε ανοικτό το αν η αεροπορική εταιρία θα μπορούσε να ξεκινήσει τον χειμώνα 2017/18 ή το επόμενο καλοκαίρι. Η αεροπορική εταιρία είχε αρχικά προγραμματιστεί να είναι έτοιμη να ξεκινήσει το καλοκαίρι του 2017.

Ωστόσο, ο διευθύνων σύμβουλος της TUI επανέλαβε τα πλεονεκτήματα της προγραμματισμένης επιχείρησης αεροπορικών εταιριών, λέγοντας: «Είναι μια κατάσταση win-win για αμφότερα τα μέρη».

ΠΗΓΗwww.money-tourism.gr
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ