alltours

Alltours : Η Ελλάδα πρωταγωνιστής του προγράμματος της εταιρείας

ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Ελλάδα είναι ο πρωταγωνιστής του προγράμματος του Alltours, αφού εμφανίζει ολοένα και αυξανόμενη ζήτηση, με τις τιμές να “τραβούν την ανηφόρα”.
Μετά από μονοψήφια, αλλά σταθερή ανάπτυξη ο πέμπτος μεγαλύτερος γερμανικός tour operator εντάσσει δύο ακόμα ξενοδοχειακά brands στον όμιλό της για το καλοκαίρι 2018.

Η εταιρεία, που εδρεύει στο Ντύσελντορφ, μετά από ανεβασμένες πωλήσεις τη χρονιά 2015/2016 ( 1,3 δισεκατ. €) είδε τα νούμερά της να αυξάνονται κι άλλο κατά 4,6% αυτή τη χρονιά.

Μεγάλος νικητής σε επίπεδο κρατήσεων αναδείχθηκε η Ελλάδα, με ανάπτυξη 30%  φτάνοντας τους 270,000 επισκέπτες. Ο σταθερός προορισμός της, η Ισπανία, ανέβηκα κατά 4,6% με 960,000 πελάτες.

alltours
Ο CEO του ομίλου Daldrup Markus / Alltours photo

Σε δηλώσεις του ο διευθύνων σύμβουλος της Alltours ανέφερε πως η ανάπτυξη είναι εμφανής  σε όλες τις αγορές και η εταιρεία στοχεύει σε συνέχιση της πορείας αυτής και για το έτος 2017/2018, θέλοντας να παρουσιάσει αύξηση 3% σε αριθμό πελατών και 5% στα κέρδη.

Οι «καινοτομίες» για την περίοδο 2017/2018 περιλαμβάνουν τον επαναπροσδιορισμό των πακέτων διακοπών του “Bye Bye”, το λανσάρισμα δύο νέων ξενοδοχειακών brands και αρκετούς νέους ευρωπαϊκούς προορισμούς.

Τα νέα ξενοδοχειακά brands είναι το “Luxmar” και το “Family & Friends”. Το πρώτο απευθύνεται σε ενήλικες με αρχικό portfolio που αποτελείται από τρία θέρετρα, ενώ το δεύτερο, με πέντε ξενοδοχεία στο δυναμικό του, απευθύνεται σε οικογένειες.

Ο πυρήνας της αλυσίδας Allsun θα προσφέρει πακέτα σε 34 ξενοδοχεία το επόμενο καλοκαίρι, ενώ η εταιρεία φτάνει τα 62 ξενοδοχεία, στο σύνολο των έξι brands που διαχειρίζεται.

Συνολικά, το καλοκαίρι 2018 η χωρητικότητα θα αυξηθεί κατά πολύ, με 10.800 ξενοδοχεία, αντί των 7.700 που υπήρχαν το φετινό καλοκαίρι.

Οι τιμές

Αναμενόμενη συνέπεια της αυξημένης ζήτησης, αποτελεί η αύξηση των τιμών, κατά μέσο όρο στο 2%. Πιο συγκεκριμένα, λόγω μεγάλης ζήτησης σε Ελλάδα, Ισπανία και Πορτογαλία θα παρατηρηθεί αύξηση τιμών κατά 3,2%, ενώ σε Τουρκία, Αίγυπτο και Τυνησία θα υπάρξει μια ελαφριά μείωση.

Στους άμεσους στόχους της εταιρείας είναι η πώληση 1 εκατ. πακέτων διακοπών για Ισπανία και η αύξηση των επισκεπτών προς Ελλάδα στους 300.000.

Η Alltours θα συνεχίσει να υποστηρίζει τα 470 ξενοδοχεία στην Τουρκία, τα οποία προσπαθούν να διατηρήσουν την επισκεψιμότητά τους, “ρίχνοντας” τις τιμές διατηρώντας την υψηλή ποιότητα.

Στους νέους προορισμούς που θα ενταχθούν στο πρόγραμμα του Alltours είναι οι Βόρειες Σποράδες, η Κόστα Μπλάνκα και το νησί Χβαρ στα παράλια της Κροατίας, μαζί με το Μπαχρέιν, τη Μιανμάρ, τη Σιγκαπούρη και το Βιετνάμ στους μακρινούς προορισμούς.

Αναφερόμενη στον αντίκτυπο της χρεοκοπίας της Air Berlin, διαβεβαίωσε τους πελάτες της ότι κατάφερε να συμφωνήσει με άλλες αεροπορικές εταιρείας αναπληρώνοντας έτσι το κενό.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *