tui

Αποκλειστικές και επώνυμες εμπειρίες προορισμού από την TUI

ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αποκλειστικές και επώνυμες εκδρομές και δραστηριότητες σχεδιάζει η TUI, εκμεταλλευόμενη την ανάπτυξη που παρουσιάζει η αγορά των εμπειριών προορισμού, με σκοπό να αντλήσει περαιτέρω έσοδα.

Ο μεγαλύτερος τουριστικός οργανισμός της Ευρώπης «βλέπει» πολλές ευκαιρίες σε αυτή την εξειδικευμένη αγορά, προκειμένου να διαφοροποιήσει το προϊόν του από τους διαμεσολαβητές και τα διάφορα portals, όπως το Get Your Guide ή το Viator, μέσω των προσφορών μάρκετινγκ που δημιουργεί ο ίδιος. Μία αγορά ιδιαίτερα προσοδοφόρα, στην οποία επεκτείνονται  κορυφαία ταξιδιωτικά site, συμπεριλαμβανομένων των Booking.com και Tripadvisor, όπως και εξειδικευμένοι πάροχοι.

Ο David Schelp, διευθύνων σύμβουλος της Destination Experience (πρώην Management Destination) της TUI, με έδρα τη Μαγιόρκα, εμφανίζεται αισιόδοξος για τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται για την εταιρία και σημειώνει πως η παγκόσμια αγορά δραστηριοτήτων στους προορισμούς διακοπών, όπως εκδρομές και εισιτήρια εκδηλώσεων, αποτιμάται σε περίπου 140 δισεκατομμύρια ευρώ και αναμένεται να αυξηθεί περίπου κατά 7% ετησίως έως το 2020.

«Πρόκειται για τη μεγαλύτερη ανάπτυξη από ό,τι είχε η ταξιδιωτική αγορά στο σύνολό της, κι αυτό επειδή οι άνθρωποι επιδιώκουν να ζήσουν περισσότερες εμπειρίες κατά τη διάρκεια των διακοπών τους», ανέφερε στο πλαίσιο ενός workshop για την παρουσίαση του χειμερινού προγράμματος 2018/19 την περασμένη εβδομάδα.

Η TUI σκοπεύει να επεκτείνει σημαντικά αυτό το τμήμα της αγοράς γι’ αυτό και αγόρασε την Destination Management από την πρώην θυγατρική Hotelbeds. «Αυτό θα μας επιτρέψει να διευρύνουμε την παρουσία μας με δικά μας καταστήματα από τις 23 σε 48 χώρες», δήλωσε ο Schelp.

Ο ειδικός για τις εισερχόμενες υπηρεσίες εξήγησε ότι σε αντίθεση με τα online portals, όπως το Get Your Guide, το Rent a Guide, το Viator ή το Local Expert, η TUI δεν είναι μόνο διαμεσολαβητής, αλλά θα διαμορφώνει και δικές της προσφορές. Αυτές οι αποκλειστικές εμπειρίες προορισμού θα συσχετιστούν με τα brands TUI Collection και TUI Plus.

Το φετινό καλοκαίρι οι πελάτες της TUI μπορούν να επιλέξουν από περισσότερες από 10.000 διαφορετικές εκδρομές. Το ποσοστό των διαφοροποιημένων προϊόντων, για τα οποία μπορούν να γίνουν κρατήσεις αποκλειστικά μέσω της TUI Destination Experience, ανέρχεται στο 25% και θα αυξηθεί στο μέλλον. Μια τέτοια αποκλειστική προσφορά για φέτος το καλοκαίρι, για παράδειγμα, είναι ένα off-road ταξίδι στη Μενόρκα.

«Τα αξιοθέατα σε έναν προορισμό δεν μπορούν να διαφοροποιηθούν, ωστόσο μπορούμε να προσφέρουμε εξορμήσεις με διαφορετικό τρόπο, για παράδειγμα αποφεύγοντας στάσεις για ψώνια, δημιουργώντας μικρότερα group και προσφέροντας εξορμήσεις στη γερμανική γλώσσα για τους Γερμανούς τουρίστες», εξηγεί ο Schelp. Και προσθέτει: «Θέλουμε η διαμονή να έχει προσωπικό χαρακτήρα και να αποτελεί μοναδική εμπειρία για τον καθένα, ψηφιοποιώντας, διευρύνοντας και διαφοροποιώντας την γκάμα των προϊόντων μας, γεγονός που ικανοποιεί περισσότερο τους πελάτες μας και μας δίνει την ευκαιρία να συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε».

Ωστόσο, η TUI θα προσφέρει δραστηριότητες και άλλων προμηθευτών, ενσωματώνοντάς τους σταδιακά στα κανάλια πωλήσεών της.

Στο μέλλον η TUI σχεδιάζει να παρέχει αυτές τις εμπειρίες προορισμού στους πελάτες της πριν από την αναχώρησή τους μέσω της εφαρμογής της «goTUI», αλλά και μέσω των ταξιδιωτικών της γραφείων.

Δημιουργώντας ψηφιακές προσφορές, η εταιρία επιθυμεί να καταστήσει αυτές τις δραστηριότητες πιο προσωπικές και εύκολα επεκτάσιμες. Μέχρι σήμερα, οι περισσότερες από αυτές τις δραστηριότητες προσφέρονταν στους πελάτες, για πρώτη φορά μετά την άφιξη στον προορισμό από εκπροσώπους της TUI.

Σύμφωνα με τον Schelp, η TUI Destinations Experience (συμπεριλαμβανομένης της πρώην Hotelbeds Destination Management), η οποία απασχολεί περίπου 6.500 άτομα προσωπικό, πέρυσι, διαχειρίστηκε 11,5 εκατομμύρια επισκέπτες, παρείχε 24 εκατομμύρια μεταφορές σε ξενοδοχεία και πούλησε 4,6 εκατομμύρια εκδρομές, δημιουργώντας έσοδα ύψους περίπου 700 εκατομμυρίων ευρώ.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *