Aυτές είναι οι παγκόσμιες ταξιδιωτικές τάσεις των APAC σύμφωνα με την Airbnb

ΔΙΕΘΝΗ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού η Airbnb εξετάζει τις ταξιδιωτικές τάσεις που κυριάρχησαν στις χώρες APAC τα τελευταία χρόνια, με την καθε χώρα να εμφανίζει μοναδικά χαρακτηριστικά, προερχόμενα από ποικίλες πολιτιστικές αποχρώσεις.

Αυτές είναι κυρίαρχες ταξιδιωτικές τάσεις των APAC (Ασιατικές χώρες του Ειρηνικού) ταξιδιωτών:

  • Κάθε εποχή είναι και ένας λόγος για να ταξιδέψει κανείς: Τα εγχώρια ταξίδια σε αυτή την περιοχή έχουν χαρακτηριστεί από μια διακριτή τάση εποχικότητας που προκύπτει κατά τη διάρκεια κάθε περιόδου διακοπών.
  • Γρήγορα οργανωμένα ταξίδια αυθορμητισμού: Οι εγχώριες κρατήσεις στην περιοχή καταδεικνύουν ότι οι ταξιδιώτες παίρνουν πιο γήγορες και παρορμητικές αποφάσεις να ταξιδέψουν με συντομότερους χρόνους κράτησης, σε σύγκριση με τις διεθνείς κρατήσεις.
  • Αγάπη για μεγάλες αποστάσεις: Ενώ οι ταξιδιώτες ξοδεύουν περισσότερο χρόνο και χρήμα για τα διεθνή ταξίδια τους, οι εσωτερικές μετακινήσεις περιορίζονται σε μικρότερα ταξίδια και σε καταλύματα με το χαμηλότερο κόστος.
  • Ταξιδεύοντας με το σόϊ: Μια άλλη βασική παρατήρηση ήταν η τάση στις τοπικές μετακινήσεις να γίνονται ομαδικά, είτε με την οικογένεια ή με φίλους.
  • Ταξίδια εσωτερικής αναζήτησης: Τα μοναχικα ταξίδια γίνονται ολοένα και πιο συχνά μεταξύ του Ασιατικού αστικού πληθυσμού, καθώς οι ταξιδιώτες ανακαλύπτουν τον εαυτό τους μέσα από την ανακάλυψη μοναδικών πολιτισμών. Κι αυτά τα ταξίδια γίνονται είτε με ένα σακίδιο στον ώμο, είτε μέσα στην πολυτέλεια.
  • Λονδίνο, Παρίσι, Νέα Υόρκη: Το τρίπτυχο με την ποικιλόμορφη και κοσμοπολίτικη κουλτούρα συγκαταλέγεται ανάμεσα στις κορυφαίες επιλογές του Ασιατικού πληθυσμού, όταν πρόκειται να καταλήξουν σε διεθνή προορισμό για τις διακοπές τους.

apacΑξίζει τέλος να σημειωθεί, ότι η Ασία είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη περιοχή της Airbnb με 380% προς τα έξω και 390% προς τα μέσα ποσοστά αύξησης μόνο κατά το τελευταίο έτος. Με 2 εκατομμύρια καταχωρήσεις και 100 εκατομμύρια πελάτες σε 191 χώρες, η Airbnb έχει τεράστια ανάπτυξη και δημοτικότητα στις Ασιατικές χώρες του Ειρηνικού την τελευταία διετία.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *