Η διαχείριση του συνωστισμού, η μεγάλη πρόκληση για τη γερμανική αγορά κρουαζιέρας

Η διαχείριση του συνωστισμού, η μεγάλη πρόκληση για τη γερμανική αγορά κρουαζιέρας

0
cruise

Σε τρία εκατομμύρια επιβάτες, από δύο πέρυσι, μπορεί να αναπτυχθεί η γερμανική αγορά κρουαζιέρας μέσα σε μια πενταετία, ενώ το ζητούμενο είναι η διαχείριση του συνωστισμού σε κάποιους προορισμούς και της υπερσυγκέντρωσης στους λιμένες.

Διεθνή στελέχη της βιομηχανίας της κρουαζιέρας και Γερμανοί “ειδικοί” συγκεντρώθηκαν στο Αμβούργο, την περασμένη εβδομάδα, με αφορμή δύο σημαντικές διασκέψεις, που κάλυπταν ένα ευρύ φάσμα θεμάτων, τα οποία επηρεάζουν τον τομέα της κρουαζιέρας.

Ο επικεφαλής της γερμανικής ηγέτιδας εταιρίας Aida Cruises, Felix Eichhorn, κάλεσε τους Γερμανούς ταξιδιωτικούς πράκτορες να βελτιώσουν την τεχνογνωσία τους στις διακοπές κρουαζιέρας. Ενώ σχετικά με το αμφιλεγόμενο ζήτημα της υπερβολικής συγκέντρωσης τουριστών σε κάποιους προορισμούς, σχολίασε: «Έχουμε ευθύνη για τα λιμάνια και τις διαδρομές. Αλλά έχουμε θεμελιώδες συμφέρον για τη διατήρηση της φύσης στους προορισμούς. Ωστόσο, εξαρτάται από τους προορισμούς αυτούς να αποφασίσουν πόσους τουρίστες θέλουν».

Από την πλευρά του ο γενικός γραμματέας της CLIA Europe, Tom Fecke, δήλωσε ότι είναι έτοιμος να συζητήσει αυτά τα ζητήματα με εκπροσώπους λιμένων και προορισμών, ενώ επεσήμανε ότι δεν είναι λίγοι οι προορισμοί που επιδιώκουν να υποδέχονται περισσότερα κρουαζιερόπλοια και επιβάτες. «Η απόλυτη μαζική συσσώρευση είναι μόνο για λίγες ημέρες την εβδομάδα. Επιπλέον, τα λιμάνια θα μπορούσαν να πάρουν κάποια μέτρα, ώστε να κατευθύνουν τις ροές των τουριστών», σχολίασε.

Το ζήτημα του υπερπληθυσμού των προορισμών ήταν επίσης ένα σημαντικό θέμα στη διάσκεψη Seatrade Europe, η οποία πραγματοποιήθηκε νωρίτερα την εβδομάδα, μαζί με ζητήματα όπως η τάση όσον αφορά την παραγωγική ικανότητα και την ανάπτυξη της αγοράς.

Ο επικεφαλής της Aida, Eichhorn, δήλωσε στη διάσκεψη ότι, η γερμανική αγορά χρειάζεται περισσότερη χωρητικότητα για να μπορέσει να αναπτυχθεί και τόνισε ότι περισσότερα πλοία δεν θα επηρεάσουν αρνητικά τις μέσες ημερήσιες τιμές ή τα διαστήματα παραμονής.

Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της TUI Cruises, Wybcke Meier, επεσήμανε ότι περίπου το 75% των Γερμανών που κάνουν κρουαζιέρα επέλεξαν γερμανικό πλοίο.

Σε μια συζήτηση για τον υπερπληθυσμό του προορισμού, ο επικεφαλής της Costa, Neil Palomba, επεσήμανε ότι οι επιβάτες κρουαζιέρας αντιπροσώπευαν μόνο ένα μονοψήφιο ποσοστό επισκεπτών στη Βαρκελώνη, αλλά η αντίληψη ήταν πολύ διαφορετική.

Ο Richard Vogel, επικεφαλής του Pullmantur Ισπανίας, δήλωσε: «Στη Μαγιόρκα, 100.000 παραθεριστές προσγειώνονται κάθε μέρα κατά τη διάρκεια της κύριας σεζόν, αλλά εξαπλώνονται σε όλο το νησί. Οι 20.000 παραθεριστές κρουαζιέρας που μπορείτε να δείτε στην Πάλμα έχουν μετατραπεί στο πρόβλημα».

Με τη σειρά του ο Michael McCarthy από την Cruise Europe, που εκπροσωπεί διάφορους ευρωπαϊκούς προορισμούς, προέτρεψε τις εταιρείες κρουαζιερόπλοιων: «Πρέπει να υπάρξει καλύτερος συντονισμός με τους λιμένες έτσι ώστε να μην φθάνουν ταυτόχρονα πάρα πολλοί επιβάτες».

ΠΗΓΗwww.money-tourism.gr
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ