Δράσεις προβολής της Ίου

Δράσεις προβολής της Ίου

0
ios

Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζουν οι στοχευμένες δημοσιογραφικές αποστολές στην Ίο, από τα τέλη του Αυγούστου, που υλοποιούνται από το Δήμο Ιητών σε συνεργασία με τους επαγγελματίες και την εταιρία Τουριστικού Consulting RE:MAKE και με τη στήριξη της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.

Αφετηρία αποτέλεσε η επίσκεψη Ολλανδής blogger, μεταξύ 28-31 Αυγούστου, που προτίθεται να ετοιμάσει εκτενές αφιέρωμα για τον προορισμό στο έγκριτο ligestyle & travel blog, www.digitalistas.com. Η ενέργεια εντάσσεται στο πλαίσιο της καθιερωμένης προωθητικής δράσης «100 Ολλανδοί bloggers @ 100 ελληνικούς προορισμούς», που το Γραφείο ΕΟΤ-Κάτω Χωρών αναπτύσσει με επιτυχία  για τη μεγιστοποίηση της προβολής της Ελλάδας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, σε συνεργασία με έγκριτους φορείς (TOs και αεροπορικές εταιρίες).

Στη συνέχεια, δημοφιλής Βρετανός δημοσιογράφος με εξειδίκευση στο LGBT και Luxury Tourism, επισκέφτηκε τον προορισμό το διάστημα 30/8-4/9, προκειμένου να αποτυπώσει τη μοναδικότητα της Ίου σε καθιερωμένα έντυπα ΜΜΕ, όπως η Evening Standard με εκατομμύρια αναγνώστες.

Στη δέσμη των ενεργειών δημοσίων σχέσεων προστέθηκε εξειδικευμένο fam trip Ιταλών bloggers που ολοκλήρωσαν την επίσκεψη τους στο νησί πριν λίγες ημέρες ώστε να προκαλέσουν εκτεταμένη δημοσιότητα σε εύρος κοινωνικών μέσων δικτύωσης με δεκάδες χιλιάδες φίλους.

«Είμαστε ευτυχείς που οι εκπρόσωποι δημοφιλών Μέσων αντιλαμβάνονται την τάση ανανέωσης στο νησί της  Ίου, όπως άλλωστε διέκρινε πρόσφατα και ο διεθνής διαδικτυακός τόπος της Vogue Italia», σχολιάζει η πρόεδρος της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου Ιητών, κα Αντζελα Φάκου, σχετικά με τις προγραμματισμένες δράσεις προβολής του προορισμού.