Η easyHotel ψάχνει κεφάλαια για επέκταση

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Η αλυσίδα super budget ξενοδοχείων, easyHotel, σημείωσε πτώση 21% στα κέρδη προ φόρων καθώς επιβαρύνθηκε από το κόστος της επέκτασης.

Τα κέρδη μειώθηκαν από £1,09 εκατ. σε £860,000 το έτος μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου, παρά την αύξηση των πωλήσεων κατά 39% σε £29,67 εκατ.

Πέντε νέα ξενοδοχεία συνολικής χωρητικότητας 535 δωματίων άνοιξαν κατά τη διάρκεια του έτους και είχαν εξαιρετικά έντονη παρουσία με πληρότητα άνω του 85%.

Σύμφωνα με την εταιρεία, τα ιδιόκτητα ξενοδοχεία ξεπέρασαν τον ανταγωνισμό παρουσιάζοντας ψευδή αύξηση εσόδων, όπως για παράδειγμα κατά 13,7%.

Ωστόσο, η εταιρεία εξετάζει νέα οικονομική πολιτική, καθώς παραδέχεται ότι είναι σε θέση να χρηματοδοτήσει μόνο ακόμα ένα ιδιόκτητο ξενοδοχείο.

Ο διευθύνων σύμβουλος, Guy Parsons, δήλωσε: «Ο ισολογισμός που προέρχεται από τα περιουσιακά στοιχεία του ομίλου παραμένει ισχυρός, αλλά με την τρέχουσα αναπτυξιακή μας κατάσταση είμαστε σε θέση να χρηματοδοτήσουμε μόνο ένα επιπλέον ξενοδοχείο. Συνεχίζουμε να έχουμε αρκετές ελκυστικές επιλογές ανάπτυξης για να ενισχύσουμε την αναπτυξιακή πορεία της εταιρείας. Επομένως, το διοικητικό συμβούλιο εξετάζει τις οικονομικές επιλογές – οι οποίες μπορεί να περιλαμβάνουν νέες μετοχές και χρέη –  για τη χρηματοδότηση αυτών των ευκαιριών. Ενώ η ευρύτερη μακροοικονομική αβεβαιότητα εξακολουθεί να επηρεάζει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, πιστεύουμε ότι η easyHotel βρίσκεται σε καλή θέση. Οι βελτιώσεις που έγιναν στην επιχείρηση το περασμένο έτος ενισχύουν περαιτέρω τη θέση μας και διασφαλίζουν ότι η easyHotel μπορεί να υποστηρίξει την υλοποίηση της φιλόδοξης μακροπρόθεσμης στρατηγικής ανάπτυξης που προτείνει το διοικητικό συμβούλιο.»

Χαρακτήρισε το 2017 ως έτος έντονης προόδου για τον όμιλο, καθώς το brand easyHotel συνέχισε να αναπτύσσεται σε ηγέτη στην αγορά των super budget ξενοδοχείων.

«Εντυπωσιακή είναι η αύξηση των πωλήσεων σε όλο το υπάρχον δίκτυο ξενοδοχείων μας, υποστηριζόμενη από την ομαλή εφαρμογή του νέου συστήματος κρατήσεων και του συστήματος διαχείρισης των αποδόσεων σε ολόκληρο το δίκτυο easyHotel», δήλωσε ο Parsons.

«Συνεχίζουμε να επιταχύνουμε τα αναπτυξιακά μας σχέδια στοχεύοντας σε προσεκτικά επιλεγμένες τοποθεσίες για να επεκτείνουμε το χαρτοφυλάκιο των δικών μας αλλά και των franchised ξενοδοχείων και εφαρμόζοντας αυστηρά επενδυτικά κριτήρια. Πέντε νέα ξενοδοχεία άνοιξαν κατά τη διάρκεια του έτους, με το easyHotel Liverpool να ανοίγει στο τέλος του έτους. Όλα έχουν πολύ καλή πορεία από την αρχή της λειτουργίας τους και είμαστε ενθουσιασμένοι με την θετική αντίδραση των πελατών στο νέο μοντέρνο λανσάρισμα του brand».

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *