airport

Εκδήλωση στο “Ελ. Βενιζέλος» για τα δικαιώματα των επιβατών

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ

Στο πλαίσιο της καμπάνιας «Ταξιδεύεις αεροπορικώς; Μάθε τα δικαιώματά σου και διεκδίκησέ τα» που διοργανώνουν για δεύτερη συνεχή χρονιά το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας και η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» θα πραγματοποιηθεί ενημερωτική δράση, στις 7 Ιουλίου 2016, από τις 10:00 έως τις 14:00, στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος», ο οποίος στηρίζει την καμπάνια.

Στελέχη του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και του «Συνηγόρου του Καταναλωτή» θα βρίσκονται στο χώρο Αναχωρήσεων (Εμπορικό Κέντρο Αεροδρομίου – Χώρος Ελεύθερης πρόσβασης) και θα ενημερώνουν τους επιβάτες για τα δικαιώματά τους, αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να τα διεκδικούν, παρέχοντάς τους και πληροφοριακό υλικό στην ελληνική και την αγγλική γλώσσα. Παράλληλα, οι επισκέπτες του Διεθνούς Αερολιμένα «Ελ. Βενιζέλος», από την 1η έως τις 12 Ιουλίου 2016, θα πληροφορούνται μέσα από σχετικό βίντεο που προβάλλεται από τις οθόνες του, για το πως μπορούν να έχουν βοήθεια και υποστήριξη σε προβλήματα που αντιμετωπίζουν με αεροπορική εταιρεία, πρακτορείο ή τουριστική επιχείρηση και πως θα επιλύσουν φιλικά και χωρίς κόστος τη διαφορά τους. Μάλιστα, στις ενημερωτικές σελίδες (yellow pages) του περιοδικού του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «2 Board» φιλοξενείται σε μόνιμη βάση δίγλωσσο (ελληνικά και αγγλικά) χρηστικό δισέλιδο με τα δικαιώματα των επιβατών, το οποίο έχει επιμεληθεί το Ε.Κ.Κ. Ελλάδας και ο «Συνήγορος του Καταναλωτή».

Να σημειωθεί ότι βρίσκεται σε εξέλιξη διαγωνισμός στη σελίδα του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας στο Facebook. Ο διαγωνισμός ξεκίνησε στις 20 Ιουνίου 2016 και ολοκληρώνεται στις 20 Ιουλίου 2016. Σκοπός του διαγωνισμού αυτού είναι να δώσει κίνητρο στους καταναλωτές να μάθουν τα δικαιώματά τους, απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις και να κερδίσουν, μετά από κλήρωση, ένα σύγχρονο τάμπλετ.

Τέλος, καθ’ όλη τη διάρκεια της καμπάνιας στα γραφεία του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Καταναλωτή» (Λεωφ. Αλεξάνδρας 144, Αθήνα) οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται από το επιστημονικό προσωπικό σχετικά με την αποτελεσματικότερη προστασία των δικαιωμάτων τους όταν ταξιδεύουν, καθώς και σχετικά με τη δυνατότητα εξωδικαστικής επίλυσης εγχώριων καταναλωτικών διαφορών ή διαφορών με προμηθευτές εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, συμπεριλαμβανομένων της Ισλανδίας και της Νορβηγίας.

Θα ακολουθήσει αντίστοιχη ενημερωτική δράση για τα δικαιώματα των επιβατών στις ακτοπλοϊκές μεταφορές.

Επισυνάπτεται ηλεκτρονικό φυλλάδιο με τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *