Eurowings

Επεκτείνουν την παρουσία τους στη Μεσόγειο οι γερμανικοί αερομεταφορείς

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Νέα δρομολόγια μικρών και μεγάλων αποστάσεων προσθέτουν στα προγράμματά τους η Eurowings, η Condor, η Germania και η Ryanair, επεκτείνοντας την παρουσία τους, τόσο στη Μεσόγειο, όσο και σε πιο μακρινούς προορισμούς. Στόχος, αφενός να καλυφθεί το κενό που δημιουργήθηκε από την «προσγείωση» της Air Berlin, πέρυσι, αφετέρου να αυξήσουν το μερίδιο αγοράς τους.

Τόσο η Eurowings, όσο και η Condor προσθέτουν πτήσεις μικρών και μεγάλων αποστάσεων στα προγράμματά τους, η Germania προχωρά σε σημαντική επέκταση του στόλου της και η Ryanair αυξάνει τα δρομολόγιά της από πολλά γερμανικά αεροδρόμια. Όλες σκοπεύουν να καλύψουν το κενό που δημιούργησε η «κατάρρευση» της Air Berlin πέρυσι.

Η Eurowings προγραμματίζει σημαντική επέκταση του στόλου της φέτος το καλοκαίρι. Η low cost θυγατρική της Lufthansa θα προσθέσει 30 αεροσκάφη, φτάνοντας τα 190, και 70.000 πτήσεις, σε σύγκριση με το περασμένο καλοκαίρι, στοχεύοντας να αυξήσει τον αριθμό επιβατών της κατά 8 εκατομμύρια. Η αεροπορική εταιρία αυξάνει τον αριθμό των πτήσεών της σε πολλά γερμανικά αεροδρόμια, με κυριότερο του Ντίσελντορφ, καθώς και στη Βιέννη, στο Σάλτσμπουργκ και στην Πάλμα.

«Στη Eurowings παρατηρούμε σήμερα τη μεγαλύτερη ανάπτυξη που έχει εκδηλωθεί ποτέ», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Thorsten Dirks. Υπογραμμίζει, ωστόσο, ότι η ανάπτυξη αυτή πρέπει να είναι και κερδοφόρα. «Πέρυσι, δεν καταφέραμε μόνο αύξηση 77%, φτάσαμε σε κερδοφόρα επίπεδα ένα χρόνο νωρίτερα από ό,τι προβλεπόταν», είπε.

Αυτό το καλοκαίρι η Eurowings θα προσφέρει διηπειρωτικές πτήσεις από την Κολωνία, το Ντίσελντορφ και το Μόναχο προς τις Η.Π.Α., την Καραϊβική και πολλούς άλλους προορισμούς, και στη συνέχεια για τον χειμώνα θα μεταφέρει τις πτήσεις από την Κολωνία στο αεροδρόμιο του Ντίσελντορφ. Ωστόσο, η εταιρία δεν θα αναλάβει τη διαδρομή Βερολίνο – Νέα Υόρκη της Lufthansa, όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί.

Ο Dirks είναι αποφασισμένος να εξασφαλιστεί την οικονομική βιωσιμότητα των πτήσεων μεγάλων αποστάσεων όσο είναι δυνατόν, αν και παραδέχθηκε ότι «κανείς δεν έχει ακόμη κάνει την αρχή στις κερδοφόρες low cost διηπειρωτικές πτήσεις». «Πρέπει να αποδείξουμε ότι μπορούμε να το κάνουμε», δήλωσε.

Η νέα business class σε δρομολόγια, τόσο επαγγελματικά, όσο και αναψυχής προς τις Η.Π.Α πρόκειται να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην επίτευξη αυτού του στόχου. Η Eurowings αναμένεται να έχει 20 αεροσκάφη μεγάλων αποστάσεων μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, συμπεριλαμβανομένης της Brussels Airlines, η οποία θα αναλάβει τη διαχείριση της λειτουργίας των διηπειρωτικών πτήσεων.

Η Condor από την πλευρά της θα υπερδιπλασιάσει τον στόλο της με βάση το Ντίσελντορφ σε 9 αεροσκάφη κατά την καλοκαιρινή περίοδο και θα αυξήσει τη χωρητικότητά της κατά 120% από αυτό το αεροδρόμιο προς ποικίλους μεσογειακούς προορισμούς.

Κατά τη χειμερινή περίοδο 2018/19, η αεροπορική εταιρία του Thomas Cook θα ξεκινήσει πτήσεις μεγάλων αποστάσεων από το Ντίσελντορφ προς Πούντα Κάνα και Κανκούν, και από Φρανκφούρτη προς Κουρακάο, Μαρτινίκα, Κίτο και Κουάλα Λουμπούρ, καθώς και από Μόναχο προς Αβάνα.

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι που από το χειμώνα θα μπορούμε να εξυπηρετούμε πελάτες με πτήσεις μακρινών αποστάσεων από το Ντίσελντορφ και στη συνέχεια από τη Φρανκφούρτη και το Μόναχο», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Ralf Teckentrup.

Παράλληλα, η Condor θα επεκτείνει τη νέα συνεργασία της με την LaudaMotion στην Ελβετία, με την πώληση εισιτηρίων στις προγραμματισμένες πτήσεις της αεροπορικής εταιρίας από τη Ζυρίχη και τη Βασιλεία σε εννέα μεσογειακούς προορισμούς αυτό το καλοκαίρι. Αυτό σημαίνει περίπου 150.000 θέσεις για το καλοκαίρι του 2018.

Η μικρότερη εταιρία, Germania, επεκτείνει τον στόλο της κατά 7 αεροσκάφη φτάνοντας τα 36. Η εταιρία με έδρα το Βερολίνο λανσάρει 50 νέα δρομολόγια φέτος το καλοκαίρι, από διάφορα περιφερειακά αεροδρόμια της Γερμανίας σε μεγάλους προορισμούς. Έτσι, θα πετάει συνολικά σε 55 προορισμούς σε 18 χώρες, αυξάνοντας τη χωρητικότητά της κατά 39%. Επιπλέον, σχεδιάζει να πραγματοποιήσει περισσότερες πτήσεις προς την Αττάλεια τον χειμώνα 2018/19.

Ο low cost «γίγαντας» των αερομεταφορών, Ryanair, θα ξεκινήσει πτήσεις προς Πάλμα αυτό το καλοκαίρι, από το Βερολίνο (Tegel), το Ντίσελντορφ, τη Νυρεμβέργη και τη Στουτγάρδης, αλλά θα αυξήσει και τη συχνότητα των δρομολογίων της στις υπάρχουσες διαδρομές από την Κολωνία και το Ντόρτμουντ.

Κατά τη χειμερινή περίοδο 2018/19, η ιρλανδική αεροπορική εταιρία θα εισάγει 22 νέα δρομολόγια από τη Γερμανία προς την Ιταλία, την Ισπανία, την Πορτογαλία, το Μαρόκο και άλλες χώρες. Συνολικά, η Ryanair σκοπεύει να πετύχει αύξηση 13% στη γερμανική αγορά φέτος, μεταφέροντας 19,7 εκατομμύρια επιβάτες από και προς 16 γερμανικά αεροδρόμια.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *