EUROMONITOR : +4,1% το 2017, +3,1% το 2018, ο παγκόσμιος τουρισμός

EUROMONITOR : +4,1% το 2017, +3,1% το 2018, ο παγκόσμιος τουρισμός

0
euromonitor

Τα ταξίδια και ο τουρισμός παραμένουν σε καλό δρόμο, ξεπερνώντας την παγκόσμια οικονομία σε ανάπτυξη, με τις αφίξεις να αυξάνονται κατά 3,7% και τα έσοδα κατά 4,1% σε σχέση με το 2017, σε σύγκριση με το παγκόσμιο ΑΕΠ στο 3,5%, σύμφωνα με την τελευταία μελέτη του Euromonitor.

Η πίεση στις τιμές θα παραμείνει το επόμενο διάστημα, καθώς υπάρχουν σημαντικές αβεβαιότητες που υπονομεύουν την παγκόσμια οικονομία, δηλαδή η «δύσκολη» διοίκηση Trump, το Brexit, καθώς και η εξάπλωση των εντάσεων σε ολόκληρο τον κόσμο, με κυρίαρχη την ανεξέλεγκτη διαμάχη της Βόρειας Κορέας με την Ιαπωνία, και τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Η αύξηση της αξίας του Τουρισμού για το 2017 αναμένεται να είναι ισχυρή, στο 4,1%, επιβραδυνόμενη στο 3,1% το 2018, εξαιτίας «μαύρων σύννεφων» στον ορίζοντα, καθώς κλιμακώνεται η αβεβαιότητα και αναμένεται μικρή οικονομική επιβράδυνση στην Κίνα.sales

Ανάμεικτες προβλέψεις για τον κινέζικο τουρισμό

Μέχρι το 2022, αναμένεται ότι η Κίνα θα είναι η μεγαλύτερη πηγή εξερχόμενου τουρισμού στον κόσμο, με 128 εκατομμύρια ταξίδια, ξεπερνώντας τις ΗΠΑ ως τη χώρα με την υψηλότερη τάση για ταξίδια στο εξωτερικό. Η ανάπτυξη προβλέπεται πολύ μεγάλη, σε ποσοστό 8,4% κατά την περίοδο 2017-2022. Εκτός της Ασίας, οι ΗΠΑ και η Γαλλία είναι πιθανό να ωφεληθούν περισσότερο, λόγω της ήδη υπάρχουσας προσέγγισης Κινέζων τουριστών.

Η Κίνα αποτελεί ήδη τη μεγαλύτερη πηγή τουριστικών εσόδων και δείχνει να αυξάνεται κατά 10,9% το διάστημα 2017-2022, που καθορίζεται κυρίως από το κατά κεφαλήν ΑΕΠ και την αύξηση των νοικοκυριών της μεσαίας τάξης.

Την περίοδο 2013-2017 η Ιαπωνία είδε τη μεγαλύτερη αύξηση αφίξεων από την Κίνα, με CAGR ( Compound Annual Growth Rate) 54%, ποσοστό που αντιστοιχεί σε επιπλέον έξι εκατομμύρια αφίξεις Κινέζων, χάρις στην απλοποίηση της διαδικασίας για τη βίζα και του «αδύναμου» γιεν.

Οι προοπτικές για την τουριστική  βιομηχανία

Ο τουρισμός εξακολουθεί να είναι μια κούρσα για δύο, με τα καταλύματα και τις αεροπορικές εταιρείες να κυριαρχούν στις πωλήσεις, γεγονός που φανερώνει την υγεία της παγκόσμιας ταξιδιωτικής βιομηχανίας, όπου τα παραδοσιακά συστατικά της συνεχίζουν να προσφέρουν σταθερή αύξηση CAGR άνω του 3,3%, ενώ οι αεροπορικές εταιρείες και η βιομηχανία διαμονής, λαμβάνοντας υπόψη τον USD αντιπροσωπεύουν 1,2 τρισεκατομμύρια των πωλήσεων.

Οι εταιρείες αναζητούν νέες πηγές για να αντιμετωπίσουν τη ζήτηση και νέα επιχειρηματικά μοντέλα, όπως το χαμηλό κόστος ή τα βραχυπρόθεσμα ενοίκια, που λειτουργούν ως αναπτυξιακοί καταλύτες, αντί να δημιουργούν ευκαιρίες, και βρίσκουν τρόπους για να αποτρέψουν τις πιέσεις τιμολόγησης.

On line πωλήσεις

Στις περισσότερες χώρες, οι online πωλήσεις ταξιδιών αυξάνονται αισθητά χρόνο με το χρόνο. Ωστόσο, με αυτό το νέο σύνολο δεδομένων στο Travel 2018, μπορούμε να διαπιστώσουμε ότι στις πιο έτοιμες ψηφιακά αγορές, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, που βρίσκονται στην κορυφή του Ψηφιακού Καταναλωτικού Δείκτη της Euromonitor, υπάρχει ένα όριο για το πόσο μπορεί να αυξηθούν οι online πωλήσεις.

Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις ταξιδιών στο Ηνωμένο Βασίλειο μπήκαν σε σταθερή τροχιά το 2015 και δεν αναμένεται να υπερβούν το 70% της συνολικής αγοράς ταξιδιών κατά τη διάρκεια του 2017-2022, με τις offline αγορές να διασφαλίζουν το υπόλοιπο 30%.

Παρά την ύπαρξη ενός ανώτατου ορίου στις online πωλήσεις, άλλες παραδοσιακές αγορές, όπως η Γερμανία, βρίσκονται πολύ κάτω από την καμπύλη και προσφέρουν ισχυρή ανάπτυξη σε συνδυασμό με την ισχυρή ανάπτυξη που προέρχεται από την Κίνα, τη Ρωσία και την Ινδία.eur

Η «συμπεριφορά» των πολυτελών brands απέναντι στα οικονομικά

Οι πολυτελείς κατηγορίες επωφελούνται από τους καταναλωτές που «μετακινούνται» από τα οικονομικά στα πολυτελή brands, ενώ η αύξηση του προϋπολογισμού παραμένει δημοφιλής αλλά δεν φέρνει μεγάλες αποδόσεις. Οι «άνθρωποι του προϋπολογισμού» αντιμετωπίζουν την πρόκληση με τους καταναλωτές να απαιτούν όλο και καλύτερη ποιότητας σε χαμηλότερη τιμή . Η τάση προς την επένδυση επηρεάζει κάθε τιμή, πράγμα που σημαίνει ότι τα πολυτελή brands συνεχώς αλλάζουν για να ξεπερνούν τις προσδοκίες των πελατών.lux

Η επιτυχία του brand στο παγκόσμιο αποτύπωμα – και η Κίνα

Η Shanghai Chunqiu της Κίνας που λειτουργεί με μεσάζοντες είχε τις μεγαλύτερες πωλήσεις από οποιοδήποτε ταξιδιωτικό brand στον κόσμο, ακολουθούμενη από τηνExpedia και τη Southwest Airlines, έχοντας USD8 δις, USD5,5 δις και USD3,8 δισεκατ. αντίστοιχα.

Τα μεγαλύτερα ταξιδιωτικά brands παγκοσμίως είναι η Ctrip και η Booking.com, με την Ctrip να κυριαρχεί όλων των αντιπάλων της με πωλήσεις USD60 δισεκατ. δολαρίων, σε σύγκριση με τα USD33 δις δολάρια της Booking.com το 2017.

Τα κορυφαία brands του τουρισμού.

euromonitor