eurovision

EUROVISION: Νικητής ο Τουρισμός

ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ο φετινός ευρωπαϊκός διαγωνισμός τραγουδιού της Eurovision έληξε με νικήτρια χώρα το Ισραήλ. Χώρα φιλοξενίας ήταν η Πορτογαλία, μιας και πέρυσι είχε αναδειχθεί νικήτρια.

Αρκετές μελέτες υπογράμμισαν τα θετικά αποτελέσματα της διοργάνωσης για τις επιχειρήσεις της πρωτεύουσας, όπως και για τον Τουρισμό.

Πριν από την εκδήλωση το Υπουργείο Τουρισμού της Πορτογαλίας ξεκίνησε διαφημιστική εκστρατεία με στόχο τις αγορές της Ισπανίας, της Γαλλίας, της Γερμανίας, του Ηνωμένου Βασιλείου και των Η.Π.Α. Οι υπεύθυνοι προχώρησαν, μάλιστα, στη βιντεοσκόπηση 43 μικρού μήκους ταινιών, που γυρίστηκαν σε διαφορετικά σημεία της χώρας προβάλλοντας τα καλύτερα σημεία της σε περισσότερους από 200 εκατομμύρια τηλεθεατές.

Στις ταινίες αυτές, διάρκειας 1 λεπτού, η Πορτογαλία παρουσιάζει την ποικιλομορφία και την ποιότητα που προσφέρει. Σε κάθε μία από τις 43 ταινίες διασφαλίστηκε ότι κάθε περιοχή θα προωθηθεί στην αγορά που είναι πιο ενδιαφέρουσα για τη συγκεκριμένη τοποθεσία. Για παράδειγμα οι Αζόρες εμφανίστηκαν στην εισαγωγή του διαγωνιζόμενου καλλιτέχνη για το Ηνωμένο Βασίλειο, το βίντεο για τον Φινλανδό καλλιτέχνη γυρίστηκε στην περιοχή του Αλγκάρβε, ενώ της γερμανικής συμμετοχής στη Μαδέρα. Για την εκστρατεία δαπανήθηκαν 200.000 ευρώ, ωστόσο φαίνεται πως άξιζαν τον κόπο.

Η έκθεση…

Σύμφωνα με την έκθεση, που δημοσίευσε η eDreams, η Λισαβόνα σημείωσε αύξηση 37% στους τουρίστες σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2017. Ο αριθμός αυτός είναι σημαντικός και υπερβαίνει το ήδη εξαιρετικό ποσοστό που κατέγραψε το Κίεβο πέρυσι (+20%).

Τα στοιχεία των αεροπορικών κρατήσεων μεταξύ 7 και 13 Μαΐου αποκάλυψαν ότι το 29% των επισκεπτών ήταν Γάλλοι, ακολούθησαν οι Γερμανοί  (18%) και οι Ισπανοί (10%). Οι επισκέψεις από τη Βραζιλία σχεδόν τριπλασιάστηκαν, ενώ η Φινλανδία (+ 281%) και η Σουηδία (+ 157%) σημείωσαν επίσης σημαντική αύξηση. Αύξηση κατά 14% σημειώθηκε επίσης για τις πτήσεις από την Ιταλία.

Δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι από όλο τον κόσμο έφτασαν στην πορτογαλική πρωτεύουσα. Περίπου 1.000 από αυτούς ήταν μέλη των εθνικών αποστολών, συμπεριλαμβανομένων των καλλιτεχνών, ενώ περισσότεροι από 1.500 ήταν δημοσιογράφοι. Οι αξιωματούχοι της Λισαβόνας εκτιμούν ότι υπήρξαν περίπου 100.000 άνθρωποι που παρακολούθησαν την εκδήλωση.

Άλλα εντυπωσιακά στοιχεία προέρχονται από την Airbnb, που κατέγραψε αύξηση του 83%, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2017. σύμφωνα με αυτά τα στοιχεία, οι κρατήσεις αφορούσαν κατά μέσο όρο ομάδες των 2 -3 ατόμων που διέμειναν για 6 βραδιές, με τις τιμές να διαμορφώνονται στα 65€ / άτομο για κάθε διανυκτέρευση.

Οι περισσότεροι «ενοικιαστές» καταλυμάτων μέσω Airbnb ήταν Γάλλοι. Ακολούθησαν Βρετανοί, Γερμανοί, Ισπανοί, αλλά και Αμερικάνοι, Ολλανδοί και Βραζιλιάνοι. Ελάχιστες ιδιοκτησίες έμειναν ελεύθερες αυτή την περίοδο.

Πρόκειται για αριθμούς που κάθε ευρωπαϊκή χώρα θα ζήλευε. Τα αποτελέσματα συμβαδίζουν με όσα δήλωσε ο δήμαρχος Fernando Medina κατά τη διάρκεια των εγκαινίων του Eurovillage, ότι αναμένονταν έσοδα 25 εκατομμυρίων ευρώ, καθώς και αύξηση των φορολογικών εσόδων ύψους 5 εκατομμυρίων ευρώ.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *