Εξαγορά ( ; ) brand πολυτελείας από την InterContinental

Εξαγορά ( ; ) brand πολυτελείας από την InterContinental

0

Την επικείμενη συμφωνία για την αγορά ενός ακόμα πολυτελούς brand υπαινίχθηκε το «αφεντικό» της InterContinental Hotel Group, Keith Barr, σε συνέδριο του ξενοδοχειακού τομέα, την προηγούμενη εβδομάδα, στο Βερολίνο, στο περιθώριο της ITB, τονίζοντας πως ελπίζει να έχει «περισσότερα νέα σε σύντομο χρονικό διάστημα».

Όσον αφορά τις φήμες ότι πρόκειται για την Belmond, δεν υπήρξε κανένα σχόλιο. Όπως φαίνεται η IHG σκοπεύει να προλάβει τις εξελίξεις στην αγορά, με τις αντίπαλες εταιρίες: τη Marriott, να έχει εξαγοράσει τη Starwood έναντι 13,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2016 και την AccorHotels να έχει εξαγοράσει τον όμιλο Fairmount για σχεδόν 3 δισεκατομμύρια δολάρια το ίδιο έτος.

«Πρέπει να κάνουμε τα πράγματα με διαφορετικό τρόπο», δήλωσε ο Barr στους The Sunday Times. Και πρόσθεσε: «Οι μεγάλες συμφωνίες συνέβησαν και δεν ήμασταν μέρος αυτών. Οι ανταγωνιστές μας επεκτείνονται γρηγορότερα από εμάς».

Ωστόσο, αντί για μια μεγάλη συμφωνία -η οποία ισχυρίστηκε ότι δεν θα ήταν εύκολα διαχειρίσιμη από τους μετόχους- η IHG σκοπεύει να αγοράσει μερικά μικρότερα πολυτελή brand.

Λανσάρει, επίσης, το νέο εμπορικό σήμα Avid, με πρώτο ξενοδοχείο στην Οκλαχόμα Σίτι αργότερα αυτό το έτος με ποσοστά 10% -15% φθηνότερα από το Holiday Inn, που ανήκει στην εταιρία.

Σύμφωνα με τον Barr, επιδιώκεται, επίσης, η διεύρυνση της θέσης της εταιρίας στην Ευρώπη, φέρνοντας ανεξάρτητα ξενοδοχεία κάτω από το brand IHG.

Εστιάζοντας στην απειλή της Airbnb στην ξενοδοχειακή βιομηχανία ανέφερε: «Οι ενοικιαζόμενες κατοικίες υπάρχουν όσο διάστημα και τα ξενοδοχεία και δεν αποτελούν απειλή για τη βιομηχανία. Οι άνθρωποι που οργανώνουν επαγγελματικά ταξίδια δεν επιθυμούν να διαμένουν σε σπίτια ξένων».

Ωστόσο, παραδέχτηκε ότι η Airbnb «έχει πάρει μεγάλο μερίδιο της αγοράς από ορισμένες από τις μεγαλύτερες πόλεις» και ζητά αυστηρότερους κανονισμούς και υψηλότερη φορολογία στην ιστοσελίδα.

ΠΗΓΗ

ΜΕΣΩwww.money-tourism.gr
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ