thomas cook

Γερμανοί και Βρετανοί, ανάμικτοι, στα ξενοδοχεία του Thomas Cook

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με το «σωστό μίγμα» επισκεπτών από το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία και άλλες χώρες σκοπεύει να «εφοδιάσει» τα περισσότερα από τα ξενοδοχεία του ο Thomas Cook, μετά από τα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποίησε μεταξύ των πελατών του, σύμφωνα με την οποία το 90% των παραθεριστών δηλώνουν ότι δεν θα τους πείραζε να μοιράζονται ένα ξενοδοχείο με άλλες εθνικότητες.

Τελείωσαν οι μέρες των ξεχωριστών ξενοδοχείων για Βρετανούς και Γερμανούς, καθώς σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας του Thomas Cook σε 18.000 πελάτες του στο Ηνωμένο Βασίλειο, στη Γερμανία, στη Σκανδιναβία και στο Βέλγιο, το 90% των παραθεριστών λένε ότι δεν θα τους πείραζε να μοιράζονται ένα ξενοδοχείο με άλλες εθνικότητες.

Σχολιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας ο διευθύνων σύμβουλος του Thomas Cook, Peter Fankhauser, δήλωσε σε συνέντευξή του στο Ηνωμένο Βασίλειο, ότι ήταν «ένας μύθος» να πιστεύουμε ότι οι Βρετανοί θέλουν να μοιραστούν ένα ξενοδοχείο μόνο με άλλους Βρετανούς και οι Γερμανοί αποκλειστικά με άλλους Γερμανούς.

Αυτός ο προσανατολισμός ταιριάζει απόλυτα με τη στρατηγική του δεύτερου μεγαλύτερου τουριστικού ομίλου της Ευρώπης, που θέλει να προσφέρει περισσότερα από τα δικά του ξενοδοχεία, όπως το Sentido, το Sunprime και το Sunwing, σε πελάτες από διάφορες πηγές αγορών. Πέρυσι ο Cook ανέφερε ότι προσέφερε, το 37% των ξενοδοχείων του σε περισσότερες από μία από τις τρεις μεγαλύτερες αγορές του, σε σύγκριση με μόλις το 7% πριν από δύο χρόνια.

Ωστόσο, ο όμιλος θα πρέπει να είναι προσεκτικός και να διασφαλίσει ότι τα ξενοδοχεία θα έχουν «το σωστό μίγμα επισκεπτών» και καμία εθνικότητα δεν θα έχει την πλειοψηφία. Η λύση του Cook είναι να «ρίξει» στην αγορά περισσότερα από τα δικά του ξενοδοχεία σε Σκανδιναβούς τουρίστες, οι οποίοι τα καταφέρνουν καλά σε όλες τις αγορές ως «φιλικοί» επισκέπτες ενός ξενοδοχείου.

Η νέα προσέγγιση είναι επίσης να λανσάρει τα νέα ξενοδοχεία του ομίλου τα Casa Cook. Μετά το επιτυχημένο λανσάρισμα του πρώτου ξενοδοχείου Casa Cook στη Ρόδο πέρυσι, το δεύτερο θα ανοίξει στην Κω την 1η Ιουλίου. Το 100 δωματίων ξενοδοχείο, σε ελληνικό ύφος, χωρίς σταθερές ώρες γευμάτων και ενσωματώνοντας ένα χαλαρωτικό beach club, θα έχει ως στόχο την προσέλκυση, τόσο ζευγαριών, όσο και οικογενειών με παιδιά.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *