easy

Η easyJet Holidays “άρπαξε” ανώτατο στέλεχος της TUI | Νέος CEO στην εταιρία

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η easyJet δίνει έμφαση στην δραστηριοποίησή της στον τομέα των διακοπών και στο πλαίσιο αυτό, τοποθέτησε νέο διευθύνοντα σύμβουλο, ο οποίος προέρχεται από την TUI, σε μια προσπάθεια να προσελκύσει περισσότερους πελάτες.

Πρόκειται για μια εντυπωσιακή μεταγραφή, ενός σημαίνοντος στελέχους του ομίλου της TUI, ο οποίος από τη νέα του θέση θα ανταγωνιστεί ευθέως τις δραστηριότητες του ομίλου, έχοντας απόλυτη γνώση των δρώμενων, γεγονός που έχει οδηγήσει στην ανάπτυξη έντονου προβληματισμού στα ανώτατα κλιμάκια της TUI.

Συγκεκριμένα, ο Garry Wilson, ο οποίος έιχε την ευθύνη του προϊόντος και της υπογραφής των συμβολαίων της TUI με τα ξενοδοχεία, παγκοσμίως, ανέλαβε επικεφαλής της easyJet Holidays και θα αναφέρεται στον διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου, Johan Lundgren, πρώην αναπληρωτή διευθύνοντα σύμβουλο της TUI.

Στελέχη της easyJet πιστεύουν ότι υπάρχει «σημαντική επιχειρηματική ευκαιρία» να αλλάξει το τοπίο στις διακοπές που προσφέρει. Αυτό θα βασίζεται στο υφιστάμενο δίκτυο προορισμών, λειτουργίες χαμηλού κόστους και πελατειακή βάση, καθώς και «στην ικανότητα να αναπτύξει ένα σχεδιασμό που θα ευθυγραμμίζεται με την easyJet».

money tourism photo
Το πρώην στέλεχος της TUI Garry Wilson, στο ελληνικό περίπτερο στην WTM, με την Έλενα Κουντουρά | money tourism photo

«Επί του παρόντος, μόνο 500.000 επιβάτες από αγορά 20 εκατομμυρίων κλείνουν ξενοδοχείο από εμάς. Υπάρχει η ευκαιρία να δημιουργήσουμε μια αφοσιωμένη πελατειακή βάση, προσφέροντας σαφείς και ελκυστικές προτάσεις, βασισμένες στην τεχνολογία και συγκεκριμένα δεδομένα», δήλωσε εκπρόσωπος της αεροπορικής εταιρείας, προσθέτοντας: «Η EasyJet έχει μερίδιο στις μεγαλύτερες ροές τουριστών προς τους πιο δημοφιλείς προορισμούς. Κυρίως, όμως, έχει επιτύχει κόστη, που κανείς δεν μπορεί να ανταγωνιστεί. Έχει πλεονέκτημα κόστους τουλάχιστον 20% σε σχέση με τους κορυφαίους επιχειρηματίες του κλάδου».

Η στρατηγική

Στα σχέδια της εταιρείας είναι να αναπτύξει «στενότερες και ισχυρότερες» σχέσεις με επιλεγμένες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. «Συνδυάζοντας μια ποιοτική προσφορά ξενοδοχείου και ευελιξία δρομολογίων σε μεγάλους ευρωπαϊκούς προορισμούς, η easyJet θα προσφέρει την καλύτερη πρόταση στους πελάτες της», δήλωσε στέλεχος της easyJet.

Ο Lundgren, αποκαλύπτοντας στο διοικητικό συμβούλιο της αεροπορικής εταιρείας πέντε αλλαγές που θα πραγματοποιηθούν, δήλωσε: «Ο Garry έχει 20 χρόνια εμπειρίας στον τομέα των διακοπών και είναι μέχρι σήμερα διευθύνων σύμβουλος προϊόντων και αγοράς στην TUI. Ο Garry θα ηγείται της εμπορικής δραστηριότητας για όλους τους ξενοδοχειακούς συνεργάτες και προμηθευτές, καθώς έχει μεγάλη εμπειρία στην αγορά διακοπών, σε όλο το δίκτυο της easyJet. Θα δημιουργήσει και θα βρίσκεται στο τιμόνι μιας αυτόνομης μονάδας εντός του ομίλου της easyJet και θα είναι υπεύθυνος για τη γρήγορη ανάπτυξης της easyJet Holidays. Η EasyJet εισήλθε στην αγορά διακοπών πριν από μερικά χρόνια, ωστόσο δεν εκμεταλλεύτηκε τις ευκαιρίες που υπάρχουν σε αυτόν τον τομέα”.

Και συνέχισε: «Διαθέτουμε το μεγαλύτερο δίκτυο της Ευρώπης. Από τα πρωτεύοντα αεροδρόμια έως τους προορισμούς αναψυχής, είμαστε ένα πολύ αγαπημένο, αξιόπιστο brand με πλεονέκτημα κόστους έναντι των κορυφαίων ανταγωνιστών και πελατειακή βάση με υψηλή αγοραστική δύναμη. Η EasyJet Holidays μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτήν την πλατφόρμα και τα “όπλα” της easyJet για να κερδίσει σημαντικό τμήμα της αγοράς”.

Ο Garry Wilson

Ο Wilson δήλωσε: «Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που θα γίνω μέλος της easyJet και προσβλέπω στη συνεργασία με μια τόσο αξιόλογη ομάδα. Έχω παρακολουθήσει την ανάπτυξη και την επέκταση της easyJet και έχοντας την ευκαιρία να είμαι μέρος της κατά την έναρξη του επόμενου κεφαλαίου προς την επιτυχία, είναι μεγάλη τιμή για μένα».

Ένας νέος επικεφαλής δεδομένων, ο Luca Zuccoli, προσλήφθηκε από την Experian, μιας και η αεροπορική εταιρεία σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει τα δεδομένα και τις ψηφιακές δυνατότητές της για να υποστηρίξει τη νέα πρόταση διακοπών.

Η EasyJet θα αναπτύξει περαιτέρω την ιστοσελίδα της και τη διαδικασία κράτησης και θα προσθέσει λειτουργίες προσαρμογής δεδομένων «για να προσελκύσει όσο το δυνατόν περισσότερους επιβάτες».

Στις αλλαγές που θα πραγματοποιηθούν περιλαμβάνεται και η προαγωγή της Lis Blair, σε επικεφαλής μάρκετινγκ, και η ένταξη του πρώην υπεύθυνου επικοινωνίας της Marks and Spencer, Flic Howard-Allen, στη θέση του υπεύθυνου επικοινωνίας του ομίλου.

Ο Thomas Haagensen αναλαμβάνει το νέο ρόλο του διευθυντή αγορών καθώς και αυτόν του διευθύνοντα συμβούλου της easyJet Europe με έδρα τη Βιέννη.

Οι παραπάνω αλλαγές προέκυψαν καθώς η easyJet ανέφερε κέρδη κατά τη χειμερινή περίοδο, εξαιρουμένων των εξόδων εκκίνησης πτήσεων από το αεροδρόμιο Tegel του Βερολίνου.

Οικονομικά αποτελέσματα

Η βρετανική αεροπορική πέτυχε κέρδη προ φόρων ύψους 8 εκατομμυρίων λιρών τους έξι μήνες έως τις 31 Μαρτίου.

Ωστόσο, η αεροπορική εταιρεία υπέστη ζημία ύψους 68 εκατομμυρίων λιρών την ίδια περίοδο συμπεριλαμβανομένων των εξόδων έναρξης λειτουργίας, μετά την κατάρρευση της Air Berlin, καθώς και την πώληση και επαναμίσθωση δέκα αεροσκαφών A319 της Airbus.

Ο Lundgren δήλωσε: «Η easyJet παρουσίασε εξαιρετική απόδοση με κέρδη ύψους 8 εκατομμυρίων λιρών, από τα καλύτερα αποτελέσματα που έχουμε σημειώσει ποτέ σε χειμερινή περίοδο, εξαιρουμένου του αντίκτυπου που είχε η έναρξη λειτουργίας από το αεροδρόμιο του Tegel. Τα συνολικά έσοδα για πρώτη φορά ξεπέρασαν τα 2 δισεκατομμύρια λίρες, αύξηση σχεδόν 20% σε ετήσια βάση. Αυτό οφείλεται στον αριθμό – ρεκόρ των επιβατών, που έφτασε στα 37 εκατομμύρια, και στις πιο υψηλές από ποτέ παρεπόμενες πωλήσεις μας, λόγω του ότι παρείχαμε στους επιβάτες περισσότερες επιλογές και χαμηλότερες τιμές αποσκευών. Η απόδοσή μας ενισχύθηκε από τη μείωση χωρητικότητας άλλων αεροπορικών εταιρειών, αλλά και από τη δύναμη της easyJet, η οποία  σήμερα είναι η πιο αγαπημένη αεροπορική εταιρεία στο Ηνωμένο Βασίλειο ξεπερνώντας για πρώτη φορά την British Airways. Φτάσαμε, επίσης, τον αριθμό – ορόσημο μεταφέροντας 13 εκατομμύρια επιβάτες στην business class ετησίως, με τη βοήθεια εν μέρει της αύξησης των δρομολογίων, καθώς ξεκινήσαμε επιτυχώς τη λειτουργία μας από το αεροδρόμιο Tegel του Βερολίνου”.

Και κατέληξε: «Τέλος, υπογράμμισα τις νέες επενδύσεις που πρέπει να γίνουν για να εκμεταλλευτούμε τη δύναμη των δεδομένων για να βελτιώσουμε τις προτάσεις μας προς τους πελάτες, να μειώσουμε το κόστος και να αυξήσουμε τα έσοδα. Όλες αυτές οι πρωτοβουλίες θα προσφέρουν υψηλότερα κέρδη και υψηλότερες αποδόσεις στους μετόχους μας».

Η TUI

tuiΗ Helen Caron ανέλαβε την θέση του διευθυντή αγορών ξενοδοχειακών μονάδων του ομίλου TUI, μετά την αποχώρηση του Garry Wilson, έπειτα από 21 χρόνια στον όμιλο.

Η κα. Caron θα είναι υπεύθυνη για τις εμπορικές σχέσεις και τα συμβόλαια του Ομίλου με τα ξενοδοχεία, ενώ η μετακίνησή της στη θέση αυτή, θα οδηγήσει στον διορισμό, νέου διευθυντή κρουαζιέρας και διανομής για την TUI UK και την Ιρλανδία, η οποία έμεινε κενή μετά την αναβάθμισή της. Θα αναλάβει το νέο της ρόλο, συμπεριλαμβανομένης μιας θέσης για στο διοικητικό συμβούλιο του ομίλου, αναφερόμενη στον David Burling, CEO της βόρειας περιοχής TUI.

 

Με πληροφορίες από ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *