Αντιμέτωπη με αποζημιώσεις η Jet2.com, από λεωφορείο που …τράκαρε

Αντιμέτωπη με αποζημιώσεις η Jet2.com, από λεωφορείο που …τράκαρε

0

Αντιμέτωπη με μια σειρά αποζημιώσεων φαίνεται να βρίσκεται η Jet2.com, έπειτα από σύγκρουση λεωφορείου στο αεροδρόμιο της Τενερίφης.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του BBC, υπάρχουν επιβάτες της πτήσης από Γλασκώβη με σπασμένα άκρα και θραύσματα από σπασμένο γυαλί λόγω της σύγκρουσης λεωφορείου που μετέφερε τους επιβάτες της πτήσης της Jet2.com από τη Γλασκώβη, στον τερματικό σταθμό του αεροδρομίου της Τενερίφης, με φορτηγό.

Το περιστατικό συνέβη στις 7 Δεκεμβρίου, όταν ένα φορτηγό που μετέφερε πυλώνες από μπετό έπεσε στη μια πλευρά του λεωφορείου με τους επιβάτες της Jet2.com.

Περίπου 150 άτομα βρίσκονταν στην πτήση, η οποία μόλις είχε προσγειωθεί στη Νότια Τενερίφη.

Η Jet2.com δήλωσε ότι δεν έχει ενημερωθεί για καμία επίσημη διαδικασία και πρόσθεσε ότι θα ήταν «ακατάλληλο» να προβεί σε σχόλια.

Δώδεκα άτομα απευθύνθηκαν σε δικηγόρους της Digby Brown, αλλά θεωρείται ότι υπάρχουν πολλοί περισσότεροι τραυματίες που σκέφτονται να κινηθούν νομικά.

Ο Mark Gibson, συνεργάτης του Digby Brown, σύμφωνα με πληροφορίες, δήλωσε: «Πρόκειται για ένα τρομερό περιστατικό για τους επιβάτες -οι τραυματίες είναι ηλικιωμένοι επιβάτες ή οικογένειες με μικρά παιδιά. Δεκάδες είχαν σημαντικούς σωματικούς τραυματισμούς, ενώ άλλοι εξακολουθούν να υποφέρουν από ψυχικά τραύματα, λόγω της εμπλοκής τους σε μία τόσο σοβαρή σύγκρουση. Από τις έρευνές μας φάνηκε πως μερικοί επιβάτες, παρά τα πολλαπλά τραύματα που αντιμετωπίζουν, δίσταζαν να ζητήσουν ιατρική βοήθεια καθώς φοβούνταν το αρχικό κόστος της περίθαλψης. Είναι προφανές ότι αυτό το συμβάν είχε αντίκτυπο στην ικανότητά τους να απολαύσουν τις διακοπές για τις οποίες ανυπομονούσαν».

Ο Gibson πρόσθεσε: «Οι διεκδικήσεις καθίστανται δυνατές από την Jet2.com λόγω μιας Διεθνούς Συνθήκης που ονομάζεται “Σύμβαση του Μόντρεαλ”, η οποία προβλέπει ότι μια αεροπορική εταιρία είναι υπεύθυνη για την ασφάλεια και την ευημερία των επιβατών της μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας αποβίβασης. Τώρα επιδιώκουμε την εξασφάλιση του δίκαιου διακανονισμού για αυτούς τους επιβάτες».

Από την πλευρά του εκπρόσωπος της Jet2.com είπε: «Δεν έχουμε ενημερωθεί για καμία επίσημη διαδικασία, ωστόσο θα ήταν ανάρμοστο να κάνουμε κάποιο σχόλιο υπό το φως αυτών των λεπτομερειών».