Ryanair
Αεροσκάφος της Ryanair

Το κόστος από τις ακυρώσεις της Ryanair…

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ

Ο διευθύνων σύμβουλος της Ryanair, Michael O’Leary, δήλωσε χθές πως η ακύρωση χιλιάδων πτήσεων εξαιτίας μιας «αναστάτωσης» στο ωράριο των πληρωμάτων κατά τη διάρκεια των διακοπών θα κοστίσει στην εταιρία τουλάχιστον 20 εκατομμύρια λίρες.

Περίπου 400.000 επιβάτες θα επηρεαστούν άμεσα, όμως υποστήριξε πως αποφασίστηκε να διαταραχθούν τα σχέδια του 2% των επιβατών, ώστε να εξυπηρετηθεί καλύτερα το 98% των επιβατών. Στην πλειονότητα των επιβατών θα προσφερθεί αλλαγή πτήσης την ίδια ή την επόμενη ημέρα.

Όπως αναφέρει η εταιρία, επιβάτες οι οποίοι είτε δεν μπορούν είτε δεν επιθυμούν να ταξιδέψουν με κάποια απ’ τις προσφερόμενες πτήσεις, θα λάβουν ολική επιστροφή χρημάτων και αποζημίωση σύμφωνα με τον κανονισμό περί δικαιωμάτων των επιβατών (EU261). Η εταιρία δεν θα προωθήσει τους επιβάτες σε πτήσεις άλλων αερογραμμών.

Οι επιβάτες πτήσεων που θα ακυωθούν κατά τη διάρκεια του Οκτωβρίου δεν θα αποζημιωθούν, μιας και οι ακυρώσεις έγιναν με ενημέρωση τουλάχιστον δύο εβδομάδων. Αντιθέτως, θα λάβουν επιστροφή χρημάτων ή θα εξυπηρετηθούν με εναλλακτική πτήση Ryanair.

Περισσότερες από 200 από τις ακυρωμένες πτήσεις αφορούν το αεροδρόμιο Stansted του Λονδίνου, με αρκετές από Εδιμβούργο, Μάντσεστερ και Μπέρμιγχαμ να επηρεάζονται.
Η εταιρία δημοσίευσε λίστα με ακυρώσεις πτήσεων μεταξύ 21 Σεπτέμβρη και 31 Οκτώβρη ακολουθούμενη από κύμα θυμού των επιβατών που επηρεάζονταν.

Η μεγαλύτερη –χαμηλού κόστους- εταιρία αερομεταφορών στην Ευρώπη «κόβει» περίπου 50 πτήσεις την ημέρα τις επόμενες έξι εβδομάδες.

Ο O’Leary υπολόγισε πως η κίνηση αυτή θα κοστίσει στην εταιρία 4.400.000$ από διαφυγόντα κέρδη και 17.700.000$ λόγω αποζημίωσης των επιβατών.

Οι πτήσεις θα ακυρωθούν στα αεροδρόμια με τη μεγαλύτερη κίνηση, ώστε να είναι ευκολότερη η «μεταφορά» επιβατών σε εναλλακτικές πτήσεις.

Τα αεροδρόμια της Ρώμης, του Μιλάνου, των Βρυξελλών και της Βαρκελώνης θα δουν σημαντικό αριθμό πτήσεων, είτε εισερχόμενων είτε εξερχόμενων, να ακυρώνονται. Εκτός αυτών θα επηρεαστούν ακόμα τα αεροδρόμια του Δουβλίνου, της Λισαβόνας, της Μαδρίτης και στο Πόρτο.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας αρνήθηκε ότι η μείωση του ιπτάμενου προσωπικού συνδυάστηκε με την παραίτηση 140 πιλότων με σκοπό την ένταξη σε αντίπαλη Νορβηγική εταιρία.
«Ενώ πάνω από το 98% των πελατών μας δεν θα επηρεαστεί από αυτές τις ακυρώσεις τις επόμενες έξι εβδομάδες, εκφράζουμε τη συγγνώμη μας σε όλους εκείνους των οποίων το ταξίδι θα αναστατωθεί και τους διαβεβαιώνουμε ότι έχουμε κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να εξασφαλίσουμε την εξυπηρέτηση των περισσοτέρων σε εναλλακτικές πτήσεις της ίδιας ή της επόμενης ημέρας», είπε.
«Η Ryanair δεν έχει έλλειψη σε πιλότους – είμαστε πλήρως προετοιμασμένοι για το βαρύ πρόγραμμα του καλοκαιριού.»
«Όμως στην προσπάθειά μας να κατανείμουμε την ετήσια άδεια των πιλότων σε εννέα μήνες, μεταξύ Απριλίου και Δεκέμβρη, δημιουργήθηκε αναστάτωση από την άδεια που τους δόθηκε το Σεπτέμβρη και τον Οκτώβρη.»
Πρόσθεσε πως το πρόβλημα δεν θα επαναληφθεί το 2018 μιας και η Ryanair επιστρέφει από την 1η Ιανουαρίου έως και 31 Δεκέμβριου 2018 σε καθεστώς 12μηνης κατανομής αδειών.
«Η κατάσταση αυτή αποτελεί δικό μας κακό χειρισμό. Απολογούμαστε ειλικρινά σε όλους τους πελάτες μας για οποιαδήποτε ανησυχία τους προκαλέσαμε μέσα στο προηγούμενο Σαββατοκύριακο.»
«Αποφασίσαμε να προβούμε σε ακύρωση αυτού του μικρού ποσοστού των 2,500 πτήσεων καθημερινά ώστε να είμαστε σε θέση να παρέχουμε εφεδρικές πτήσεις και να προστατέψουμε τη συνέπεια στο 98% των πτήσεων που δεν θα επηρεαστούν από αυτές τις ακυρώσεις.»
Ο Coby Benson, νομικός σύμβουλος της εταιρίας Bott & Co σε θέματα καθυστέρησης πτήσεων – ο οποίος είδε έναν μεγάλο αριθμό από διεκδικήσεις αποζημίωσης κατά της εταιρίας μέσα στο προηγούμενο Σαββατοκύριακο- είπε: «Το μεγαλύτερο μέρος των εκτιμήσεων της Ryanair φαίνεται να είναι ανοιχτές και ειλικρινείς σχετικά με την αναστάτωση που οδήγησε σε ακυρώσεις χιλιάδων πτήσεων μέσα στις επόμενες έξι εβδομάδες.»
«Καθώς αυτές οι συνθήκες βρίσκονταν κάτω από τον έλεγχο της Ryanair , πρέπει να επωμιστούν το βάρος αυτού του λάθους και να δώσουν αποζημίωση ύψους 600€ στους επιβάτες των πτήσεων που ακυρώθηκαν μέσα σε διάστημα λιγότερων των 14 ημερών από την ημερομηνία πτήσης.»

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *