Μετεγκατάσταση της Air India στο Terminal 2 του Heathrow

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στο Terminal 2 του αεροδρομίου Heathrow του Λονδίνου, τη στέγη της Star Alliance, από το Terminal 4, μετέφερε με επιτυχία όλες τις επιχειρησιακές δραστηριότητές της η Air India, μέλος της Star Alliance.

Ο εθνικός αερομεταφορέας της Ινδίας πραγματοποιεί έως οκτώ πτήσεις ημερησίως από και προς το Heathrow με αεροσκάφη Boeing 777 και Boeing 787 Dreamliner, εξυπηρετώντας το Λονδίνο επί σχεδόν 70 χρόνια. Επί του παρόντος προσφέρει δύο πτήσεις ημερησίως για το Δελχί, μία πτήση ημερησίως για το Μουμπάι, τέσσερις πτήσεις εβδομαδιαίως για Αχμενταμπάντ και τρεις πτήσεις εβδομαδιαίως για το αεροδρόμιο του Newark (Νέα Υόρκη).

«Το γεγονός ότι 24 από τις αεροπορικές εταιρίες – μέλη μας, εκτελούν πτήσεις προς Heathrow, σημαίνει ότι το συγκεκριμένο αεροδρόμιο εξυπηρετείται από τις αεροπορικές εταιρίες – μέλη της Star Alliance, περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο αεροδρόμιο του παγκόσμιου δικτύου μας. Βάσει αυτού, πάγιος στόχος της μακροπρόθεσμης στρατηγικής μας για το Heathrow είναι η συγκέντρωση όλων των μελών μας υπό την ίδια στέγη. Πλέον, με την επιτυχή μετεγκατάσταση της Air India στο Terminal 2, The Queen’s Terminal, ο στόχος αυτός έχει επιτευχθεί», δήλωσε ο κ.Jeffrey Goh, διευθύνων σύμβουλος της Star Alliance.

Σε σύγκριση με το Terminal 4, το νέο σύστημα check-in στο Terminal 2, επιτρέπει στους επιβάτες να ελέγχουν καλύτερα το ταξίδι τους. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω του συνδυασμού των συμβατικών υπηρεσιών check-in με αυξημένο αυτοματισμό. Οι επιβάτες που δεν έχουν κάνει web check-in μπορούν να χρησιμοποιούν οποιοδήποτε από τα 81 self service kiosk που είναι διαθέσιμα στους χώρους του Terminal 2. Στα σημεία αυτά οι επιβάτες μπορούν επίσης να εκτυπώνουν κάρτες επιβίβασης καθώς και τα tags για τις αποσκευές τους. Μετά το check-in, οι επιβάτες της Air India μπορούν να παραδίδουν τις αποσκευές τους στα κοινά counters της Zone D.

Για τους επιβάτες που χρειάζονται περισσότερη υποστήριξη και βοήθεια ή είναι επιβάτες First Class, Business Class και Star Alliance Gold, υπάρχουν ειδικά counters επίσης στη Zone D.

Οι επιβάτες First Class, Business Class και Star Alliance Gold της Air India μπορούν, επίσης, να χρησιμοποιούν οποιοδήποτε από τα τέσσερα lounges των Air Canada, Lufthansa, Singapore Airlines και United που βρίσκονται στο Terminal 2.

Η ιδέα της συστέγασης όλων των αεροπορικών εταιρειών-μελών της Star Alliance στο ίδιο Terminal του Heathrow, τέθηκε για πρώτη φορά υπόψη του φορέα εκμετάλλευσης του αεροδρομίου πριν από δέκα και πλέον χρόνια και έγινε πραγματικότητα όταν το Terminal 2 τέθηκε σε λειτουργία το 2014. Μεταξύ Ιουνίου και Οκτωβρίου 2014, 23 αεροπορικές εταιρίες-μέλη μετεγκαταστάθηκαν σταδιακά στο Terminal 2. Η Air India έγινε μέλος της Star Alliance την ίδια χρονιά και έκτοτε εργάστηκε πυρετωδώς για την προσαρμογή των διαδικασιών της ώστε να είναι συμβατές με το νέο σύστημα check-in που χρησιμοποιείται στο Terminal 2.

Η λειτουργία σε ένα κοινό Terminal στο Heathrow, εξασφαλίζει ότι όλες οι αεροπορικές εταιρίες-μέλη της Star Alliance, μπορούν να προσφέρουν στους περίπου 12 εκατομμύρια επιβάτες που χρησιμοποιούν κάθε χρόνο το αεροδρόμιο, μια εξαιρετικά βελτιωμένη εμπειρία ταξιδίου, συμπεριλαμβανομένης, εκτός των άλλων, της μείωσης του χρόνου ανταπόκριση μεταξύ των πτήσεων. Σε όλους τους χώρους του Terminal 2 διατίθενται υπηρεσίες νέας τεχνολογίας, ώστε οι επιβάτες να ελέγχουν καλύτερα το ταξίδι τους.

 

 

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *