tui_joussen

Nέες αναπτυσσόμενες αγορές στο επίκεντρο της TUI

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σε νέες αναπτυσσόμενες αγορές και στη νέα μεσαία τάξη στοχεύει πλέον η TUI, πέραν των βασικών αγορών της (Γερμανία, Ευρώπη), αποσκοπώντας στα επόμενα πέντε χρόνια να κερδίσει τουλάχιστον ένα εκατομμύριο επιπλέον πελάτες από αυτές τις νέες αγορές, δημιουργώντας πρόσθετα έσοδα ύψους  €1 δισ..

Όλα αυτά στο πλαίσιο της παγκόσμιας, στρατηγικής επέκτασής του με τίτλο «TUI 2022», που παρουσίασε ο μεγαλύτερος τουριστικός οργανισμός της Ευρώπης.

Σύμφωνα με τη στρατηγική της αυτή, η TUI, σκοπεύει να επεκταθεί και να αναπτύξει νέες αγορές-πηγές σε περιοχές όπως η Νότια Ευρώπη, η Ασία και η Λατινική Αμερική, πολλές από τις οποίες, ήδη, προσφέρει ως προορισμούς. Χώρες όπως η Ισπανία, η Ιταλία και η Τουρκία, η Κίνα, η Ινδία και η Ταϊλάνδη, το Μεξικό, η Βραζιλία, η Χιλή και η Κολομβία θεωρούνται ως ισχυρές δυνητικές αναπτυσσόμενες αγορές.

Η TUI θα στοχεύσει σε μεγάλο βαθμό αυτές τις αγορές μέσω μιας ψηφιακής στρατηγικής, βάση μιας ψηφιακής, τυποποιημένης, παγκοσμίως επεκτάσιμης  αρχιτεκτονικής λογισμικού, συμπεριλαμβανομένων των προγραμμάτων για «έξυπνα τηλέφωνα» (smartphone apps) και όχι μέσω των παραδοσιακών διαύλων πωλήσεων, όπως ταξιδιωτικά γραφεία.

Μιλώντας σχετικά ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Fritz Joussen, είπε: «Αγορές όπως η Ασία και η Νότια Αμερική είναι περιοχές με ραγδαία, αυξανόμενη μεσαία τάξη, η οποία κερδίζει νέες ευκαιρίες να ταξιδέψει και να ανακαλύψει τον κόσμο, χάρη στην αυξανόμενη ευημερία. Σκοπός μας είναι να προωθηθεί η επέκταση της TUI σε αυτές τις αγορές».

Παράλληλα, σύμφωνα με τον Fritz Joussen, συνεχίζονται οι διαπραγματεύσεις με την Etihad για τη δημιουργία μιας κοινής αεροπορικής εταιρίας με την TUIfly και μέρος της Air Berlin. «Αυτό δεν είναι εύκολο αλλά ελπίζουμε σε μια καλή συμφωνία και, στη συνέχεια, στην έγκριση από τις ρυθμιστικές αρχές», λέει ο ίδιος.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *