Νέο branding για την Iberostar

Νέο branding για την Iberostar

0
Iberostar

Ο ξενοδοχειακός όμιλος με έδρα την Πάλμα, Iberostar, παρουσίασε νέα εικόνα και  κατηγορίες που αντικατοπτρίζουν τις βασικές αξίες της εταιρίας.

Η οικογενειακή εταιρία με περισσότερα από 110 ξενοδοχεία σε 35 χώρες συνεχίζει με το παλιό λογότυπό της εξελίσσοντας, όμως, το σχέδιο και δίοντας μεγαλύτερη έμφαση στο σλόγκαν του «Let it shine».

Τα ξενοδοχεία θα χωριστούν σε τρεις βασικές κατηγορίες – City Hotels, Ocean Resorts και Hotels with Heritage. Ένα τέταρτο brand, τα Grand Hotels, θα περιλαμβάνει ξενοδοχεία πολυτελείας που θα επιλέγονται μεταξύ των τριών κατηγοριών. Μέχρι στιγμής πρόκειται για εννέα.

Κάθε brand θα έχει το δικό του ξεχωριστό χρώμα – γαλάζιο για τα City, τιρκουάζ για τα Ocean, γκριζοπράσινο για τα Heritage και κοράλλι για τα Luxury ξενοδοχεία.

Η ανακοίνωση ήρθε το βράδυ της Πέμπτης από τη Sabina Fluxa, αντιπρόεδρο και διευθύνουσα σύμβουλο της εταιρίας, σε εκδήλωση στη Μαδρίτη.

Ανέφερε ότι το νέο branding βασίστηκε σε έρευνα 2.000 πελατών, 1.500 ταξιδιωτικών γραφείων και 100 υπαλλήλων και αντικατοπτρίζει τις βασικές αξίες της «αυθεντικότητας, αριστείας, πάθους και εγγύτητας».

Ο όμιλος, ο οποίος λειτουργεί τα τελευταία 60 χρόνια, έχει διαθέσει 700 εκατομμύρια ευρώ σε μελλοντικές επενδύσεις, συμπεριλαμβανομένων ανακαίνισης ξενοδοχείων και κατασκευή νέων στη Βαρκελώνη και το Μαυροβούνιο.

Το διάστημα 2015 – 2017 επενδύθηκαν περίπου 500 εκατομμύρια ευρώ σε άνοιγμα ξενοδοχείων στη Λισαβόνα, στη Μαγιόρκα και στο Miami Beach.

Η Iberostar κατέχει το 54% των ακινήτων της, διαχειρίζεται το 36% και μισθώνει τα υπόλοιπα. Περίπου το 70% είναι ξενοδοχεία τεσσάρων και πέντε αστέρων, ενώ περίπου το 9% των επισκεπτών της προέρχεται από το Ην. Βασίλειο, το 44% των οποίων είναι επαναλαμβανόμενοι επισκέπτες.

ΠΗΓΗ