Ο ηλιόλουστος Απρίλιος «φέρνει» περισσότερες κρατήσεις…

Ο ηλιόλουστος Απρίλιος «φέρνει» περισσότερες κρατήσεις…

0
ksd copyright
money tourism photo

Τα έσοδα των πωλήσεων, τόσο online όσο και στα καταστήματα, για κρατήσεις διακοπών, εκτινάχθηκαν τον Απρίλιο στη Γερμανία, όπως αναφέρει η ανάλυση της GfK.

Παρά τις υψηλές θερμοκρασίες, τον Απρίλιο παρατηρήθηκε η μεγαλύτερη αύξηση στις καλοκαιρινές κρατήσεις για φέτος. Το +21% του Απριλίου ξεπέρασε τις χαμηλότερες διψήφιες αυξήσεις του Ιανουαρίου και του Μαρτίου, καθώς και τη μονοψήφια αύξηση του Φεβρουαρίου.

Συνολικά, τα έσοδα για διακοπές από τον Μάιο έως και τον Οκτώβριο του 2018 είναι αυξημένα κατά 15% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, ενώ το 75% των εσόδων της καλοκαιρινής περιόδου του 2017 έχει ήδη εξασφαλιστεί, όπως φαίνεται από την ανάλυση των πωλήσεων από 2.000 ταξιδιωτικά πρακτορεία και ιστοσελίδες.

Ολόκληρη η τουριστική περίοδος «επωφελήθηκε» από την έντονη ζήτηση που καταγράφηκε τον προηγούμενο μήνα, με πιο έντονη την εικόνα του Μαΐου λόγω των εορταστικών διακοπών σε πολλές περιοχές. Ωστόσο, οι σημαντικοί μήνες, Ιούλιος και Αύγουστος, καθώς και οι φθινοπωρινοί μήνες δείχνουν επίσης εξαιρετικά καλή πορεία.

Οι Γερμανοί, κλείνοντας διακοπές για τον προηγούμενο μήνα, βοήθησαν σε αύξηση 10% της χειμερινής περιόδου 2017/18. Παράλληλα, οι πωλήσεις για την επικείμενη χειμερινή περίοδο είναι πολύ ισχυρές, καθώς πολλοί ταξιδιωτικοί πράκτορες έχουν ήδη «ανοίξει» τα προγράμματά τους για κρατήσεις.

Η κύρια πηγή ανάπτυξης είναι το διαδίκτυο, είτε από online ταξιδιωτικούς πράκτορες είτε μέσω των ιστοσελίδων ταξιδιωτικών εταιρειών. Σύμφωνα με την ανάλυση Travel Insights της GfK για τον Απρίλιο, τα έσοδα από online πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 44%, ενώ τα έσοδα από τα ταξιδιωτικά γραφεία είναι 10% υψηλότερα. Ομοίως, τα έσοδα από τις χειμερινές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 31% μέσω διαδικτύου και 6% στα καταστήματα.

Ωστόσο, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις εξακολουθούν να αποτελούν μόνο ένα σχετικά μικρό ποσοστό της συνολικής αγοράς σε σύγκριση με τους ταξιδιωτικούς πράκτορες. Για παράδειγμα, το 80% των συνολικών εσόδων από πωλήσεις για το χειμώνα 2017/18 προήλθε από ταξιδιωτικά γραφεία και μόνο το 20% από ηλεκτρονικούς εμπόρους, σημειώνουν οι ερευνητές της εταιρείας.

ΠΗΓΗ