social

Ο τουρισμός έχει μείνει πολύ πίσω στα social media…

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Αποτυχημένη -μέχρι στιγμής- θεωρεί τη σχέση του ταξιδιωτικού τομέα με τα social media ο ιδρυτής της Beautiful Destinations, Jeremy Jauncey και μιλά για τα πλεονεκτήματα του μέσου που εγγυάται αποτελεσματικό marketing.

Σε συνέντευξή του στο περιοδικό Travel Weekly ο Jeremy Jauncey παρατηρεί ότι οι ταξιδιωτικές επιχειρήσεις έχουν καθυστερήσει τη σύσφιξη της σχέσης τους με τα social media. “Ο ταξιδιωτικός τομέας είναι πιο αργός στο αγκάλιασμα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε σχέση με άλλους τομείς οικονομικών υπηρεσιών”, λέει ο ιδρυτής και γενικός διευθυντής της “μεγαλύτερης ταξιδιωτικής κοινότητας στον κόσμο”, της Beautiful Destinations.

bd-04
Beautiful Destinations

Η ιδέα
“Πάνω από 12 εκατομμύρια άνθρωποι παρακολουθούν το περιεχόμενό μας”, λέει ο Jauncey για το επιτυχημένο εγχείρημά του που συνδυάζει τα social media με εκπληκτικές φωτογραφίες, υψηλής αισθητικής. “Αλλά αυτή η παρακολούθηση δεν είναι αυτοτελής”, συνεχίζει. Η Beautiful Destinations είναι ένα πρακτορείο marketing που δραστηριοποιείται στη δημιουργία “social-first content” και αναλύει τον αντίκτυπο, τρέχοντας καμπάνιες για τουριστικές επιχειρήσεις. Οι φωτογραφίες προέρχονται από “ομάδες φωτογράφων, χειριστές αεροσκαφών και φωτογράφους smartphone”.
bd“Έχουμε μια δυνατή κοινότητα δημιουργών περιεχομένου και δειγματίζουμε τη δουλειά τους”, εξηγεί ο Jauncey. “Η επιχείρηση είναι δομημένη στα visual analytics. Μιλάμε για το ψηφιακό DNA μιας εικόνας -τί είναι ιδανικό για ένα brand, αλλά και για ένα κοινό”. Ξεκίνησε, λέει ο ίδιος “σαν ένα πάθος για τις φωτογραφίες και εξελίχθηκε σε παράπλευρο project για τη δημιουργία ενός μέρους όπου οι άνθρωποι θα μπορούσαν να εμπιστεύονται το μοίρασμα περιεχομένου”.
bd-03Ο ιδρυτής της Beautiful Destinations επισημαίνει ότι “το ταξίδι είναι από τη φύση του φωτογραφικό. Υπάρχουν εκατοντάδες εκατομμυρίων κομματιών περιεχομένου με ταξιδιωτικά hashtags. Οι καταναλωτές από την άλλη, είναι πρόθυμοι να μοιράζονται ταξιδιωτικές εμπειρίες”.

Ο τρόπος
bd-01Ο Jeremy Jauncey αποδίδει το γεγονός ότι η τουριστική βιομηχανία έχει μείνει πίσω στα social media “γιατί είναι τόσο κυριαρχημένη από τους on line ταξιδιωτικούς πράκτορες και από μια επικέντρωση στις συναλλαγές τύπου ‘πώς βελτιώνω τις συναλλαγές;’ παρά ‘πώς προσελκύω;’“. Ωστόσο ο ίδιος τονίζει ότι: “Τα ταξιδιωτικά brands στις ΗΠΑ αρχίζουν να ξοδεύουν δραματικά περισσότερα στα social media”.
bd-06“Όταν ξοδεύεις σε above-the-line (παραδοσιακή) διαφήμιση είναι δύσκολο να αποτιμήσεις τα αποτελέσματα. Με τα social media βλέπεις τί αποδίδει μέσα σε 24 ώρες. Σού δίνει πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο (real time) για το πώς πηγαίνει μια καμπάνια. Ξεκινάμε μια καμπάνια, τη διανέμουμε, παρέχουμε στατιστικά στοιχεία και τρέχουμε πολλαπλές εκδοχές στο περιεχόμενο. Όταν βρίσκουμε το περιεχόμενο που αποδίδει καλύτερα, αγοράζουμε διαφημίσεις σε Facebook και Instagram για τον πελάτη”.

Η αλλαγή
bd-07Ο ιδρυτής της Beautiful Destinations είναι κατηγορηματικός: “Τα brands που χρησιμοποιούν τα social media θα πρέπει πρώτα να τα αγκαλιάσουν”. Και εξηγεί τί εννοεί: “Δημιουργήστε περιεχόμενο για social media και χρησιμοποιήστε το πρώτα σε αυτά. Οι εταιρείες τείνουν να παίρνουν μια παραδοσιακή διαφημιστική καμπάνια και να την πετάνε στα social media. Εμείς λέμε, σκοπεύστε στα social media πρώτα! Το όλο μοντέλο πρέπει να αλλάξει“.
bd-05Αυτό δεν σημαίνει το τέλος του beautiful-destinations-logoπαραδοσιακού marketing, καταλήγει ο Jauncey: “Δεν θα πρέπει να το εκλάβετε ως social έναντι παραδοσιακών media. Είναι συμπληρωματικά μεταξύ τους. Χρησιμοποιούμε το πιο αποδοτικό περιεχόμενο στα media. Βλέπεις τί αποδίδει καλύτερα και το χρησιμοποιείς”.

O Jeremy Jauncey θα μιλήσει για τις ευκαιρίες που παρουσιάζουν τα social media για τα ταξιδιωτκά brands στο Travel Convention που θα διεξαχθεί 10-12 Οκτωβρίου στο Yas Island του Abu Dhabi.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *