amadeus

Ουρές ωρών στα αεροδρόμια, από πρόβλημα της Amadeus

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ

Σε κατάρρευση λογισμικού που χρησιμοποιούν πολλές αεροπορικές εταιρίες για το check-in των επιβατών τους οφείλονται οι καθυστερήσεις που παρουσιάστηκαν σε πολλά αεροδρόμια ανά τον κόσμο.

Ουρές ατελείωτες δημιουργήθηκαν στα αεροδρόμια Heathrow και Gatwick όταν το πρόγραμμα που χρησιμοποιούν περίπου 125 αεροπορικές δεν λειτούργησε.

Η πλατφόρμα Altéa της Amadeus που χρησιμοποιούν εταιρίες όπως η British Airways, η Air France – KLM και η Lufthansa, σταμάτησε να λειτουργεί για 15 λεπτά περίπου, προκαλώντας έτσι καθυστερήσεις ωρών.

Τα γκισέ των check-in σε αεροδρόμια όλου του κόσμου επηρεάστηκαν, όπως του Charles de Gaulle στο Παρίσι, της Ζυρίχης, της Ουάσινγκτον, της Σιγκαπούρης και της Μελβούρνης.

Εκπρόσωπος του Heathrow ανέφερε πως μικρός αριθμός αεροπορικών εταιριών αντιμετώπισε προβλήματα στα συστήματα check-in σε αεροδρόμια παγκοσμίως, όπως και στο κεντρικό του Λονδίνου.

Σύμφωνα με την Amadeus το πρόβλημα προέκυψε χθες γύρω στις 10:30 π.μ. και φαίνεται ότι η κατάσταση επανήλθε σε κανονική λειτουργία γύρω στις 14:30 μ.μ.. Ωστόσο το Gatwick περιέγραψε το συμβάν ως ένα «στιγμιαίο πρόβλημα του IT» και δήλωσε ότι δεν προκάλεσε καθυστερήσεις ή μεγάλη αναταραχή.

Εκπρόσωπος της Amadeus αρνήθηκε τη σύνδεση του προβλήματος με κυβερνο-επίθεση. Ανέφερε πως το χάος προκάλεσε μια αλλαγή που έγινε κατά τη διάρκεια συντήρησης του συστήματος. Είπε χαρακτηριστικά: «Το συμβάν συνδέεται με την εσωτερική μας οργάνωση, με αποτέλεσμα οι πελάτες να αντιμετωπίσουν διακοπές σε συγκεκριμένες λειτουργίες. Η τεχνική ομάδα της Amadeus προσπάθησε άμεσα να αναγνωρίσει και να αντιμετωπίσει το πρόβλημα περιορίζοντας την επίδραση στους πελάτες. Λυπούμαστε για όποια ταλαιπωρία προκλήθηκε”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *