Rebranding και από τον DER Touristik

Rebranding και από τον DER Touristik

0
touristik

Ο τρίτος μεγαλύτερος τουριστικός όμιλος της Γερμανίας και της Ευρώπης, DER Touristik, προχωρά σε επαναπροσδιορισμό του ονόματός του σε «DER Touristik Hotels & Resorts» ως μέρος της στρατηγικής branding και αναζήτησης περισσότερων ιδιοκτησιών, ακολουθώντας το … πνεύμα της εποχής.

Το νέο όνομα του τμήματος, το οποίο λειτουργούσε στο παρελθόν με την επωνυμία «DER Touristik Hotels & Investments», αντικατοπτρίζει τη στρατηγική branding των αντιπάλων TUI και Thomas Cook, των οποίων οι ξενοδοχειακές μονάδες λειτουργούν επίσης υπό την επωνυμία ‘Hotels & Resorts’ στην αγγλική γλώσσα.

Το DER Touristik Hotels & Resorts διαθέτει σήμερα περισσότερα από 90 ξενοδοχεία που λειτουργούν κάτω από τα τέσσερα εμπορικά σήματα LTI Hotels, Club Calimera, Cooee και Primasol. Αυτά είναι ως επί το πλείστον ιδιοκτησίες franchise.

Τα τέσσερα brand ξενοδοχείων καλύπτουν ένα μεγάλο μέρος της αγοράς διακοπών. Τα σχεδόν 25 ξενοδοχεία της LTI είναι επώνυμα διεθνή ακίνητα 4 και 5 αστέρων, ενώ τα 10 θέρετρα του Club Calimera και σχεδόν 15 ξενοδοχεία PrimaSol απευθύνονται κυρίως σε οικογένειες. Το σχετικά καινούριο brand Cooee έχει επεκταθεί σε περίπου 45 ’boutique hotels’ στην Ευρώπη και στο εξωτερικό προσφέροντας ψηφιακή τεχνολογία και μοντέρνο σχεδιασμό.

der_touristikΟ διευθύνων σύμβουλος της DER Touristik Group, Sören Hartmann, δήλωσε στο συνέδριο του FVW τον Σεπτέμβριο ότι ο όμιλος θέλει να ενισχύσει τις ξενοδοχειακές του δραστηριότητες και στο μέλλον θα μπορούσε να κάνει τις δικές του επενδύσεις σε ξενοδοχειακά ακίνητα.

Παράλληλα, ο διαχωρισμός των ξενοδοχείων ξεκίνησε μια νέα ιστοσελίδα που καλύπτει τα τέσσερα διαφορετικά brands και ευθυγραμμίζεται με τη συνολική εταιρική επωνυμία του ομίλου. «Με αυτόν τον τρόπο ερχόμαστε πιο κοντά στους ταξιδιωτικούς πράκτορες του DER Touristik, γεγονός που αποτελεί πραγματική προστιθέμενη αξία για πολλούς ξενοδόχους», εξήγησε ο διευθυντής, Christian Grage.

Η δίγλωσση (γερμανική / αγγλική) ιστοσελίδα (dertouristik-hotels.com) παρέχει πληροφορίες για τον χωρισμό των ξενοδοχείων και συνδέσμους προς τους δικτυακούς τόπους των τεσσάρων brands, στους οποίους περιλαμβάνεται και η επιλογή online κράτησης.