ryanair_o_brien

Ryanair: Δεν ζητήσαμε ποτέ ειδική μεταχείριση από την Ελλάδα

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Τη δυσαρέσκειά του για την ελληνική κυβέρνηση εξέφρασε για ακόμα μια φορά ο εμπορικός διευθυντής της Ryanair David O’ Brien σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Airnews.
Παράλληλα δήλωσε πως το κόψιμο της Κω έγινε για καθαρά οικονομικούς λόγους, ενώ δεν απέκλεισε το γεγονός να επιστρέψει η Ryanair στο νησί το καλοκαίρι του 2018, εάν φυσικά οι χρεώσεις αεροδρομίων είναι πιο χαμηλές.

1. Η Ryanair έκοψε το δρομολόγιο για το νησί της Κω. Πρόκειται για μία … προειδοποίηση, μία… εκδίκηση ή απλά ένας μαθηματικός υπολογισμός;
Η λογική πίσω από την απόφασή μας να σταματήσουμε τις δραστηριότητες στην Κω προέρχεται από το γεγονός ότι η ζήτηση για την Κω ήταν εξαιρετικά χαμηλή, κατά τη διάρκεια της χαμηλής περιόδου τον χειμώνα. Έτσι, έπρεπε να μειώσουμε τις ήδη χαμηλές τιμές μας, προκειμένου να γεμίσουν τα αεροπλάνα μας. Ως εκ τούτου, δεν υπήρχε κανένα οικονομικό νόημα για εμάς να κρατήσουμε σε λειτουργία την Κω μόνο για την υψηλή περίοδο το καλοκαίρι, λαμβάνοντας υπόψη ότι μπορούμε να επιτύχουμε καλύτερες αποδόσεις, αν τοποθετήσουμε τα αεροσκάφη μας σε άλλο μέρος κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου. Ωστόσο, θα ήθελα να επισημάνω ότι ακόμα κι αν έχουμε κόψει Κω για το τρέχον έτος, η απόφαση μας δεν ισχύει απαραίτητα για τα επόμενα χρόνια. Εάν η ζήτηση είναι επαρκής και κάτω από τις σωστές οικονομικές συνθήκες- δηλαδή χαμηλά αερολιμενικά τέλη, θα μπορούσαμε να επιστρέψουμε στην Κω το καλοκαίρι του 2018.

jkiyt

2. Σε κάθε συνέντευξη τύπου στην Ελλάδα, εκφράζετε την απογοήτευσή σας σχετικά με τις αποφάσεις της εκάστοτε κυβέρνησης. Γιατί συμβαίνει αυτό; Και γιατί ζητάτε ειδική μεταχείριση;
Δεν είναι δουλειά μου να εμπλέκομαι στα πολιτικά θέματα και δεν έχω τίποτα εναντίον των Ελλήνων πολιτικών. Ωστόσο, θεωρώ απογοητευτικό το γεγονός ότι ποτέ δεν λάβαμε συγκεκριμένες απαντήσεις στις πολυάριθμες προτάσεις που είχαμε υποβάλλει στις διάφορες ελληνικές κυβερνήσεις τα τελευταία χρόνια. Ειδικά από τη στιγμή που οι προτάσεις μας είχαν στόχο την αύξηση της κίνησης των επιβατών και κατ’ επέκτασιν τα οφέλη για τον ελληνικό τουρισμό και τις θέσεις εργασίας. Επιπλέον, θέλω να διευκρινίσω ότι ποτέ δεν ζητήσαμε ειδική μεταχείριση. Όλες οι προτάσεις της Ryanair να μειώσει ή να αφαιρέσει τους φόρους αεροδρομίου και τις χρεώσεις θα ίσχυαν για όλους τους αερομεταφορείς που θα εξυπηρετούσαν το συγκεκριμένο αεροδρόμιο. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση της Κω, αλλά δεν λάβαμε ποτέ καμία απάντηση. Για να καταλάβετε τη διαφορά, στην Ιταλία, η κυβέρνηση αποφάσισε να αντιστρέψει την αύξηση φόρων κατά 2,50€ (για όλες τις αεροπορικές εταιρείες), γεγονός που οδήγησε στο λανσάρισμα 44 νέων δρομολογίων της Ryanair και σε 10 επιπλέον αεροσκάφη με βάση την Ιταλία για το καλοκαίρι του 2017, συμβάλλοντας σε επιπλέον 3 εκατομμύρια επιβάτες (35 εκατομμύρια στο σύνολο) και σε 2.250 επιπλέον θέσεις εργασίας.

3. Γιατί κάποιος να επιλέξει την Ryanair για το ταξίδι του, εκτός από τις χαμηλές τιμές; Ποια είναι τα ατού σας σε σχέση με άλλες low cost αεροπορικές;
Η Ryanair είναι η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη, με τις χαμηλότερες τιμές, τον μεγαλύτερο αριθμό δρομολογίων και το μεγαλύτερο δίκτυο από οποιαδήποτε άλλη αεροπορική εταιρεία, συνδέοντας 200 προορισμούς σε 33 χώρες. Το πρόγραμμά μας «Always Getting Better» έχει αναβαθμίσει την εμπειρία των πελατών μας, όπως και η εισαγωγή νέων αεροσκαφών, οι νέες στολές των πληρωμάτων και οι εξατομικευμένες υπηρεσίες, όπως το Business Plus και το Family Extra. Επιπλέον, έχουμε τελείως αλλάξει την ψηφιακή μας στρατηγική, προσφέροντας μια πολύ πιο προσωποποιημένη ιστοσελίδα και app, συμπεριλαμβανομένου και του MyRyanair club, το οποίο επιτρέπει στα μέλη να δημιουργήσουν και να προσαρμόσουν το προφίλ τους και να αποκτήσουν αποκλειστική πρόσβαση σε προσφορές θέσεων. Επιπλέον, η Ryanair έχει την υψηλότερη ακρίβεια σε πτήσεις σε σύγκριση με οποιαδήποτε άλλη ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία με πάνω από το 91% των πτήσεων μας να είναι στην ώρα τους τον Σεπτέμβριο. Με λίγα λόγια, συνεχώς προσπαθούμε να καινοτομήσουμε, να διευρύνουμε την γκάμα των προϊόντων μας και να βελτιώσουμε την εμπειρία του πελάτη μας, προσφέροντας παράλληλα τις χαμηλότερες τιμές στην Ευρώπη- οι οποίες μας κάνουν Νο1 αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης.

ΠΗΓΗ: www.airnews.gr , Συνέντευξη: Ηλέκτρα Αλευρίτη

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *