Σε νέα, αν και περιορισμένη, άνοδο η ευρωπαϊκή ξενοδοχειακή βιομηχανία

ΜΕΛΕΤΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Άνοδο και στους τρεις βασικούς δείκτες μέτρησης-απόδοσης της ξενοδοχειακής βιομηχανίας, εμφάνισαν τα ευρωπαϊκά ξενοδοχεία τον Φεβρουάριο του 2017, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του έγκυρου οίκου τουριστικών μελετών STR.

strΠιο συγκεκριμένα, η πληρότητα αυξήθηκε κατά 2,9% και διαμορφώθηκε σε 64,5%. Η μέση ημερήσια τιμή (ADR) αυξήθηκε κατά 1,8 ποσοστιαίες μονάδες σε 100,08 ευρώ και τα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPAR) αυξήθηκαν κατά 4,7% σε 64,59 ευρώ.

Στην Ουγγαρία, η πληρότητα σημείωσε αύξηση κατά 12,0% και διαμορφώθηκε σε 58,1%. Η μέση ημερήσια τιμή (ADR) αυξήθηκε κατά 4,8 ποσοστιαίες μονάδες σε 19,919.04 ουγγρικά φόριντ, ενώ εντυπωσιακή αύξηση 17,3% εμφάνισαν τα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPAR), τα οποία ανήλθαν σε 11, 66.695 ουγγρικά φόριντ.

Σύμφωνα με τους αναλυτές του STR, οι επιδόσεις αυτές οφείλονται εν μέρει στη διοργάνωση μιας σειράς εκθέσεων και εκδηλώσεων, όπως η FeHoVa 2017 (Διεθνής Έκθεση Αλιείας, Κυνηγιού και Όπλων), το διάστημα 9-12 Φεβρουαρίου, το Ναυτικό Σαλόνι Βουδαπέστης (23-26 Φεβρουαρίου) και το Φεστιβάλ Αυτοκινήτου Βουδαπέστης (23-26 Φεβρουαρίου).

Στην Ολλανδία, ο δείκτης της πληρότητας διαμορφώθηκε στο 64,2%, αυξημένος κατά 4,0%. Αντίστοιχα, ο δείκτης RevPAR αυξήθηκε σε ποσοστό 3,5% και διαμορφώθηκε σε 107,27 ευρώ και ο δείκτης ADR αυξήθηκε κατά 7,7% σε 68,88 ευρώ.

Οι επιδόσεις των ξενοδοχείων στην Ολλανδία ενισχύθηκαν από τη διοργάνωση της έκθεσης ISE 2017 (Integrated Systems Europe), στο Άμστερνταμ (7-10 Φεβρουαρίου).

Το ποσοστό πληρότητας στην πόλη έφτασε το 80% δύο φορές κατά τη διάρκεια της τετραήμερης εκδήλωσης.

Αντίθετα, με τα αποτελέσματα της ξενοδοχειακής βιομηχανίας της Ουγγαρίας και της Ολλανδίας, στην Ελβετία η βιομηχανία κατέγραψε αρνητικό πρόσημο, με τον δείκτη της πληρότητας να εμφανίζει ασθενική μείωση 0,6% και να διαμορφώνεται στο 58,5%. Μεγαλύτερη μείωση (7,9%) κατέγραψε ο δείκτης ADR, ο οποίος διαμορφώθηκε σε 229.79 ελβετικά φράγκα, ενώ ακόμη μεγαλύτερη μείωση (8,5%) κατέγραψε ο δείκτης RevPAR σε 134.44 ελβετικά φράγκα.

Ο Φεβρουάριος ήταν ο πρώτος μήνας μετά τον Αύγουστο του 2016 που ο δείκτης της πληρότητας στην Ελβετία παρουσίασε πτώση. Σύμφωνα, μάλιστα, με τους αναλυτές του STR, τα ελβετικά ξενοδοχεία είχαν καλύτερες επιδόσεις τις καθημερινές από ό,τι τα Σαββατοκύριακα του Φεβρουαρίου, γεγονός που υποδηλώνει πως ήταν περισσότεροι οι επιχειρηματίες επισκέπτες, από τους επισκέπτες αναψυχής στη χώρα.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *