money tourism photo
ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σε συνεχή άνοδο οι πωλήσεις Tax Free προϊόντων στην Ευρώπη

ΜΕΛΕΤΕΣ ΜΟΝΕΥ

Συνεχίστηκε και τον Απρίλιο η βελτίωση της αγοράς αφορολογήτων προϊόντων (Tax Free Shopping – TFS) στην Ευρώπη, εξέλιξη η οποία αποδίδεται στη σταθερή αύξηση, αφενός των μέσων δαπανών, αφετέρου των συναλλαγών, με αποτέλεσμα, από τις αρχές του έτους, οι πωλήσεις Tax Free προϊόντων να εμφανίζουν διψήφιο ποσοστό αύξησης 18%.

Οι Κινέζοι συνέχισαν να κυριαρχούν στις δαπάνες, με επόμενους τους Ρώσους και τους Αμερικάνους, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Global Blue.

Europe tax free

Ενώ η εξέλιξη των πωλήσεων σε ολόκληρη την ήπειρο ήταν πιο ήπια σε σχέση με τους τρεις πρώτους μήνες του 2017, και τον Απρίλιο, οι μέσες δαπάνες (6%) και ο αριθμός των συναλλαγών (12%) παρέμειναν σε θετική άνοδο, ενθαρρυντικό σημάδι για την πορεία της βιομηχανίας TFS το δεύτερο τρίμηνο.

Οι Κινέζοι παρέμειναν η κορυφαία εθνικότητα στις πωλήσεις αφορολογήτων ειδών τον Απρίλιο, ενώ την ίδια στιγμή οι Ρώσοι και οι Αμερικανοί εξακολουθούν να απολαμβάνουν τις ευνοϊκές συναλλαγματικές ισοτιμίες έναντι του ευρώ και της βρετανικής λίρας.
Η Κίνα είναι η βασική κινητήρια δύναμη στην ανάπτυξη αφορολογήτων ειδών στην Ευρώπη, καθώς από την αρχή του έτους μέχρι σήμερα οι πωλήσεις έχουν αυξηθεί κατά 26%, σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Oι Ρώσοι !!!

Από τη Ρωσία η άνοδος, από την αρχή του έτους μέχρι σήμερα, διαμορφώνεται στο 37%, χάρη στη συνεχιζόμενη ισχυρή απόδοση του ρουβλίου, έναντι του ευρώ. Η άνοδος αυτή είναι αποτέλεσμα της εντυπωσιακής αύξησης κατά 42% στις συναλλαγές, εξέλιξη η οποία οφείλεται στη βελτίωση της ρωσικής οικονομίας, που ενθάρρυνε περισσότερους Ρώσους να ταξιδέψουν στην Ευρώπη.

Όπως στην περίπτωση της Ρωσίας έτσι και οι πωλήσεις από τις Η.Π.Α. εμφανίζονται αυξημένες κατά 37%, από την αρχή του έτους μέχρι σήμερα, λόγω της ανόδου των μέσων δαπανών και των συναλλαγών.
Η απόδοση του δολαρίου έναντι, τόσο του ευρώ, όσο και της βρετανικής λίρας έχει δημιουργήσει ευνοϊκές συνθήκες για τους Αμερικανούς αγοραστές σε ολόκληρη την ήπειρο.

Η συνεχιζόμενη ισχυρή απόδοση των ευρωπαϊκών αγορών κατά το 2017 αντικατοπτρίζεται σε όλες τις κατηγορίες δαπανών. Οι πωλήσεις ρολογιών και κοσμημάτων συνέχισαν να αυξάνονται (14% από την αρχή του έτους μέχρι σήμερα), ενώ κατά τους πρώτους τέσσερις μήνες του έτους οι συναλλαγές αυξήθηκαν κατά 12% και ο μέσος όρος δαπανών κατά 2%. Οι πωλήσεις των ευρωπαϊκών πολυκαταστημάτων αυξήθηκαν κατά 19% από έτος σε έτος, ενώ οι πωλήσεις που αφορούν μόδα και αξεσουάρ αυξήθηκαν κατά 32%.

Οι επιδόσεις του Ηνωμένου Βασιλείου παρέμειναν ισχυρές, ως αποτέλεσμα των πωλήσεων πολυτελών ειδών, στις οποίες πρωτοστατούν και πάλι οι Κινέζοι επισκέπτες στη χώρα. Ειδικότερα, οι πωλήσεις πολυτελών ειδών άνω των 5.000 λιρών αυξήθηκαν από τους Κινέζους κατά 110%, έναντι 29% για όλες τις άλλες εθνικότητες.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *