Σημαντική αύξηση εσόδων για την AccorHotels

Σημαντική αύξηση εσόδων για την AccorHotels

0
accor

Τα νεοαποκτηθέντα brands, όπως τα Raffles, Fairmont, Swissotel και onefinestay, συνέβαλλαν σημαντικά στην αύξηση των εσόδων του πρώτου τριμήνου του group AccorHotels.

Η συνεισφορά τους ύψους 82 εκατ. ευρώ, ήταν μέρος αύξησης των εσόδων κατά περίπου 7,4% στα 425 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του έτους, έναντι της ίδιας περιόδου το 2016. Τα έσοδα από νέες υπηρεσίες, όπως concierge services, ενοικιάσεις πολυτελών κατοικιών και ψηφιακές υπηρεσίες για ανεξάρτητα ξενοδοχεία, υπερδιπλασιάστηκαν στα 13 εκατομμύρια ευρώ από 5 εκατομμύρια ευρώ, το πρώτο τρίμηνο του περασμένου έτους, χάρη στην ενοποίηση του John Paul και του onefinestay.

Οι δραστηριότητες στο Ηνωμένο Βασίλειο χαρακτηρίστηκαν για το διάστημα αυτό, ως «πολύ ζωηρές», με αύξηση των εσόδων κατά 9,2%, καθώς ο «γίγαντας» της γαλλικής ξενοδοχίας, επωφελήθηκε από την υποτίμηση της λίρας, «η οποία οδήγησε τους Βρετανούς να ευνοήσουν τους τοπικούς προορισμούς».

Υπήρξε μια «αξιοσημείωτη ανάκαμψη» στο τμήμα αναψυχής του Λονδίνου, «με μια πολύ έντονη αύξηση των ταξιδιωτών που προέρχονται από την Ασία και τη Βόρεια Αμερική. Ταυτόχρονα, το τμήμα επιχειρηματικών ταξιδιών παρέμεινε σταθερό».

Δηλώσεις

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του AccorHotels, Sébastien Bazin, δήλωσε: «Οι τάσεις που παρατηρήθηκαν κατά το πρώτο τρίμηνο στη μεγάλη πλειοψηφία των περιφερειών αντανακλούν ένα ευνοϊκό περιβάλλον για τον ξενοδοχειακή βιομηχανία. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα στις τρεις κύριες αγορές μας, τη Γαλλία, την Ευρώπη και την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού. Οι νέες επιχειρήσεις επίσης είχαν καλή απόδοση, χάρις, εν μέρει, στην υποστήριξη του AccorHotels. Παράλληλα, ο όμιλός μας ενίσχυσε περαιτέρω την ανάπτυξή του σε νέους τομείς, και την ηγετική του θέση στον κλάδο των πολυτελών προϊόντων, μέσω πολυάριθμων εξαγορών μονάδων, όπως Rixos και BHG σε ξενοδοχεία, και των Availpro, Potel & Chabot και VeryChic σε new business».

Και κατέληξε: «Τέλος, η διαδικασία μετατροπής της AccorInvest σε θυγατρική είναι σε εξέλιξη. Έτσι, η AccorHotels είναι απόλυτα σύμφωνη με τους στόχους του 2017».

ΠΗΓΗwww.money-tourism.gr
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ