gfk

Σημαντική αύξηση των online κρατήσεων στην Γερμανία

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι Γερμανοί συνέχισαν να κάνουν κρατήσεις για τις καλοκαιρινές τους διακοπές, αλλά η σημαντική άνοδος, οφείλεται στις online πωλήσεις και όχι στα ταξιδιωτικά πρακτορεία, σύμφωνα με την τελευταία μηνιαία ανάλυση GfK.

Μετά από δυναμική αύξηση 17% τον Ιανουάριο, οι κρατήσεις επιβραδύνθηκαν σε μια πιο φυσιολογική αύξηση κατά 6% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με την μηνιαία ανάλυση των πωλήσεων που πραγματοποίησαν οι ερευνητές της GfK.
Η ανάλυση καλύπτει πωλήσεις από 2.000 αντιπροσωπευτικά ταξιδιωτικά πρακτορεία, ΟΤΑ και ιστοσελίδες τουριστικών πρακτόρων.

Τα online κανάλια πωλήσεων ήταν οι νικητές τον περασμένο μήνα, σε αντίθεση με τον Ιανουάριο, όταν οι ταξιδιωτικοί πράκτορες ήταν πολύ “μπροστά”. Τα διαδικτυακά κανάλια έφεραν την αύξηση των κρατήσεων τον προηγούμενο μήνα, ενώ οι πωλήσεις των πρακτορείων ήταν σταθερές, υπογράμμισε η GfK. Ωστόσο, τα ταξιδιωτικά πρακτορεία εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν περίπου πέντε φορές περισσότερα έσοδα από τα διαδικτυακά κανάλια.

Το μεγαλύτερο μέρος των κρατήσεων (69%) τον περασμένο μήνα ήταν για τις καλοκαιρινές διακοπές, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 6%. Αυτές οι αθροιστικές κρατήσεις για τους προσεχείς καλοκαιρινούς μήνες έφτασαν το 16% σε σχέση με πέρυσι, αντανακλώντας την σημερινή πολύ ισχυρή ζήτηση στη γερμανική εξερχόμενη αγορά. Αυτό σημαίνει ότι το 57% των συνολικών εσόδων του περασμένου έτους έχουν ήδη καλυφθεί μέχρι στιγμής, σύμφωνα με την έρευνα GfK Travel Insights.

Περίπου το 75% των κρατήσεων του καλοκαιριού είναι για τους δύο κύριους μήνες του Καλοκαιριού,  Ιούλιο και Αύγουστο, με πολύ μεγάλη διαφορά. Ο Ιούλιος σήμερα αντιπροσωπεύει πάνω από το 40% των συνολικών εσόδων του καλοκαιριού του 2018, αλλά ο Αύγουστος αντιπροσωπεύει μόνο το 16% μέχρι στιγμής. Η ζήτηση είναι ιδιαίτερα ισχυρή για τον Μάιο, ο οποίος έχει αύξηση κατά 41%.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *