sojern

Sojern: Η Ελλάδα ανεβαίνει στις αναζητήσεις

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Ελλάδα και η Ιαπωνία εντάσσονται μεταξύ των προορισμών που ξεχωρίζουν στις αναζητήσεις των ταξιδιωτών, ενώ η Ολλανδία βρίσκεται μεταξύ των κορυφαίων προορισμών στις κρατήσεις, το πρώτο τρίμηνο του 2017, σύμφωνα με έρευνα της εταιρίας Sojern.

2Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά, οι κρατήσεις τον Ιανουάριο ήταν στο υψηλότερο σημείο τους για το σύνολο του πρώτου τριμήνου του 2017.

Υπάρχουν ορισμένοι αναδυόμενοι προορισμοί σε όλο τον κόσμο, με το Ορλάντο, για τη Βόρεια Αμερική, να συμπληρώνει τη λίστα των κορυφαίων 5 προορισμών, τη Ρώμη για την Ευρώπη να αναδεικνύεται σε έναν ολοένα και πιο ενδιαφέρονταπροορισμό και το Κάιρο για τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, να αποτελεί τη νέα πρόταση στη λίστα των top προορισμών.

Οι Ευρωπαίοι ταξιδιώτες είναι έτοιμοι να ξεκινήσουν τα ταξίδια τους -οι κορυφαίες ημερομηνίες αναχώρησης είναι όλες στις αρχές Ιουνίου. Επίσης, σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία της Sojern, δείχνουν διάθεση για μακρινά ταξίδια στο εξωτερικό, με το 61% όλων των ταξιδιών μακρινών αποστάσεων να αφορά ταξίδια 12 ημερών και πάνω.

1Όσον αφορά τη διάρκεια που μεσολαβεί από τον σχεδιασμό μέχρι την υλοποίηση του ταξιδιού, μόλις οι μισοί σχεδόν από τους Ευρωπαίους ταξιδιώτες, το 49%, σχεδιάζουν το ταξίδι τους 60 και πλέον ημέρες προτού την υλοποίησή του, ενώ το 14% είναι ταξιδιώτες της τελευταίας στιγμής, αφού τα όποια σχέδιά τους γίνονται 7 και λιγότερες ημέρες πριν.

Στην Ευρώπη οι πέντε κορυφαίοι προορισμοί είναι το Λονδίνο, η Βαρκελώνη, το Άμστερνταμ, η Ρώμη και το Παρίσι.

Στο Top 10 με τους κορυφαίους προορισμούς παγκοσμίως για αναζητήσεις και κρατήσεις το γ’ τρίμηνο συμπεριλαμβάνονται οι ΗΠΑ, η Ισπανία, η Ιταλία, η Μεγάλη Βρετανία, η Γαλλία και η Γερμανία, η Πορτογαλία, η Ρωσία, η Ταϊλάνδη, η Ελβετία και η Ολλανδία.

Αντίστοιχα, στους δημοφιλέστερους προορισμούς σε αναζητήσεις, την πρώτη θέση έχει  το Μεξικό, τη δεύτερη η Ταϊλάνδη και ακολουθούν η Ιαπωνία και η Ελλάδα.

Η Sojern αναλύει την ταξιδιωτική συμπεριφορά σε όλο τον κόσμο, με βάση τις αναζητήσεις και τις κρατήσεις που γίνονται σε όλες τις περιοχές -Βόρεια Αμερική, Λατινική Αμερική, Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, Ασία/Ειρηνικό-, όπως αυτές αναδεικνύονται μέσα από τα δεδομένα μεγάλων αεροπορικών εταιριών, online ταξιδιωτικών γραφείων, κ.ο.κ., προκειμένου να καταγράψει τις ταξιδιωτικές τάσεις.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *