LaudaMotion

Στα τέλη Μαρτίου ξεκινά η Laudamotion

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Η νέα αεροπορική εταιρεία του Niki Lauda, Laudamotion, θα ξεκινήσει τη λειτουργία της στα τέλη Μαρτίου σε συνεργασία με την Condor και, πιθανώς, την Eurowings.

Laudamotion είναι το νέο όνομα της πρώην θυγατρικής της Air Berlin, Niki, που αγόρασε ο αυστριακός επιχειρηματίας, Niki Lauda, τον Ιανουάριο. Ανέφερε κατά τη στιγμή της εξαγοράς ότι σκόπευε να επαναλειτουργήσει την αεροπορική εταιρεία κάτω από νέο όνομα με 15 αεροσκάφη στα τέλη Μαρτίου, στην αρχή του καλοκαιρινού προγράμματος του 2018.

Στο πλαίσιο συμφωνίας θα υπάρξει συνεργασία με την Condor. Η γερμανική αεροπορική εταιρεία του ομίλου Thomas Cook θα αναλάβει αρχικά τις πωλήσεις και το marketing των τριών αεροσκαφών της Laudamotion καθώς και λειτουργικές υπηρεσίες.

Οι καταναλωτές μπορούν να κάνουν κράτηση θέσης στις 56 πτήσεις της Laudamotion από το Ντίσελντορφ, τη Φρανκφούρτη, τη Στουτγάρδη και τη Βασιλεία προς τη Μαγιόρκα, την Ίμπιζα και τη Μάλαγα, μέσω της ιστοσελίδας της Condor και των ταξιδιωτικών γραφείων. Περισσότερες διαδρομές θα προστεθούν αργότερα. Επιπλέον, οι πελάτες μπορούν να συνδυάσουν πτήσεις των δύο αεροπορικών εταιρειών και να κλείσουν, για παράδειγμα, μια εξερχόμενη πτήση της Condor με πτήση επιστροφής της Laudamotion.

Στις πτήσεις της Laudamotion θα υπάρχουν τρεις τύποι εισιτηρίου: Economy Light, για επιβάτες με χειραποσκευή, Economy, για τουρίστες με αποσκευές που παραδίδονται στο check-in και Premium Class, που περιλαμβάνουν ελεύθερο μεσαίο κάθισμα και ειδικό μενού και ποτά.

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να υποστηρίξουμε τη Laudamotion στις νέες πτήσεις τους», δήλωσε ο Ralf Teckentrup, διευθύνων σύμβουλος της Condor Airlines. «Το εύρος των επιλογών στις πτήσεις που προσφέρουμε στους πελάτες και τους συνεργάτες μας είναι εξαιρετικό.»

Ο Niki Lauda

Ο Niki Lauda υπογράμμισε: «Έχω μεγάλες προσδοκίες από τη συνεργασία με την Condor. Φέρνουμε μια μικρή γεύση Αυστρίας στη Γερμανία και οι επιβάτες μας επωφελούνται από μια πιο ευέλικτη και ευρύτερη επιλογή πτήσεων προς τους πιο όμορφους προορισμούς διακοπών στη Μεσόγειο».

Εκτός από την εταιρική σχέση, η Condor θα αναλάβει επίσης επιλεγμένε λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένου του ελέγχου της κυκλοφορίας και του προγραμματισμού του πληρώματος ως πάροχος υπηρεσιών για την αυστριακή αεροπορική εταιρεία.

Εν τω μεταξύ, η Laudamotion ίσως μισθώσει έως και 10 από τα 15 αεροσκάφη της στη Eurowings για την καλοκαιρινή περίοδο του 2018, σύμφωνα με τα γερμανικά μέσα ενημέρωσης. Τα 15 αεροπλάνα λειτουργούν για λογαριασμό της Lufthansa κατά τη διάρκεια του χειμώνα ύστερα από την παύση λειτουργίας της Niki, ωστόσο η γερμανική εταιρεία υποχρεούται νομικά να τα επιστρέψει στον νέο ιδιοκτήτη.

Η Eurowings

Η Eurowings επιβεβαίωσε ότι έχουν γίνει συζητήσεις με τον Lauda, όμως δεν έχει συμφωνηθεί τίποτα ακόμα. Μια τέτοια συμφωνία θα δώσει σημαντική ώθηση στη δυναμικότητα της low cost θυγατρικής της Lufthansa, ύστερα από το βέτο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην προγραμματισμένη εξαγορά της Niki τον Δεκέμβριο.

Εν τω μεταξύ, η Eurowings ανακοίνωσε επέκταση της δυναμικότητάς της κατά 30% στο αεροδρόμιο του Ντίσελντορφ, όπου σχεδιάζει να έχει περίπου 40 αεροπλάνα και να εκτελεί 250 πτήσεις την ημέρα αυτό το καλοκαίρι. Αυτές θα περιλαμβάνουν συνδυασμό νέων πτήσεων κοντινών αποστάσεων και τη σταδιακή επέκταση των μακρινών διαδρομών που μεταφέρονται από το αεροδρόμιο της Κολωνίας / Βόννης.

Αυτό το καλοκαίρι, η Eurowings θα λανσάρει έως και 11 πτήσεις καθημερινά προς τη Μαγιόρκα, θα αυξήσει τις πτήσεις σε σημαντικές τοπικές διαδρομές, όπως το Βερολίνο και το Μόναχο, καθώς και τη Βιέννη, και θα ξεκινήσει πτήσεις προς την Κω και άλλους ευρωπαϊκούς προορισμούς.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ήδη ότι θα φέρει επτά jet μακρινών αποστάσεων στο αεροδρόμιο από την αρχή του χειμερινού προγράμματος 2018/19 για να πραγματοποιεί οικονομικές πτήσεις σε μακρινούς προορισμούς στη Βόρεια Αμερική και την Καραϊβική. Από τον Απρίλιο θα έχει τρία αεροπλάνα μακρινών διαδρομών για πτήσεις από το Ντίσελντορφ στο Fort Myers, το Μαϊάμι και τη Νέα Υόρκη. Τα τέσσερα αεροσκάφη A330, που λειτουργούν από το αεροδρόμιο της Κολωνίας, θα μετακινηθούν στο Ντίσελντορφ για το χειμερινό πρόγραμμα.

Η θυγατρική της Lufthansa θέλει να καλύψει το σημαντικό χάσμα που δημιούργησε η Air Berlin, πρώην ηγέτης της αγοράς στο Ντίσελντορφ. Το αεροδρόμιο προσφέρει μια προσοδοφόρα αγορά 18 εκατομμυρίων ανθρώπων, η μεγαλύτερη πελατειακή βάση στη Γερμανία.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *