Σταθερή αξία τα ταξιδιωτικά φυλλάδια

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Παρά το γεγονός ότι η τεχνολογία έχει επιφέρει διαρθρωτικές αλλαγές στις ταξιδωτικές συνήθειες, τα παραδοσιακά έντυπα φυλλάδια εξακολουθούν να αποτελούν σταθερή αξία, καθώς οι τουρίστες σε όλο τον κόσμο τα τιμούν δεόντως.

travel-brochuresΣτην πραγματικότητα, μόλις φτάσουν στον προορισμό των διακοπών τους, οι τουρίστες δηλώνουν ότι τα φυλλάδια είναι η υπ’ αριθμόν ένα πηγή πληροφόρησής τους και τα εμπιστεύοται περισσότερο από τις ιστοσελίδες. Φαίνεται απίστευτο, δεδομένου ότι σχεδόν όλοι στις μέρες μας διαθέτουν μια έξυπνη συσκευή -smartphone, tablet, κλ.π- αλλά αυτά είναι τα αποτελέσματα μιας νέας έρευνας που διεξήχθη από την International Association of Visitor Information Providers για λογαριασμό του Center for Marketing Technology (CMT) του Πανεπιστημίου του Bentley.

Οι ταξιδιώτες κατέστησαν σαφές, ότι, ακόμα και με διαρκή πρόσβαση σε online πληροφορίες, εξακολουθούν να εκτιμούν τα τυπωμένα φυλλάδια και να δρουν βασισμένοι σε αυτά που διαβάζουν.
Ειδικότερα:

  • 7 στους 10 τουρίστες μαζεύουν φυλλάδια φθάνοντας στον προορισμό του ταξιδιού τους.
  • Η επιρροή των φυλλαδίων ξεπερνά (69%) τις ιστοσελίδες (68%), όταν ένας τουρίστας φτάνει στον προορισμό του.
  • 95% των τουριστών επηρεάζονται στο σχεδιασμό των ταξιδιών τους από τις πληροφορίες που συλλέγουν από φυλλάδια.
  • 83% σχεδιάζουν να επισκεφθούν μια επιχείρηση ή αξιοθέατο που επισημαίνεται σε ένα φυλλάδιο, χάρτη ή ταξιδιωτικό οδηγό.
  • 78% των τουριστών σκέφτονται να αλλάξουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια, επηρεασμένοι από ένα φυλλάδιο.
  • 53% των ταξιδιωτών χρησιμοποιούν φυλλάδια για να προγραμματίσουν το ταξίδι τους πριν φτάσουν στο σημείο των διακοπών τους.

travel-brochures-3“Εκείνο που παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον σε αυτή την έρευνα, είναι ότι, παρ’ όλο που υπάρχει μια ευρεία γκάμα πηγών τις οποίες οι τουρίστες χρησιμοποιούν για να σχεδιάσουν τις διακοπές τους, μόλις φθάνουν επί τόπου, τα τυπωμένα φυλλάδια και οι ταξιδιωτικοί οδηγοί είναι τα πρώτα στα οποία ανατρέχουν για να πειστούν ποιά αξιοθέατα πρέπει να δουν και ποιές επιχειρήσεις να προτιμήσουν”, λέει ο διυθυντής του CMT, Ian Cross. “Οι τουρίστες εμπιστεύονται την έντυπη πληροφορία, τη βρίσκουν κατατοπιστική, εύχρηστη και εύκολη να τη μοιραστούν με τους φίλους και την οικογένειά τους στο ταξίδι”.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 1.732 επισκεπτών σε δεκαεπτά τοποθεσίες στη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη και τη Νότια Αφρική.
Τα πλήρη αποτελέσματα της έρευνας, εδώ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *