ryanair

Στο 79% η ακρίβεια αφίξεων και αναχωρήσεων της Ryanair τον Δεκέμβριο

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Η Ryanair, έδωσε στη δημοσιότητα τα στατιστικά στοιχεία του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών, τα οποία επιβεβαιώνουν ότι η Ryanair παραμένει η Νο.1 αεροπορική εταιρεία  όσον αφορά την εξυπηρέτηση πελατών καθώς:

– 79%* από τις 52,000 πτήσεις του Δεκεμβρίου αφίχθηκαν με ακρίβεια (μείωση κατά 5% λόγω εκτεταμένης χιονόπτωσης).

– Μόνο 3 παράπονα ανά 1,000 επιβάτες.

– Λιγότερο από ένα παράπονο σχετικά με αποσκευές ανά 3.000 επιβάτες.

– Πάνω από το 99% των παραπόνων απαντώνται μέσα σε 7 ημέρες.

Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε: “Η Ryanair μετέφερε 9.3 εκατομμύρια επιβάτες το Δεκέμβριο, με το 79% των 52,000 πτήσεων να φτάνει στην ώρα του. Η πτώση κατά 5% συγκριτικά με το προηγούμενο έτος οφείλεται στην εκτεταμένη χιονόπτωση, οδηγώντας σε άρση της λειτουργίας αεροδρομίων τη 10η, 11η και 27η του Δεκεμβρίου. Χρησιμοποιώντας το εκτενές δίκτυο δρομολογίων μας και επιπρόσθετες βελτιώσεις, κατά το 4ο έτος του προγράμματος μας, “Always Getting Better”, η Ryanair συνεχίζει να παρέχει πολύ περισσότερα στους επιβάτες από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη.” 

Δεκέμβριος 2016 2017
Ακρίβεια πτήσεων 84% 79%*
Παράπονα ανά 1,000 επιβάτες 1.38 3.15
Παράπονα αποσκευών ανα 1,000 επίβάτες 0.66 0.28
Παράπονα που απαντήθηκαν σε λιγότερο από 7 ημέρες 99% 99%

* 82% εξαιρουμένων των 3 ημέρων με εκτεταμένη χιονόπτωση (10η, 11η & 27η Δεκεμβρίου)

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *