Συνεργασία KLM με GetYourGuide για κρατήσεις εκδρομών σε όλο τον κόσμο

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Από εισιτήρια προτεραιότητας στον Πύργο του Άιφελ έως καταδύσεις με καρχαρίες στο Κέιπ Τάουν και εισιτήρια για το Empire State Building της Νέας Υόρκης με την πανοραμική θέα, η KLM Royal Dutch Airlines προσφέρει στους πελάτες της σε όλο τον κόσμο τη δυνατότητα να κάνουν τις κρατήσεις τους μέσω του GetYourGuide μέσα από το klm.com, χρησιμοποιώντας το Messenger, το app της KLM ή και το portal κατά τη διάρκεια των πτήσεων.

Η νέα συνεργασία της KLM με το GetYourGuide, την κορυφαία πλατφόρμα online κρατήσεων για δραστηριότητες και εκδρομές, δίνει στους πελάτες της KLM τη δυνατότητα να κάνουν κράτηση σε περισσότερες από 30.000 εκδρομές και δραστηριότητες σε 2.500 και πλέον προορισμούς σε όλο τον κόσμο, άμεσα, μέσα από τις πλατφόρμες της KLM. Οι κρατήσεις μπορούν να γίνουν αφότου οι πελάτες έχουν κάνει κράτηση πτήσης ή έχουν κάνει check-in, κατά τη διάρκεια της πτήσης τους ή όποια άλλη στιγμή τους εξυπηρετεί.

Στις περισσότερες δραστηριότητες και εκδρομές του GetYourGuide μπορεί να γίνει κράτηση ακόμη και εντός του τελευταίου 24ωρου πριν την πραγματοποίησή τους, χωρίς να απαιτείται έκδοση έντυπου εισιτηρίου. Ένα σκανάρισμα σε έναν απλό κωδικό QR αρκεί για τη συμμετοχή ή την είσοδο. Το GetYourGuide φροντίζει να ενημερώνει με ειδοποιήσεις τους χρήστες κινητών για την επερχόμενη εκδρομή ή δραστηριότητα που έχουν κρατήσει. Η νέα αυτή υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη μέσα από τα διάφορα κανάλια της KLM μέσα στις επόμενες εβδομάδες.

Η KLM θέλει να βρίσκεται εκεί που είναι οι πελάτες της και να τους προσφέρει τη δυνατότητα να κάνουν κρατήσεις σε μια ευρεία γκάμα συμπληρωματικών υπηρεσιών και προϊόντων κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Αυτή η νέα συνεργασία αντικατοπτρίζει τη δέσμευση και των δύο εταιριών να κρατούν σταθερό το ρυθμό της εξυπηρέτησης των απαιτήσεων και αναγκών των πελατών τους για ευέλικτο, ψηφιακό προγραμματισμό των ταξιδιών τους.

Μιλώντας σχετικά ο ανώτερος αντιπρόεδρος Digital της Air France KLM, κ. Pieter Groeneveld, είπε: «Προσφέροντας τις υπηρεσίες του GetYourGuide μαζί με τα άλλα συμπληρωματικά προϊόντα όπως αυτοκίνητα και ξενοδοχεία, δίνουμε τη δυνατότητα στους πελάτες μας να οργανώσουν όλο το ταξίδι τους μέσα από την πλατφόρμα της KLM που προτιμούν. Οι πελάτες μπορούν να το κάνουν αυτό εβδομάδες πριν από το ταξίδι ή ακόμη και κατά τη διάρκεια της πτήσης τους. Έχουμε βρει τον ιδανικό συνεργάτη, το GetYourGuide, που προσφέρει την πιο πλήρη γκάμα εκδρομών και δραστηριοτήτων. Υπάρχει κάτι που εξυπηρετεί τον καθένα, με ένα οικονομικό ψηφιακό τρόπο που ταιριάζει με τις καινοτομίες της KLM».

«Έχοντας δημιουργήσει μια λίστα με εκδρομές και δραστηριότητες σε όλο τον κόσμο, προσβάσιμη σε ταξιδιώτες ανά την υφήλιο, αναζητούμε συνεργάτες που να γνωρίζουν καλά τις προτιμήσεις των πελατών, κοιτάζοντας και το μέλλον. Η KLM είναι ένας αδιαμφισβήτητος ηγέτης στην αεροπορική βιομηχανία σε ότι αφορά την δέσμευση στην ψηφιακή καινοτομία και είμαστε ενθουσιασμένοι που μετατρέπουμε τα ταξίδια των πελατών μας σε φανταστικές εμπειρίες», είπε από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος του GetYourGuide, κ. Tao Tao.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *