Thomas Cook: «Χρειαζόμαστε την υποστήριξη των ξενοδόχων στην υπόθεση των ασθενειών»

ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τη βοήθεια και υποστήριξη των ξενοδόχων ζήτησε ο Thomas Cook μετά τις καταγγελίες Ισπανών δικηγόρων, ότι οι ταξιδιωτικοί πράκτορες του Ην. Βασιλείου «μεταβιβάζουν» τα έξοδα των νομικών υποθέσεων των ψευδών δηλώσεων ασθενείας, στους ξενοδόχους.

Το Travel Weekly παρουσίασε τις ανησυχίες που είχαν δημιουργηθεί στην Ισπανία την περασμένη εβδομάδα αναφέροντας τη δήλωση της δικηγόρου, Marie Rogers, η οποία είπε: «Όταν οι ταξιδιωτικοί πράκτορες πηγαίνουν σε δίκη, οι ξενοδόχοι αναλαμβάνουν το κόστος”.

Η ανώτερη νομική σύμβουλος της Thomas Cook, Rebecca White, επιβεβαίωσε ότι η ομάδα ελέγχει πάρα πολύ προσεκτικά τους ισχυρισμούς ασθενείας ώστε να καταπολεμηθεί η δραματική τροπή που έχει πάρει το θέμα, λέγοντας: «Αν θεωρούμε ότι μια απαίτηση είναι ψευδής, δε θα πληρώσουμε γι’ αυτήν».

Ωστόσο, ένας εκπρόσωπος της Thomas Cook επέμεινε: «Η σχέση μας με τους ξενοδόχους είναι σημαντική. Η καταπολέμηση των ψεύτικων αξιώσεων απαιτεί από τους ξενοδόχους αποδείξεις, υποστήριξη και ευφυΐα. Μπορεί να κάνει τη διαφορά μεταξύ της διενέργειας δίκης ή όχι και τη διαφορά μεταξύ θετικού ή αρνητικού αποτελέσματος. Οι περισσότεροι ξενοδόχοι με τους οποίους συνεργαζόμαστε καταλαβαίνουν το νόημα, ότι οδηγώντας στο δικαστήριο υποθέσεις ψευδών δηλώσεων μειώνουμε δραματικά τον αριθμό νέων απαιτήσεων. Οι περισσότερες περιπτώσεις είτε απορρίπτονται από τους ενάγοντες είτε κερδίζονται στο δικαστήριο, που σημαίνει νίκη για εμάς και τους ξενοδόχους. Το σημαντικό είναι πως οι περισσότεροι ξενοδόχοι μας βοηθούν στην εύρεση αποδεικτικών στοιχείων ώστε να έχουμε την καλύτερη δυνατή πιθανότητα στο δικαστήριο».

Η Abta αρνήθηκε να σχολιάσει τη δήλωση ότι οι τουριστικοί πράκτορες μεταβιβάζουν το κόστος υπεράσπισης των απαιτήσεων στους ξενοδόχους. Ωστόσο, έδειξε ικανοποιημένη για τη μικρή επιτυχία της τελευταίας φάσης της εκστρατείας «Stop Disability Sickness. Η ανώτατη δικηγορική σύμβουλος, Susan Deer, δήλωσε: «Η κυβέρνηση τροποποίησε το νομοσχέδιο και απαγόρευσε την απευθείας επικοινωνία των εταιρειών διαχείρισης απαιτήσεων με τους ταξιδιώτες. Θα εργαστούμε εποικοδομητικά με την κυβέρνηση και την ρυθμιστική αρχή για να διασφαλίσουμε ότι οποιαδήποτε απαγόρευση θα είναι αποτελεσματική.»

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *