trivago

Trivago : Τα ξενοδοχεία αυξάνουν τις απευθείας κρατήσεις με το metasearch

ΜΕΛΕΤΕΣ

Πέρυσι, είδαμε τη διαδικασία απευθείας κρατήσεων να μετακινείται στο metasearch. Για τους ταξιδιώτες, αυτό σήμαινε μια πιο απρόσκοπτη εμπειρία κράτησης. Όμως, τι σήμαινε για τα ξενοδοχεία;

Για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις που ανταγωνίζονται ήδη στην αγορά metasearch ως προς την επισκεψιμότητα και τις κρατήσεις, σήμαινε περισσότερες ευκαιρίες να επιτύχουν. Για τα ξενοδοχεία που δεν ήταν ακόμη καταχωρημένα σε μηχανές metasearch, σήμαινε ότι είχε έρθει η κατάλληλη στιγμή να κάνουν αυτό το βήμα.

Επειδή το metasearch έχει δείξει ότι δεν αποτελεί πλέον τάση, αλλά ακρογωνιαίο λίθο του κλάδου. Αυτά είναι καλά νέα για τα ξενοδοχεία που επιθυμούν να ανταγωνιστούν online, να αυξήσουν τις online κρατήσεις και να επανακαθορίσουν τη θέση τους στο τοπίο διανομής.

Ας ρίξουμε μια ματιά σε τρεις τρόπους με τους οποίους το metasearch θα βοηθήσει τα διαφημιζόμενα ξενοδοχεία να ανταποκριθούν στον ανταγωνισμό το 2011

1. Απευθείας κρατήσεις υψηλής αποτελεσματικότητας

Οι αγορές που λειτουργούν με μοντέλο CPC, όπως εκείνη της trivago, παρέχουν στον διαφημιζόμενο το υψηλότερο επίπεδο ελέγχου σε ό,τι αφορά τις δαπάνες, αλλά και την εμβέλεια της καμπάνιας. Το μοντέλο CPC μπορεί επίσης να επιφέρει υψηλότερα περιθώρια κέρδους επί των απευθείας κρατήσεων και μεγαλύτερη απόδοση επένδυσης σε σύγκριση με το μοντέλο CPA.

Υπάρχει κάποια παγίδα; Η υποβολή προσφορών CPC απαιτεί προχωρημένες γνώσεις μάρκετινγκ και ειδικούς που θα παρακολουθούν και θα μεγιστοποιούν συνεχώς τα αποτελέσματα της καμπάνιας και, ενώ οι μεγαλύτερες online ταξιδιωτικές εταιρείες και ξενοδοχειακές αλυσίδες μπορούν γενικά να βασιστούν και στα δύο, ως επί το πλείστον οι μικρότερες online ταξιδιωτικές εταιρείες και τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία δεν διαθέτουν τα παραπάνω.

Για να εξασφαλίσει ισότιμους όρους, η trivago ανέπτυξε ένα αυτοματοποιημένο εργαλείο υποβολής προσφορών που αξιοποιεί τα δεδομένα του metasearch και την εξειδικευμένη γνώση της αγοράς. Με το Rate Connect, παρέχεται η δυνατότητα στα ξενοδοχεία να αυξήσουν τις απευθείας κρατήσεις υψηλής αποτελεσματικότητας και να αντισταθμίσουν το υψηλό κόστος των προμηθειών για τις κρατήσεις που πραγματοποιούνται μέσω CPA.

Θα θέλατε να αυξήσετε τις απευθείας κρατήσεις υψηλής αποτελεσματικότητας με το Rate Connect; Ενημερώστε μας, ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο:

2. Βελτιστοποιημένα κανάλια μετατροπής

Η δημιουργία μιας σελίδας κρατήσεων που είναι βελτιστοποιημένη για αύξηση του ποσοστού μετατροπής σε όλες τις συσκευές απαιτεί δεδομένα, τεχνολογική καινοτομία και επαγγελματίες προγραμματιστές. Οι μεγάλοι παίκτες στην αρένα των κρατήσεων διαθέτουν τέτοιους πόρους και επομένως έχουν εκ των πραγμάτων ένα πλεονέκτημα έναντι των μικρότερων παικτών. Όμως, και οι κορυφαίες εταιρείες metasearch διαθέτουν τέτοιους πόρους, ενώ η trivago χρησιμοποιεί τους πόρους της για να εξισορροπήσει την κατάσταση.

Μια πλατφόρμα διαμεσολάβησης απευθείας κρατήσεων, η οποία φιλοξενείται και βελτιστοποιείται από την ιστοσελίδα metasearch, επιτρέπει σε όλα τα ξενοδοχεία να επωφεληθούν από μια σελίδα κρατήσεων με υψηλό ποσοστό μετατροπής, ανεξαρτήτως του μεγέθους τους.

Αξιοποιώντας τα δεδομένα και την τεχνολογία της για την παροχή μιας επαγγελματικά διαμορφωμένης διαδικασίας κράτησης που έχει βελτιστοποιηθεί για υψηλό ποσοστό μετατροπής, η trivago επιτρέπει ακόμη και στα μικρότερα διαφημιζόμενα ξενοδοχεία να ανταγωνιστούν στο ίδιο επίπεδο με τις μεγάλες εταιρείες. Και επειδή το trivago Express Booking είναι μια πλατφόρμα στην οποία προβάλλεται η επωνυμία του ξενοδοχείου, καθίσταται σαφές πού πραγματοποιούνται οι κρατήσεις: στα προβεβλημένα ξενοδοχεία.

3. Συγκεντρωμένα δεδομένα που επιτρέπουν στους ξενοδόχους να ενεργήσουν

Το 2018, τα δεδομένα αποτελούν ένα αγαθό που είναι διαθέσιμο σε αφθονία. Επιτρέπουν στα διαφημιζόμενα ξενοδοχεία να στοχεύσουν αποτελεσματικά στο βασικό κοινό των πιθανών πελατών τους, να τοποθετήσουν τα καταλύματά τους στρατηγικά στην αγορά και να διασφαλίσουν ότι οι τιμές τους είναι ανταγωνιστικές και επικερδείς όλο τον χρόνο.

Ωστόσο, τα δεδομένα σε ακατέργαστη και μη προσβάσιμη μορφή είναι στην ουσία άχρηστα. Η τεχνολογία που παρέχεται από ιστοσελίδες metasearch, όπως η trivago, που αλιεύουν τα δεδομένα από τα βάθη πολλαπλών πηγών και τα διαμορφώνουν σε σαφή στατιστικά εργαλεία, είναι πολύτιμη για τους ξενοδόχους.

Η trivago παρέχει στα ξενοδοχεία προσβάσιμη τεχνολογία, όπως το rate shopper της που ονομάζεται Σύγκριση τιμών, προκειμένου να έχουν στη διάθεσή τους δεδομένα για το κοινό των ταξιδιωτών στο οποίο απευθύνονται, τη διαδικτυακή τους φήμη, τον όγκο αναζητήσεων για ξενοδοχεία στην τοποθεσία τους και τις τιμές των ανταγωνιστών τους.

Πώς το metasearch ενισχύει τα ξενοδοχεία πέραν της τεχνολογίας

Δεδομένου ότι το metasearch εξακολουθεί να επιφέρει απευθείας κρατήσεις στα ξενοδοχεία, η τεχνολογία που επιτρέπει στα ξενοδοχεία να εξασφαλίσουν αυτές τις κρατήσεις θα τους επιτρέψει να ανταγωνίζονται online.

Όμως, το metasearch μπορεί να ενισχύσει τους ξενοδόχους και με άλλους τρόπους, πέραν της τεχνολογίας που τους παρέχει.

Δημιουργία ισχυρών σχέσεων με τα διαφημιζόμενα ξενοδοχεία

Μια ισχυρή σχέση με το κανάλι metasearch μπορεί να κάνει τη διαφορά μεταξύ μιας αποτελεσματικής καμπάνιας μάρκετινγκ και μιας καμπάνιας που έχει μεγιστοποιηθεί για τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Οι ειδικοί της trivago σε θέματα metasearch συνεργάζονται στενά με τον διαφημιζόμενο, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι οι καμπάνιες πραγματοποιούνται και εξελίσσονται ομαλά και ότι οι αποδόσεις βελτιστοποιούνται διαρκώς με στόχο την επιτυχία.

Δυνατότητα άνθησης του επιχειρηματικού πνεύματος

Όταν ολόκληρη η δαπάνη μάρκετινγκ ενός ξενοδοχείου αναλώνεται σε υψηλού κόστους εξαγορές τρίτων, δεν υπάρχει περιθώριο διερεύνησης νέων, καινοτόμων τρόπων προσέλκυσης ταξιδιωτών και καμία δυνατότητα μείωσης της εξάρτησης από συνεργάτες κρατήσεων. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αποτελμάτωση του επιχειρηματικού πνεύματος και επιβράδυνση της επιχειρηματικής ανάπτυξης.

Αντιθέτως, τα υψηλά περιθώρια κέρδους από καλοσχεδιασμένες καμπάνιες metasearch marketing επιτρέπουν στους ξενοδόχους να αυξήσουν τον προϋπολογισμό τους για το μάρκετινγκ και να αναλάβουν τον δημιουργικό έλεγχο των επενδύσεών τους σε αυτόν τον τομέα.

Η ουσία: το metasearch είναι ένα ισχυρό εργαλείο για απευθείας κρατήσεις, δεδομένα και άλλα πολλά

Αξιοποιώντας υψηλής ποιότητας χαρακτηριστικά του metasearch, όπως η επισκεψιμότητα, τα δεδομένα και η τεχνολογία, με στόχο την αύξηση των απευθείας κρατήσεων υψηλής αποτελεσματικότητας μέσω πλατφορμών που είναι βελτιστοποιημένες για υψηλό ποσοστό μετατροπής, οι ξενοδόχοι που βρίσκονται στο τιμόνι των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων έχουν την ελευθερία να διαμορφώσουν καινοτόμες επιχειρηματικές στρατηγικές, την ευελιξία να διαθέσουν κατάλληλα τις δαπάνες μάρκετινγκ και τη δυνατότητα να δρουν ανεξάρτητα από τρίτες εταιρείες κρατήσεων.

Με άλλα λόγια, το metasearch, πράγματι, επιφέρει κρατήσεις στους ξενοδόχους, αλλά ταυτόχρονα τους παρέχει και τη δυνατότητα να αναδείξουν το επιχειρηματικό τους πνεύμα, να μαθαίνουν διαρκώς και να διευρύνουν την εξειδίκευσή τους, καθώς διαμορφώνουν τη δική τους πορεία προς την επιτυχία.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *