tui

Η TUI Cruises, ο νούμερο 1 «παίχτης» στη γερμανική αγορά κρουαζιέρας

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι TUI Cruises, Hapag-Lloyd Cruises και Aida Cruises αποτελούν τους τρεις κορυφαίους «παίχτες» στη βιομηχανία της κρουαζιέρας στη γερμανική αγορά, με το brand name, την ποιότητα και τις προμήθειες να συνιστούν τους βασικούς παράγοντες των πωλήσεών τους, αλλά και κριτήρια επιλογής τους από πλευράς των γερμανικών πρακτορείων ταξιδίων.

Οι τρεις κορυφαίοι Γερμανοί operators στον τομέα της κρουαζιέρας αναδείχθηκαν και πάλι οι νικητές στη νέα μελέτη για την αγοράς της κρουαζιέρα, του fvw, σημειώνοντας καλύτερη βαθμολογία από τους ανταγωνιστές τους. Συνολικά 19 επιχειρήσεις θαλάσσιων κρουαζιερών και έξι παραποτάμιων αξιολογήθηκαν σε 14 διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων από 233 αντιπροσωπευτικά ταξιδιωτικά πρακτορεία.

german cruise marketΗ TUI Cruises ήταν ο συνολικός νικητής, λαμβάνοντας υψηλή βαθμολογία στις περισσότερες κατηγορίες, όπως στην «αξιόπιστη ποιότητα», στη «σχέση ποιότητας – τιμής», στην κατηγορία «ευεξία/spa». Η αδελφή εταιρία Hapag-Lloyd Cruises, η οποία επικεντρώνεται στην premium αγορά, παρέμεινε στη δεύτερη θέση, προσελκύοντας καλύτερη βαθμολογία στις κατηγορίες «ποιότητα καμπίνας», «δρομολόγια», «διοργάνωση εκδρομών», «δίκαιες προμήθειες» και «τηλεφωνικό κέντρο».

Από την πλευρά του ο Γερμανός ηγέτης της αγοράς Aida Cruises, ο οποίος είναι περίπου διπλάσιος σε μέγεθος όσον αφορά τα έσοδα και τους επιβάτες, σε σχέση με την TUI Cruises, διατηρεί την τρίτη θέση στη συνολική κατάταξη. Η θυγατρική της Carnival Corp ήρθε πρώτη στην κατηγορία «ψυχαγωγία/αθλητισμός/γυμναστήριο», ενώ έλαβε καλή βαθμολογία και στις υπόλοιπες κατηγορίες.

Μεταξύ των εναπομείναντων της πρώτης δεκάδας, ο εξειδικευμένος στις πολυτελείς κρουαζιέρες Silversea πέρασε μπροστά από άλλες διεθνείς μάρκες, υπερτερώντας στον τομέα της γαστρονομίας, ενώ ήρθε τρίτος στις κατηγορίες «αξιόπιστη ποιότητα», «ποιότητα καμπίνας», «δρομολόγια» και «εκδρομές στη στεριά». Ακολούθησαν οι Costa, Ponant, MSC, Oceania, Norwegian και Royal Caribbean.

Η μελέτη της γερμανικής αγοράς κρουαζιέρας περιλαμβάνει επίσης τις εκτιμήσεις των ταξιδιωτικών πρακτόρων για τις τάσεις και τις προοπτικές, με ένα συντριπτικό ποσοστό 89% να αναμένουν αυξανόμενες πωλήσεις τα επόμενα χρόνια και άνοδο κατά 12 ποσοστιαίες μονάδες, σε σχέση με πέρυσι.

Οι ίδιοι οι ταξιδιωτικοί πράκτορες επικεντρώνονται περισσότερο στο όνομα του διαχειριστή κρουαζιέρας, σε σχέση με το κρουαζιερόπλοιο. Στο πολύ υψηλό ποσοστό 81%, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες θεωρούν ότι το brand του διαχειριστή κρουαζιέρας είναι πολύ σημαντικό και ουσιώδης. Άλλοι σημαντικοί παράγοντες πωλήσεων για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες είναι οι «δίκαιες προμήθειες» (72%) και η αξιόπιστη ποιότητα των προϊόντων, παρά τις θεαματικές προσφορές.

Ωστόσο, όσον αφορά τη ζήτηση των πελατών, η τιμή παραμένει ο κορυφαίος παράγοντας σε μια κράτηση, σύμφωνα με τα γερμανικά ταξιδιωτικά πρακτορεία, ακολουθούμενη από το εμπορικό σήμα, το πλοίο και τα δρομολόγια. Αξίζει να σημειωθεί ότι μείωση παρουσιάζει ο παράγοντας της ασφάλειας εφέτος, τον οποίο ως πολύ σημαντικό θεωρεί το 61% των πρακτόρων, έναντι ποσοστού 71% πέρυσι.

Είναι σημαντικό για τους μεγάλους διεθνείς παίκτες με τα φιλόδοξα σχέδια μεγάλης κλίμακας, ότι σχεδόν το ήμισυ των Γερμανών ταξιδιωτικών πρακτόρων θεωρεί πως θα υπάρξει αύξηση της ζήτησης για τα μεγάλα σκάφη με χωρητικότητα έως και 7.000 επιβάτες τα επόμενα χρόνια. Το ποσοστό αυτό ήταν μόλις 34% πέρυσι.

Η Γερμανία είναι η μεγαλύτερη αγορά κρουαζιέρας στην Ευρώπη με πάνω από δύο εκατομμύρια επιβάτες το 2016, μπροστά από το Ηνωμένο Βασίλειο, το οποίο είχε 1,9 εκατομμύρια, σύμφωνα με στοιχεία της CLIA. Ωστόσο, η Κίνα αναδεικνύεται στη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά παγκοσμίως, με 2,1 εκατομμύρια επιβάτες πέρυσι, ποσοστό διπλάσιο, σε σχέση με το 2015, με τις ΗΠΑ να παραμένουν η κυρίαρχη αγορά με περισσότερα από 11,5 εκατομμύρια επιβάτες κρουαζιέρας το 2016.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *