andryszak Κανάρια
Ο κ. Marek Andryszak

TUI: Κατακόρυφη αύξηση έως 23% των κρατήσεων για την Ελλάδα

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αύξηση των κρατήσεων από τη Γερμανία για τη χώρα μας κατά περίπου 23% σε σχέση με το 2016 καταγράφει η TUI, ο μεγαλύτερος τουριστικός οργανισμός στον κόσμο. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει σε σημερινή ανακοίνωσή του ο tour operator, οι κρατήσεις από τη Γερμανία για τη χώρα μας βρίσκονται σε «τροχιά» νέου ρεκόρ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του τουριστικού οργανισμού, η Κρήτη παρουσιάζει αύξηση 14%, η Ρόδος 26%, η Κως 14% και η Κέρκυρα 6%, ενώ η Δυτική Πελοπόννησος 32%. Εκεί που οι κρατήσεις δείχνουν να έχουν στην κυριολεξία εκτοξευτεί είναι η Χαλκιδική, η οποία καταγράφει κατακόρυφη άνοδο 44%.

Η Σάμος και η Λέσβος καταγράφουν επίσης αύξηση των κρατήσεων, παρά τη μείωση που σημειώθηκε πέρυσι, εξαιτίας του προσφυγικού ζητήματος, ενώ ανοδικά διαμορφώνονται οι κρατήσεις και για τα νησιά Σαντορίνη, Σκιάθος και Κεφαλονιά. Μάλιστα, η ΤUΙ, αύξησε σημαντικά τις προσφορές της για το καλοκαίρι του 2017, προσφέροντας έως και 40% περισσότερα ξενοδοχεία σε Κρήτη, Ρόδο, και Κω.

Ο Marek Andryszak

«Επενδύουμε σε καλές συνεργασίες με τα ξενοδοχεία και στη διεύρυνση των προγραμμάτων μας κι αυτό είναι που αποδίδει “καρπούς”. Έχουμε μακροπρόθεσμα σχέδια για την Ελλάδα και θέλουμε να συνεχίσουμε να επεκτείνουμε την παρουσία μας τα επόμενα χρόνια, με καλές εγκαταστάσεις και τα καινούργια εμπορικά μας σήματα. Στο επίκεντρο βρίσκονται, τόσο τα μεγάλα ελληνικά νησιά και η ηπειρωτική χώρα, όσο και οι μικρότεροι ελληνικοί προορισμοί. Η ζήτηση για την Ελλάδα θα συνεχιστεί αμείωτη», λέει ο νέος επικεφαλής της TUI Γερμανίας, Marek Andryszak.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η ικανοποίηση των πελατών της TUI έχει αυξηθεί, φθάνοντας κατά μέσο όρο στο 8,7% με άριστα το 10. «Η ποιότητα των ξενοδοχείων και τα επίπεδα εξυπηρέτησης στην Ελλάδα δεν ήταν ποτέ τόσο υψηλή όσο σήμερα», επισημαίνει ο Andryszak. Για να συμπληρώσει: «Τα ελληνικά ξενοδοχεία έχουν επιτύχει μεγάλη πρόοδο, ιδίως στους τομείς “υπηρεσίες”, “ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις”, “γαστρονομία” και “φιλοξενία”. Συνολικά, η Ελλάδα είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς στον κόσμο για τους Γερμανούς πελάτες της TUI, στη δεύτερη θέση πίσω από την Ισπανία».

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *