wtm

1,73 εκατ. € θα διαθέσει η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων για τουριστική προβολή το 2020|Αυτές είναι οι δράσεις

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2020, ενέκρινε το Περιφερειακό Συμβούλιο της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, που προβλέπει διάφορες δράσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό, συνολικού προϋπολογισμού 1,73 εκατ. €.

Τι περιλαμβάνει

Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της ΠΙΝ, που εισηγήθηκε η Περιφερειάρχης κα. Ρόδη Κράτσα, περιλαμβάνει τις ακόλουθες δράσεις:

Συμμετοχή ενδεικτικά αλλά όχι περιοριστικά στις κάτωθι τουριστικές εκθέσεις στις
παρακάτω χώρες:
Α’ ΕΞΑΜΗΝΟ 2020:
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ :
 Vakantiebeurs, Ουτρέχτη, Ολλανδία 14-19
 Ferienmesse, Βιέννη, Αυστρία 16-19
 MATKA Ελσίνκι, Φινλανδία 17-19
 Fitur Μαδρίτη Ισπανία 22-26
 THE DUBLIN HOLIDAY WORLD SHOW, Δουβλίνο, Ιρλανδία 24-26
 FESPO Ζυρίχη, Ελβετία 30/1-2/2
ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ:
 Salon de Vacances, Βρυξέλλες, Βέλγιο 6-9
 BIT, Μιλάνο, Ιταλία 9-11 (ΕΚΤΟΣ ΕΟΤ)
 Holiday World, Πράγα, Τσεχία 13-16
 ITM Beirut, Βηρυτός, Λίβανος 19-21 (ΕΚΤΟΣ ΕΟΤ)
 F.r e.e Μόναχο, Γερμανία, 19-23/2 (ΕΚΤΟΣ ΕΟΤ)
 International Fair of Tourism, Βελιγράδι, Σερβία 20- 23
ΜΑΡΤΙΟΣ:
 ITB, Βερολίνο, Γερμανία 4-8
 MITT, Μόσχα, Ρωσία 17-19
 Salon Mondial du Tourisme, Παρίσι, Γαλλία 12-15 (ΕΚΤΟΣ ΕΟΤ)
 B.M.T. (Borsa Mediterranea del Turismo) Νάπολη, Ιταλία 20-22 (ΕΚΤΟΣ ΕΟΤ)
ΑΠΡΙΛΙΟΣ:
 Arabian Travel Market, Dubai 19-22
Β ’ ΕΞΑΜΗΝΟ 2020
ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ:
 C.I.S. Travel Market, Αγία Πετρούπολη, Ρωσία (δεν έχει οριστεί ημερομηνία ακόμη)
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ:
 INTERNATIONAL TRAVEL SHOW TT WARSAW, Βαρσοβία, Πολωνία (δεν έχει οριστεί
ημερομηνία ακόμη)
 World Travel Market, Λονδίνο, Αγγλία(δεν έχει οριστεί ημερομηνία ακόμη)
 Philoxenia, Θεσσαλονίκη (δεν έχει οριστεί ημερομηνία ακόμη) (ΕΚΤΟΣ ΕΟΤ)
ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ = (240.000,00€)

Δημιουργία, παραγωγή αναπαραγωγή και προμήθεια έντυπου υλικού και λοιπού
υλικού προβολής όπως φωτογραφικό υλικό για τον εμπλουτισμό του φωτογραφικού
αρχείου της ΠΙΝ και των Περιφερειακών Ενοτήτων,
 παραγωγή ή αναπαραγωγή έντυπου διαφημιστικού υλικού της ΠΙΝ και των
Περιφερειακών Ενοτήτων και μετάφραση του σε διάφορες γλώσσες (μπροσούρες,
λευκώματα, πολύπτυχα, πόστερ, χάρτες, προγράμματα, ενημερωτικά φυλλάδια
κ.λ.π),
 σχεδιασμός, δημιουργία και έκδοση εντύπων, θεματικών ντοκιμαντέρ, και οδηγών
τουριστικής προβολής της Π.Ι.Ν. και των Περιφερειακών Ενοτήτων καθώς και
εντύπων με ειδική θεματολογία που αφορά σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού πχ.
Πολιτιστικός τουρισμός (αρχαιολογικοί χώροι, μουσεία, κ.λπ.), Γαστρονομικός
τουρισμός (τοπική παραδοσιακή κουζίνα, παραδοσιακά τοπικά προϊόντα κ.λπ.),
Θαλάσσιος τουρισμός, ιστιοπλοΐα, surf, cricket, golf, ιππασία κ.λπ.
 δημιουργία, παραγωγή – εκτύπωση φακέλων, ντοσιέ και διαφημιστικών τσαντών και
αναπαραγωγή τους (με τις κατάλληλες προσαρμογές),
 ειδικών αναμνηστικών δώρων (οδηγοί, αναμνηστικές πλακέτες λευκώματα, βιβλία,
usb κ.λπ) καθώς και παραδοσιακών προϊόντων για προσφορά σε δημοσιογράφους,
προσωπικότητες επιστήμης και τέχνης, τουριστικούς πράκτορες, και επίσημους
επισκέπτες εκθέσεων.
ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ = (24.800,00€)

Μετακινήσεις προσωπικού και αιρετών της Π.Ι.Ν. για την υποστήριξη των
τουριστικών εκθέσεων και εκδηλώσεων.
Αφορά τις μετακινήσεις των παρακάτω κατηγοριών :
 Περιφερειάρχη
 Αντιπεριφερειαρχών
 Γεν. Δ/ντη Τουρισμού, Παράγωγης & Ανάπτυξης
 Υπαλλήλων (μελών της ομάδας έργου)
ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ = (60.000,00€)

Μεταφορά και διανομή των εγκεκριμένων από τον ΕΟΤ εντύπων, ηλεκτρονικού
διαφημιστικού και λοιπού υλικού της Π.Ι.Ν. και των Περιφερειακών Ενοτήτων στις
τουριστικές εκθέσεις και στα γραφεία ΕΟΤ.
ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ = (24.800,00€)

Διοργάνωση ή συνδιοργάνωση εκδηλώσεων στα πλαίσια εκθέσεων.

Στη δράση αυτή περιλαμβάνεται η διοργάνωση, επιμέλεια, συμμετοχή και στήριξη εκδηλώσεων, που προβάλλουν τον τουρισμό στην Ελλάδα και το εξωτερικό στα πλαίσια των εκθέσεων. Εκδηλώσεις αυτού του είδους θεωρούνται: συνέδρια-ημερίδες, road show
(για προβολή του τουριστικού προορισμού μέσω της παρουσίας της Περιφέρειας σε
διάφορες χώρες του εξωτερικού), παράλληλες εκδηλώσεις στα πλαίσια των εκθέσεων
με την οργάνωση γαστρονομικών events, προβολή σε πολυκαταστήματα, σταθμούς
μετρό ή σε άλλα σημεία συγκέντρωσης πλήθους αλλά και κάθε είδους εκδηλώσεις και
events εντός της Περιφέρειας που συμβάλλουν στην επίτευξη αυτού του στόχου.
 Διοργάνωση work shops: Διοργάνωση workshops στα πλαίσια εκθέσεων ή
παράλληλα με αυτές για ενημέρωση και κατάρτιση των τουριστικών φορέων και
την επαφή τους με αντίστοιχους φορείς του εξωτερικού.
Επίσης περιλαμβάνονται και τα έξοδα τυχόν παρουσιάσεων όπως μίσθωση,
συνεδριακής αίθουσας, αμοιβή για ηχητικό φωτιστικό ή άλλο αναγκαίο τεχνικό
εξοπλισμό, έξοδα διερμηνείας ή μετάφρασης. Κατά κανόνα, οι εκδηλώσεις αυτές
λειτουργούν παράλληλα με τις εκθέσεις στις κύριες χώρες από όπου αντλούμε τους
τουρίστες και θα υλοποιηθούν, ως προς το μεγαλύτερο μέρος τους, στο εξωτερικό κατά
τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου (εποχή λήψης αποφάσεων των υποψήφιων
επισκεπτών) και ένα μέρος τους στην Ελλάδα κατά τη θερινή περίοδο. Παράλληλα
προβλέπεται να γίνουν παρουσιάσεις επιλεγμένων προορισμών των Ιονίων Νήσων σε
στοχευμένα κοινά στο εξωτερικό (νέες δυναμικές αγορές ή παραδοσιακούς «πελάτες»
των Ιονίων).
ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΌΣ = (24.800,00€)

Δράσεις Διαφημιστικής προβολής.

Αναλυτικότερα στη δράση αυτή προβλέπεται :
 Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε έντυπα και εφημερίδες ευρείας κυκλοφορίας
υψηλής αναγνωσιμότητας (εγχώρια και εξωτερικού), σε in-flight περιοδικά
αεροπορικών εταιρειών, προβολή διαφημιστικών DVD ή SPOT κατά την διάρκεια
πτήσεων αεροπορικών εταιρειών, καθώς και τηλεοπτικές – ραδιοφωνικές –
διαφημίσεις, ηχητικά μηνύματα ή διαφημίσεις σε τόπους συγκέντρωσης κοινού
(π.χ. μετρό) προβολή σε πολυκαταστήματα ή σε άλλα σημεία συγκέντρωσης κοινού
κλπ.
Στη δράση συμπεριλαμβάνεται :
o Ο σχεδιασμός – παραγωγή του δημιουργικού μέρους: α) τηλεοπτικών
διαφημιστικών μηνυμάτων και η μετάφραση – μεταγλώττιση αυτών σε
διάφορες γλώσσες, β) ηχητικών μηνυμάτων και η μετάφραση –
μεταγλώττιση αυτών σε διάφορες γλώσσες.
o Ο σχεδιασμός και η δημιουργία μακέτας σε ψηφιακή μορφή για την
προβολή των Ιονίων Νήσων στα έντυπα, με δυνατότητα προσαρμογής αυτής
σε ολοσέλιδη, ημισέλιδη κ.λπ. και μετάφραση αυτής σε διάφορες γλώσσες.
o Χρηματοδότηση δράσεων υλοποίησης κινηματογραφικών,-τηλεοπτικών
παραγωγών.
o Αγορά τηλεοπτικού χρόνου για μετάδοση διαφημιστικών μηνυμάτων ή
προβολή spot σε τηλεοπτικά δίκτυα.
o Αγορά ραδιοφωνικού χρόνου για μετάδοση διαφημιστικών μηνυμάτων.
o Αναπαραγωγή υπάρχοντος ψηφιακού και οπτικοακουστικού υλικού
τουριστικής προβολής της ΠΙΝ και των Περιφερειακών Ενοτήτων.
 Πλάνο διαφημιστικής προβολής : Τηλεοπτικές διαφημίσεις σε μεγάλα τηλεοπτικά
μέσα του εξωτερικού με σκοπό την προσέλκυση διεθνούς κοινού, και του
εσωτερικού για την τόνωση του εσωτερικού τουρισμού. Σχεδιασμός και υλοποίηση
πλάνου διαφήμισης (media plan) για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της
Περιφέρειας Ιονίων Νήσων.
o Έντυπες καταχωρήσεις και τηλεοπτικές διαφημίσεις σε μεγάλα μέσα του
εξωτερικού με σκοπό την προσέλκυση διεθνούς κοινού, & διεθνείς
συνεργασίες με αναγνωρισμένα μέσα του εξωτερικού με σκοπό την
προβολή και προώθηση των προορισμών και εμπειριών.
o Το πλάνο διαφήμισης περιλαμβάνει επίσης ενέργειες ψηφιακού
Μάρκετινγκ, διαφήμιση σε έντυπα μέσα, όπως εφημερίδες και περιοδικά
και ηλεκτρονικά μέσα και ραδιόφωνο στην Ελλάδα (Εθνικό και περιφερειακό
τύπο). Προβλέπεται επίσης διαφήμιση σε δικτυακούς χώρους σχετικούς με
τον τουρισμό (μεγάλων τουριστικών οργανισμών – tour – operators,
αεροπορικών εταιρειών κλπ), καταχωρήσεις σε μηχανές αναζήτησης.
Συμπεριλαμβάνεται αγορά χρόνου για μετάδοση διαφημιστικών μηνυμάτων
ή προβολή spot σε news & travel platforms, ιστοσελίδες κ.α., αμοιβή
ιστοσελίδων για την φιλοξενία διαφημίσεών μας, banners, κλπ.
ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΌΣ = (792.206,40€)

Δημιουργία επικοινωνιακής πλατφόρμας και ανάπτυξη περιεχομένου.
Περιλαμβάνει γενικά τις εξής ενέργειες:
 Δημιουργία Επικοινωνιακής Πλατφόρμας : Δημιουργία Ενιαίας Επικοινωνιακής
Πλατφόρμας η οποία θα χρησιμοποιηθεί ως όχημα προβολής της Περιφέρειας και
των τουριστικών προϊόντων της. Σχεδιασμός και ανάπτυξη στρατηγικής
επικοινωνίας &κεντρικής δημιουργικής ιδέας διαφοροποίησης (concept), που θα
αποτελέσει την κεντρική κατεύθυνση για την υλοποίηση στοχευμένης καμπάνιας
προβολής, του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων.
 Ανάπτυξη κειμένων προορισμών και ταξιδιωτικών εμπειριών : Δημιουργία
θεματικών κειμένων για τους προορισμούς και τις εμπειρίες με την τεχνική του
storytelling για αξιοποίηση σε στοχευμένες ενέργειες προώθησης. Δημιουργία
ιστοριών, για τις τουριστικές εμπειρίες και προορισμούς των Ιονίων Νήσων.
Πρόκειται για θεματικές εμπειρίες (TravelStories) για τους προορισμούς με την
τεχνική του storytelling για αξιοποίηση τους ως περιεχόμενο σε website, στα Μέσα
Κοινωνικής Δικτύωσης, σε ενέργειες προώθησης περιεχομένου, αλλά και για την
προσέλκυση δημοσιογραφικών και blogger αποστολών. Για τις ανάγκες
στοχευμένης προώθησης τα κείμενα θα αναπτυχθούν σε περισσότερες από μια
γλώσσες, όπως ενδεικτικά (Ελληνικά, Αγγλικά κ.α.). Οι κατηγορίες κειμένων είναι
δύο. Συγκεκριμένα:
o Κείμενα προορισμών (Destination Articles), τα οποία παρουσιάζουν τον
εκάστοτε προορισμό, τα στοιχεία τουριστικού προϊόντος που διαθέτει και τις
εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης.
o Κείμενα θεματικών εμπειριών (Thematic Articles), τα οποία παρουσιάζουν
μια ή περισσότερες εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης σε
συγκεκριμένους προορισμούς.
 Φωτογραφική κάλυψη θεματικών τουριστικών εμπειριών : Δημιουργία
photogallery για αξιοποίηση στην υλοποίηση καμπανιών, στα μέσα κοινωνικής
δικτύωσης και σε ενέργειες δημοσιότητας. Η θεματολογία του φωτογραφικού
υλικού βασίζεται στα προϊόντα και τις εμπειρίες, όπως έχουν αποτυπωθεί στο
Marketing Plan της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων. Ως αποτέλεσμα, η Περιφέρεια θα
διαθέτει ολοκληρωμένη PhotoGallery για χρήση σε καμπάνιες, δημοσιογραφικές
αποστολές και ενέργειες δημοσίων σχέσεων. Για τη δημιουργία της photo gallery
θα πραγματοποιηθεί φωτογραφική κάλυψη από ειδικευμένη ομάδα παραγωγής,
αλλά και αγορά φωτογραφιών από υπάρχουσες «τράπεζες» εικόνων. Οι
φωτογραφίες συνοδεύονται από σύντομες περιγραφές (captions), που
αναδεικνύουν το περιεχόμενο της κάθε φωτογραφίας, ενώ πραγματοποιείται
ειδική γραφιστική επιμέλεια για τη βέλτιστη αξιοποίησή τους.
 Δημιουργία και παραγωγή video υλικού (webisodes) : Δημιουργία θεματικών
videos με τη μορφή webisodes για την ανάδειξη των προορισμών και των
εμπειριών στα νησιά του Ιονίου με στόχο τη σπονδυλωτή προώθηση στο
διαδίκτυο. Παραγωγή μικρών αυτοτελών video-επεισοδίων (webisodes) που
παρουσιάζουν με δημιουργικό τρόπο τα αμέτρητα μοναδικά χαρακτηριστικά των
Ιονίων Νήσων, συνθέτοντας την εικόνα ενός συνολικά ελκυστικού προορισμού, με
βάση τους θεματικούς άξονες του τουριστικού προϊόντος. Η παραγωγή
περιλαμβάνει σύγχρονο τρόπο κινηματογράφησης και σύνθεσης και βασίζεται σε
κεντρική δημιουργική ιδέα (concept). Τα webisodes χρησιμοποιούνται σε
ενέργειες προώθησης στο ψηφιακό περιβάλλον και στα Μέσα Κοινωνικής
Δικτύωσης.
ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ = (74.400,00€)

Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης :

Το υποέργο περιλαμβάνει τις παρακάτω δράσεις :
 Καθορισμός στρατηγικής και στόχων : Στρατηγική στόχευση αγορών και KPI’s &
Οδηγός Χρήσης για όλους τους προορισμούς. Ολοκληρωμένο σχέδιο δράσεων που
περιλαμβάνει τη συνολική στρατηγική των ΜΚΔ κατόπιν αξιολόγησης των
υπαρχόντων λογαριασμών. Καθορισμός στρατηγικής στόχευση αγορών, εξειδίκευση
ανά νησί και KPI’s (στόχοι – αποτελέσματα) και οδηγός χρήσης για «ευθυγράμμιση»
με την κεντρική στρατηγική από όλους τους προορισμούς.
 Ανάπτυξη και σχεδιασμός : Σχεδιασμός και ανάπτυξη λογαριασμών της Περιφέρειας
Ιονίων Νήσων στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Περιλαμβάνεται:
o Η αξιολόγηση και επικαιροποίηση των υπαρχόντων λογαριασμών Μέσων
Κοινωνικής Δικτύωσης, της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, όπως Facebook,
Twitter, Google+ & Youtube channel και
o Η δημιουργία λογαριασμών σε ΜΚΔ που δεν έχει παρουσία η Περιφέρεια
Ιονίων Νήσων
 Δημιουργία content (content development) : Ανάπτυξη περιεχομένου και scheduling
/ management. Δημιουργία engaging περιεχομένου και κατάρτιση πλάνου για χρήση
στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που θα ενισχύουν το επικοινωνιακό αποτύπωμα της
Περιφέρειας Ιονίων Νήσων στα κοινά στόχος. Περιλαμβάνονται: creativeposters,
copies, δημιουργικά concepts καμπανιών και διαγωνισμών, infographics,
pictographics για τις ανάγκες περιεχομένου και για όλη τη διάρκεια της διαχείρισης
των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης. Το περιεχόμενο:
o Θα περιστρέφεται γύρω από την στρατηγική επικοινωνίας της Περιφέρειας
Ιονίων Νήσων
o Περιλαμβάνει ενημερώσεις για εκδηλώσεις και δράσεις που λαμβάνουν
χώρα στα νησιά
o Βασίζεται στις τελευταίες τάσεις που διαμορφώνονται στο ψηφιακό
περιβάλλον με τη μορφή των social creative messages
 Διαχείριση και προώθηση περιεχομένου : Ενέργειες προώθησης περιεχομένου για
ενίσχυση της διάδρασης & promoted tactics. Ενέργειες προώθησης περιεχομένου για
ενίσχυση της διάδρασης, promoted tactics, cross-posting ενέργειες & curated lines.
ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ = 74.400,00€
19. Δράσεις Δημοσίων Σχέσεων. Αφορά τη φιλοξενία έγκριτων δημοσιογράφων του
τουριστικού ρεπορτάζ, υπευθύνων δημοσίων σχέσεων, τουριστικών πρακτόρων,
διάσημων προσωπικοτήτων από το χώρο της τέχνης, της επιστήμης, του αθλητισμού
κ.λπ. και δαπάνες φιλοξενίας και ξενάγησής τους. Αναλυτικότερα στην δράση αυτή
περιλαμβάνονται δαπάνες για : ενοικιάσεις αυτοκινήτων, κόστος καυσίμων, οδηγός,
ξεναγός, αεροπορικά εισιτήρια, διανυκτερεύσεις, γεύματα, εισιτήρια σε αρχαιολογικούς
χώρους και αξιοθέατα καθώς επίσης οτιδήποτε άλλο κριθεί αναγκαίο για την καλύτερη
προβολή του τόπου στις ομάδες αυτές. Προτείνεται να υλοποιηθούν :
 Press & Media trips : Ταξίδια γνωριμίας και εξοικείωσης με συμμετοχή εκπροσώπων
των ΜΜΕ του εξωτερικού και ειδικότερα δημοσιογράφων τουριστικού τομέα με
σκοπό τη δημιουργία, μετάδοση και αναπαραγωγή θετικής δημοσιότητας
 Bloggers Activation : Ψηφιακή tactical καμπάνια που περιλαμβάνει τη δημιουργία
θεματικών εμπειριών σχετικά με το concept επικοινωνίας
 Digital PR Campaign : Επίσκεψη στην Περιφέρεια Ιονίων Νήσων δημοφιλούς
τηλεοπτικού μέσου από το εξωτερικό με σκοπό την αναμετάδοση εικόνων και
εμπειριών του προορισμού.
 Φιλοξενία έγκριτων δημοσιογράφων του τουριστικού ρεπορτάζ, υπευθύνων
δημοσίων σχέσεων, τουριστικών πρακτόρων, διάσημων προσωπικοτήτων από το
χώρο της τέχνης, της επιστήμης, του αθλητισμού κ.λπ. και δαπάνες μετακίνησης,
διατροφής φιλοξενίας και ξενάγησής τους.
Παράλληλα στα πλαίσια δημιουργίας ενός ολοκληρωμένου πλάνου ψηφιακής
προώθησης θετικής δημοσιότητας για τον κάθε προορισμό, προτείνονται δράσεις
έμμεσης διαφήμισης, όπως η συμμετοχή της ΠΙΝ σε διαγωνισμούς σχετικούς με τον
τουρισμό. Η δράση αφορά τη διενέργεια διαγωνισμών σε ραδιόφωνο ή εφημερίδα/
περιοδικό ή sites σε ΜΜΕ υψηλής αξίας στο εξωτερικό. Στόχος είναι η δημιουργία
ενδιαφέροντος για τους προορισμούς, την σταδιακή αύξηση της διάδρασης με το
κοινό και την ενίσχυση της διάθεσης για direct bookings.
ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΌΣ = (89.400,00€)

Ενέργειες και Δράσεις ψηφιοποίησης. Το υποέργο περιλαμβάνει τις παρακάτω
δράσεις :
Mobile application : Ανάπτυξη εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα (smartphones), με στόχο
τη μεγαλύτερη διάδραση με το κοινό καθώς και την παραγωγή αυθεντικού περιεχομένου
από τους χρήστες (user generated content) για προβολή στο εξωτερικό. Ανάπτυξη
εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα (smartphones), με στόχο τη μεγαλύτερη διάδραση με το
κοινό. Η εφαρμογή έχει μεγαλύτερη απήχηση στο νεανικό κοινό γεγονός που ενισχύει τη
διάδοση των μηνυμάτων και τη διάδραση με το κοινό (engagement), καθώς και την
παραγωγή αυθεντικού περιεχομένου από τους χρήστες (user generated content) για
προβολή στο εξωτερικό. Η εφαρμογή θα σχεδιάζεται και αναπτύσσεται στην αγγλική
γλώσσα και είναι λειτουργική και συμβατή με όλα τα λειτουργικά συστήματα, όπως IOS,
Android, κ.λπ..
Ενέργειες mobile marketing : Σχεδιασμός και υλοποίηση στοχευμένων ενεργειών
προβολής της Περιφέρειας και των προορισμών για τους χρήστες κινητών τηλεφώνων
(smartphones) στις αγορές – στόχους. Διαφημιστική προβολή στοχευμένα σε χρήστες
κινητών τηλεφώνων, που βασίζονται στην προώθηση περιεχομένου (video, εικόνας και
κειμένων), μέσα από ειδικές εφαρμογές ή άλλες υπηρεσίες που οι χρήστες χρησιμοποιούν
(πχ sms). Οι ενέργειες mobile marketing υλοποιούνται πριν ή και κατά τη διάρκεια της
τουριστικής περιόδου, σε συνάρτηση και με τους στρατηγικούς στόχους που τίθενται από
την Περιφέρεια, την αγορά και το προφίλ ταξιδιωτών.
Ψηφιακοί χάρτες : Ανάπτυξη ψηφιακών χαρτών για τους προορισμούς με στόχο την
ανάδειξη των κύριων σημείων ενδιαφέροντος του κοινού – στόχου. Στο πλαίσιο του υπο-
έργου προβλέπεται ο σχεδιασμός και ανάπτυξη ψηφιακών χαρτών για τα νησιά της
Περιφέρειας Ιονίων Νήσων
Ψηφιακά θεματικά tours : Σχεδιασμός και ανάπτυξη ψηφιακών θεματικών tours για τις
κύριες εμπειρίες των προορισμών και της Περιφέρειας. Στο πλαίσιο του υπο-έργου
προβλέπεται ο σχεδιασμός και ανάπτυξη ψηφιακών θεματικών tours:
 για τα νησιά της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων
 για εμπειρίες και τουριστικά προϊόντα, όπως αποτυπώνονται στο Marketing Plan
της Περιφέρειας
Εικονικές διαδρομές : Δημιουργία εικονικών διαδρομών για τα κύρια πολιτιστικά μνημεία
και χώρους, όπως αυτά αποτυπώνονται στα νησιά της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων.
ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΌΣ = (320.000,00€)

Το ύψος της δαπάνης των παραπάνω δράσεων θα διαμορφωθεί ανάλογα με το ύψος
των διατιθέμενων πιστώσεων οικ. Έτους 2020 όπως και η ένταξή τους σε ανάλογο
χρηματοδοτικό πρόγραμμα (ΚΑΠ, ΕΣΠΑ ή ΠΔΕ).

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *