βιοτικού επιπέδου τουρίστας ειναι προσβολή στο ψωμί που τρώμε είναι και αδόκιμη κάποια στιγμή να κάνουμε και το σταυρό μας για το εδώ που είμαστε στη δεύτερη πρόταση αναφέρεστε σε χρόνια επαγγελματισμου , παρότι μάλλον υπονοείται εξειδίκευσης, κανείς δεν μπορεί να κατηγορήσει τους ιστορικούς ξενοδόχους οτι δεν ήταν και δεν ειναι επαγγελματίες. Για να είμαστε αντικειμενικοί μπορεί κάποιος να θεωρήσει οτι κάποιες επιλογές τους ηταν άστοχες ή μη αποτελεσματικές. Ή ακόμη οτι υπήρχε ορθότερη πρόταση η οποία δεν επιλέχθηκε. Πάντως μη επαγγελματία έναν ξενοδόχο που στην καμπούρα του έχει γράψει πολλά χιλιόμετρα κερδοφόρων χρήσεων, εάν όχι ανάγωγο σίγουρα είναι ιδιοτελές. Δεύτερο: Στην τρίτη παράγραφο κάποιοι έχουν ήδη επιβεβαιώσει μείωση στην φετινή κίνηση της κρουαζιέρας της τάξης του 70%. Ακόμη και αν μου διαφεύγει κάποιο επίσημο στοιχείο που να επιβεβαιώνει τέτοια μείωση, θα είχε πολύ ενδιαφέρον να μας δώσει το υπουργείο Οικονομικών και η τοπική εφορία τις δηλωμένες πωλήσεις των εμπορικών καταστημάτων, όπου αποτυπώνεται η περυσινή αύξηση της κρουαζιέρας, έναντι της προπέρσινης κίνησης σε ποσοστό 70%.Εν κατακλείδι λοιπόν όσο κάποιος και να συμφωνεί ή διαφωνεί με τον Βάσο Μηναϊδη και τη δήλωσή του, η οποία σίγουρα δεν κριτικάρει και δεν καταλογίζει σοβαρή ευθύνη στις παραλείψεις του Λιμενικού Ταμείου, δύο πράγματα πρέπει να αναγνωρίσει: 1. Πράγματι θα έχουν ζημιά και οι εταιρίες, και όχι μόνο η Ρόδος 2. Ο Βάσος ΜηναΪδης δεν καταπιάστηκε με τη συγγραφή διδακτορικής διατριβής πάνω στην ακυρωση της COSTA. Aλλά εξέφρασε επωνύμως και ευθαρσώς την δική του άποψη, η οποία λέει ότι ο Τουρισμός της Ρόδου στηρίζεται στους επισκέπτες του νησιού που έρχονται αεροπορικώς.