Με 2 ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις και πλήθος θεμάτων κυκλοφόρησε το τεύχος Οκτωβρίου του περιοδικού «ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ»

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΜΑΣ

Με 2 ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις, του υφυπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας Γιώργου Αμυρά και του διευθύνοντος συμβούλου της Forum Θανάση Παναγούλια, και πλήθος θεμάτων κυκλοφόρησε στις 31 Οκτωβρίου, το τεύχος Οκτωβρίου 2022 του περιοδικού «ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ».

Το θέμα της ανάπτυξης του Τουρισμού με προστασία του Περιβάλλοντος, αναλύει εκτενώς σε συνέντευξή του ο υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Γιώργος Αμυράς, γνωστός για την ευαισθησία αλλά και για τις δράσεις του για το Περιβάλλον, σύμφωνα με τον οποίο «γκάζι» έχει πατήσει το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προκειμένου να προχωρήσουν εκκρεμότητες δεκαετιών, ειδικά όσον αφορά στον χωροταξικό σχεδιασμό της χώρας, το κτηματολόγιο και τους δασικούς χάρτες, οι οποίες επιδρούν ιδιαίτερα αρνητικά στην υλοποίηση επενδύσεων και στην ποιοτική τουριστική ανάπτυξη της χώρας.

Ξενοδοχείο Μήνα, το οποίο κοσμεί και το εξώφυλλο του τεύχους, είναι το στολίδι για τον Τουρισμό της Κρήτης, το Nana Golden Beach Hotel, το οποίο στο διάστημα των δύο τελευταίων ετών, ο Όμιλος Καράτζη προχώρησε στην πλήρη και ολοκληρωτική ανακαίνισή του, αναβαθμίζοντας το σύνολο των εγκαταστάσεων και των προσφερόμενων υπηρεσιών, με νέες προσθήκες υπερσύγχρονων Εγκαταστάσεων άθλησης – ψυχαγωγίας, αναψυχής  και εστίασης.

«Ένας από τους στρατηγικούς στόχους της εταιρείας μας είναι η διεθνοποίηση των εκθέσεών μας αλλά και το να γίνει η Ελλάδα ένα κομβικό εκθεσιακό hub όχι μόνο για την ευρύτερη περιοχή της  Noτιοανατολικής Ευρώπης, αλλά και για όλο τον κόσμο»,  τονίζει σε αποκλειστική του συνέντευξη στο ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ο Θανάσης Παναγούλιας, διευθύνων σύμβουλος της  FORUM ΑΕ, μέλους του NürnbergMesse Group, ο οποίος υπογραμμίζει ότι ο κλάδος της εκθεσιακής βιομηχανίας απέδειξε ότι μπορεί να προσαρμοστεί και κατάφερε να βγει ακόμα πιο δυνατός παρά τις μετά covid δυσκολίες που ακόμα συνεχίζουν να τον ταλανίζουν.

Μεταξύ των ενδιαφερόντων θεμάτων του περιοδικού είναι:

– Ποιές χώρες “κέρδισαν” τους Γερμανούς τουρίστες φέτος | +15% στη μέση δαπάνη

Μετά το τέλος των περιορισμών για τον κορωνοϊό αυτό το Καλοκαίρι και το Φθινόπωρο, οι Γερμανοί έχουν διάθεση για ταξίδια και το δείχνουν με τις κρατήσεις τους. Η κύρια ταξιδιωτική περίοδος για τον ταξιδιωτικό κλάδο δεν έχει ακόμη τελειώσει, αλλά υπάρχουν ήδη ενδείξεις ότι η καλοκαιρινή περίοδος (Μάιος έως Οκτώβριος), η οποία θα ολοκληρωθεί σε περίπου δύο εβδομάδες, πιθανότατα θα μπορέσει να φτάσει σχεδόν το επίπεδο πωλήσεων της -προ covid- καλοκαιρινής σεζόν του 2019. Περισσότερο κερδισμένη στον αγώνα των κρατήσεων η Τουρκία με 33% και ακολουθεί η Ελλάδα με 22%.

– Τα Google Analytics καταργούνται | Ζήτω τα νέα Google Analytics!

Κάθε ξενοδοχείο οφείλει να γνωρίζει, να κατανοεί και να μπορεί να αξιολογήσει τα στατιστικά δεδομένα της επισκεψιμότητας στο website του. Με αυτό τον τρόπο ο ξενοδόχος μπορεί να καταλάβει τι αναζητούν οι επισκέπτες του, τι ενδιαφέροντα έχουν στον προορισμό που επιλέγουν ή πόσο έτοιμοι είναι να προχωρήσουν σε κράτηση και για ποιο τύπο δωματίου. Αυτές είναι μόνο ένα μικρό μέρος από σημαντικές πληροφορίες που βοηθούν το τμήμα πωλήσεων του ξενοδοχείου να πετύχει την καλύτερη δυνατή απόδοση.

  • ΈΡΕΥΝΑ: Oι 20 κορυφαίοι προορισμοί για το Καλοκαίρι του 2022 στη γαλλική αγορά

Σημείο αναφοράς για τους Γάλλους ταξιδιώτες αποτέλεσε τη φετινή καλοκαιρινή περίοδο η Ελλάδα, η οποία βρέθηκε στη δεύτερη θέση μεταξύ των 20 πιο δημοφιλών, τουριστικών προορισμών στη γαλλική αγορά, με την Ισπανία να τοποθετείται στην πρώτη θέση, σύμφωνα με το Τουριστικό Βαρόμετρο της L’Echo touristique.

Τέλος την ύλη του περιοδικού «ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ», συμπληρώνουν, όπως πάντα, οι καθιερωμένες, επιτυχημένες, μόνιμες στήλες του, ΜΑΣΚΑ, Διεθνή Νέα, Τουριστικός Πράκτορας, Ειδήσεις, Επιχειρηματικά, κ.ά..

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *