ksd copyright
©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το 25% της γερμανικής αγοράς, κατέχουν οι low cost αερομεταφορείς

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι low cost αεροπορικές εταιρείες, με επικεφαλής την Eurowings, την Ryanair και την Easyjet, ελέγχουν πλέον το ένα τέταρτο της γερμανικής αγοράς, με το ποσοστό να αυξάνεται μετά την κατάρρευση της Air Berlin.

Πιο αναλυτικά, οι εταιρίες χαμηλού κόστους καταλαμβάνουν σήμερα το 25% της συνολικής χωρητικότητας θέσεων στη γερμανική αγορά, σύμφωνα με την τελευταία ετήσια έκθεση Low Cost Monitor του Γερμανικού Αεροδιαστημικού Κέντρου (DLR). Η έρευνα περιλαμβάνει τις εταιρείες Eurowings, Ryanair, Easyjet και μικρότερους αερομεταφορείς όπως η Wizz Air και η Norwegian, αλλά όχι την Air Berlin (ή εταιρείες ταξιδιών αναψυχής όπως η Condor ή η TUIfly).

Όσον αφορά τους μεμονωμένους μεταφορείς, η Eurowings έχει καθιερωθεί ξεκάθαρα ως η πρώτη εταιρεία χαμηλού κόστους στην αγορά της Γερμανίας κατέχοντας το 52% της χωρητικότητας των πτήσεων αυτό το καλοκαίρι, σύμφωνα με την έρευνα της DLR. Η θυγατρική της Lufthansa είχε ήδη επεκτείνει το δίκτυό της, πριν από την κατάρρευση της Air Berlin, παίρνοντας πολλά αεροσκάφη και δημιουργώντας ένα νέο κόμβο στο Μόναχο.

«Μπροστά με κάποια διαφορά βρίσκεται η Eurowings / Germanwings, η οποία προσφέρει 368 διαφορετικές διαδρομές εντός, αλλά και από τη Γερμανία και έχει συμπεριλάβει περίπου 50 νέες πτήσεις στο χρονοδιάγραμμά της, στο οποίο η Eurowings έχει επίσης μια σειρά συνδέσεων της Lufthansa που αναχωρούν από το Μόναχο», δήλωσε ο επικεφαλής της DLR, ερευνητής Peter Berster.

«Η Ryanair επέκτεινε επίσης το γερμανικό της δίκτυο σημαντικά κατά σχεδόν 14% και τώρα αντιπροσωπεύει το 25% της αγοράς. «Ως πρόδρομος των προσφορών στα αεροπορικά εισιτήρια, η γκάμα των πτήσεων που προσφέρει η Ryanair εδραιώθηκε στη δεύτερη θέση στην κατάταξη των αερομεταφορέων χαμηλού κόστους στη Γερμανία, προσφέροντας ρεκόρ 243 δρομολογίων. Η ιρλανδική αεροπορική εταιρεία κατέγραψε πάνω από 50 νέες πτήσεις από τη Γερμανία, σε σύγκριση με πέρυσι», πρόσθεσε.

Στην τρίτη θέση βρίσκεται η EasyJet προσφέροντας περίπου 90 δρομολόγια, ακολουθούμενη από την Wizz με 73.

Συνολικά, σημειώθηκε σημαντική αύξηση κατά 14,8% από 700 σε 802 δρομολόγια από αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους που αναχωρούν από τη Γερμανία. Όπως αποδεικνύει το Low Cost Monitor, οι low cost μεταφορές αντιπροσωπεύουν σήμερα το 25% των αεροπορικών μεταφορών που αναχωρούν από τα γερμανικά αεροδρόμια.

Ο μέσος όρος στις τιμές των εισιτηρίων μειώθηκε και πάλι φέτος το καλοκαίρι, λόγω του συνδυασμού νέων δρομολογίων μικρών αποστάσεων, αλλά και του επιθετικού μάρκετινγκ. Οι επιβάτες που πετούν σε προορισμούς στην Ισπανία, την Ιταλία ή την Ελλάδα, ιδιαίτερα, επωφελήθηκαν από αυτήν την εξέλιξη. Επιπλέον, και ο αριθμός πτήσεων μεγάλων αποστάσεων αυξήθηκε σημαντικά χάρη σε νέες στρατηγικές και μοντέλα αεροσκαφών, ανέφεραν οι ερευνητές της DLR.

«Οι τιμές που προσφέρουν οι low cost εταιρείες συνέχισαν να μειώνονται σε σύγκριση με πέρυσι λόγω των συνεχών αλλαγών στην αγορά. Το φθινόπωρο, το προσδιορισμένο εύρος τιμών έφτασε στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων χρόνων, στα 35 – 97€, από 40 – 105€ που ήταν το φθινόπωρο του 2016 και από 45 – 115€ το φθινόπωρο του 2015», εξήγησε ο Berster.

Οι τιμές παραμένουν χαμηλές λόγω της συνεχιζόμενης διαθεσιμότητας φθηνών καυσίμων και του διαρκούς ανταγωνισμού με περισσότερες της μιας low cost αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες σήμερα καλύπτουν περίπου εκατό από τα δρομολόγια που αναχωρούν από τη Γερμανία.

«Παρόλο που αύξησαν την παρουσία τους στα μεγάλα αεροδρόμια, η Ryanair και η Wizz έχουν μειώσει τις τιμές τους σε σχέση με πέρυσι και κατά συνέπεια ευνόησαν την τάση για πτώση των τιμών των εισιτηρίων. Μένει να δούμε τι θα γίνει κατά την χειμερινή περίοδο», πρόσθεσε ο Berster.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *