bomo

27 Bomo hotels, λειτουργούν φέτος !!!

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

«Με τον διακριτικό τίτλο BOMO HOTELS, λειτουργούν 27 ξενοδοχεία την εφετινή σαιζόν, αναφέρει σε συνέντευξή του, στο Business Travel blog, ο γενικός διευθυντής της ξενοδοχειακής αλυσίδας Bomo Hotels, του ομίλου Μουζενίδη, κ. Χρίστος Ζαγγογιάννης.

Μια αποκάλυψη που κρίνεται απαραίτητη, καθώς η θυγατρική εταιρία του κραταιού τουριστικού οργανισμού στον ξενοδοχειακό κλάδο Mouzenidis Group συνεχίζει ακατάπαυστα τη ραγδαία ανάπτυξή της και τον αέναο εμπλουτισμό του  portfolio της, με νέα μέλη σε δημοφιλείς αλλά και αναδυόμενους προορισμούς της Ελλάδας.

Έτσι και όπως αποσαφηνίζει ο κ. Ζαγγογιάννης τα 26 Bomo Hotels –το 27o μέλος, το Bomo Nairi Hotel εδρεύει στο Γιερεβάν της Αρμενίας (όπως είχε αποκαλύψει το Business Travel blog)- βρίσκονται και λειτουργούν 11 στη Χαλκιδική, 6 στην Κρήτη, 3 στην Πιερία, 1 στην Καβάλα,1 στη Γλυφάδα, 1 στον Κάλαμο Αττικής, 1 στην Eρέτρια, ενώ τους τελευταίους μήνες στο χαρτοφυλάκιο της ξενοδοχειακής αλυσίδας προστέθηκαν το τεσσάρων αστέρων Bomo Philippos Xenia Hotel στις Σέρρες και το Bomo Kalogria Beach Hotel το οποίο βρίσκεται στην Καλογριά του νομού Αχαΐας, τη φημισμένη παραλία για την αμμώδη ακτή της η οποία απλώνεται σε μήκος 9 χιλιομέτρων.

Πέραν της επέκτασής της στις Σέρρες και στην Πελοπόννησο, η είδηση του λανσαρίσματος της νέας αλυσίδας πολυτελών ξενοδοχείων με το brand name Bomo Collection by Cronwell τη φετινή σεζόν στη Βόρεια Ελλάδα είχε το χειμώνα της τρέχουσας χρονιάς «ταράξει» τα ύδατα της ελληνικής ξενοδοχίας. Ουσιαστικά και όπως ξεκαθαρίζει ο κ. Ζαγγογιάννης στο Business Travel blog «η συνεργασία που επετεύχθη μεταξύ του ομίλου Μουζενίδης και της Cronwell Hotels & Resorts για τρία ξενοδοχεία (Bomo Rahoni Cronwell Park, Bomo Sermilia Cronwell Resort και Bomo Plaamon Cronwell Resort) ανοίγουν νέους ορίζοντες στην παροχή ιδιαίτερα υψηλού επιπέδου υπηρεσιών προς τους επισκέπτες τους. Επελέγη ο διακριτικός τίτλος Bomo Collection by Cronwell γιατί και τα δύο brand names είναι δυνατά στη Ρωσία και σε άλλες χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης. Ειδικότερα σε ότι αφορά στα στο νέο μας project, τα Bomo Collection επικεντρώνονται στη συνεργασία μας με πολυτελείς ξενοδοχειακές μονάδες οι οποίες φέρουν χαρακτηριστικά της ξενοδοχειακής αλυσίδας του ομίλου Μουζενίδης, διακρίνονται μεταξύ άλλων για τις υψηλών προδιαγραφών υπηρεσίες προς τους πελάτες τους, δεν ασκούμε αποκλειστικά εμείς τη διαχείρισή τους, ενώ βασικός άξονες της συνεργασίας τίθεται η ενδυνάμωση και η αύξηση των πωλήσεών τους στις αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται ο όμιλος Μουζενίδης (χώρες πρώην Σοβιετικής Ένωσης, Βαλκάνια κλπ.).

Αντίστοιχης εμβέλειας είναι και η συνεργασία του ομίλου Μουζενίδη με τον όμιλο ξενοδοχείων της οικογένειας του Τηλέμαχου Γρηγοριάδη στη Χαλκιδική. Τα ξενοδοχεία Athos Palace, Pallini Beach και Macodonian Sun φέρουν πλέον στο διακριτικό τους τίτλο το brand name Bomo Hotel, έκαστο.

Επιπλέον και σε ότι αφορά στη διείσδυση της Bomo Hotels στις Σέρρες και στην ένταξη του Bomo Philippos Xenia Hotel στο χαρτοφυλάκιό της ο κ. Ζαγγογιάννης επισημαίνει ότι «στην επέκταση της δράσης μας στη συγκεκριμένη βορειοελλαδίτικη πόλη μας οδήγησε η ζήτηση των πελατών μας. Υπάρχει ενδιαφέρον από προερχόμενους από τα Βαλκάνια τουρίστες για θρησκευτικό τουρισμό στην περιοχή- η οποία βρίθει από εκκλησίες, μονές κλπ.-, ενώ παρατηρείται ζήτηση για τα σπήλαια, για το οχυρό Ρούπελ κλπ»

Απαντώντας στο καίριο ερώτημα «ποιος ελληνικός προρισμός θα βρεθεί στο στόχαστρο της Bomo Hotels, με βάση τη ζήτηση των πελατών της;) ο γενικός διευθυντής της ξενοδοχειακής αλυσίδας απαντά με νόημα λέγοντας «ακολουθούμε τη στρατηγική που έχουμε χαράξει από την αρχή: όπου δραστηριοποιείται και έχει πτητικό πρόγραμμα η θυγατρική αεροπορική εταιρία του ομίλου, η Ellinair, μας ενδιαφέρει να έχουμε εκεί μέλος της αλυσίδας μας».

Εκτιμήσεις για τη φετινή σεζόν

Ασκώντας στην ουσία τα πολυσχιδή καθήκοντα τα οποία υπαγορεύει η επιτελική του θέση, έχοντας διαρκή επαφή με Γερμανούς, Γάλλους, Ιταλούς, Άγγλους και Βαλκάνιους tour operators- με τους οποίους συνεργάζονται τα 26 ξενοδοχεία της Bomo Hotels-και ταξιδεύοντας αδιάλειπτα κατά τη διάρκεια εκάστης σεζόν προκειμένου να επισκεφτεί μέλη της ξενοδοχειακής αλυσίδας και να έχει ιδίαν άποψη για τα δρώμενα και τις εξελίξεις, ο κ. Ζαγγογιάννης καταθέτει στο Business Travel blog τις απόψεις του για τη μέχρι στιγμής εικόνα της ελληνικής τουριστικής αγοράς. Συγκεκριμένα τονίζει ότι: «ο Μάιος είναι δύσκολος μήνας για την τουριστική κίνηση στην Ελλάδα, ενώ ο Ιούνιος και ο Σεπτέμβριος προβλέπονται, με τα σημερινά δεδομένα, καλοί. Πολλοί tour operators ζητούσαν έως τα τέλη Απριλίου της τρέχουσας χρονιάς παράταση και επιμήκυνση των early bookings. Οι Δυτικοευρωπαίοι και οι Σκανδιναβοί παρουσιάζουν μια ελαφριά πτώση καθώς άνοιξαν οι ανταγωνιστικές αγορές της Τουρκίας, της Αιγύπτου, της Τυνησίας και του Μαρόκου».

Σε ότι αφορά ειδικότερα στην τουριστική κίνηση στα Bomo Hotels το 2019 ο κ. Ζαγγογιάννης αποκαλύπτει ότι «έτσι όπως έχουν μέχρι στιγμής διαμορφωθεί οι κρατήσεις, διαπιστώνουμε αύξηση των επαναμβανόμενων πελατών. Γεγονός που μας χαροποιεί ιδιαίτερα διαπιστώνοντας την απήχηση του brand name στους πελάτες μας. Εκτιμώ ότι και με τις last minute κρατήσεις θα καταφέρουμε να πετύχουμε αύξηση της τάξεως του 10% στις διανυκτερεύσεις στα Bomo Hotels. Στη θετική αυτή εξέλιξη θα συμβάλλει μεταξύ άλλων και η λειτουργία του Bomo Rethymno Beach το οποίο ξεκίνησε φέτος τη λειτουργία του στις 11 Απριλίου, ενώ είχε πέρυσι δεχτεί- την πρώτη χρονιά λειτουργίας του- τους πρώτους του πελάτες στα μέσα Ιουνίου 2018».

Όλα τα resort Bomo Hotels ξεκίνησαν έως τις 25 Απριλίου τη λειτουργία τους τη φετινή σεζόν και θα αποχαιρετίσουν τους τελευταίους τους πελάτες στα μέσα με τέλη Οκτωβρίου της φετινής χρονιάς, ανάλογα με την περιοχή στην οποία βρίσκονται.

Πέραν τούτων ο κ. Ζαγγογιάννης δεν παραλείπει και αποκαλύπτει στη σημαντική είδηση της αύξησης 10% την οποία καταγράφουν οι κρατήσεις του ταξιδιωτικού οργανισμού Mouzenidis Travel φέτος, σε σχέση με πέρυσι.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *