32% των Ινδών ταξιδιωτών χρησιμοποιεί εφαρμογές για ταξιδιωτικές κρατήσεις

ΜΕΛΕΤΕΣ

To Yatra.com, ένα από τa κορυφαία ταξιδιωτικά portal στην Ινδία, πραγματοποίησε την ετήσια καλοκαιρινή του έρευνα, η οποία φέρνει στο προσκήνιο τις αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο οι Ινδοί ταξιδιώτες σχεδιάζουν να κάνουν τις διακοπές τους φέτος το καλοκαίρι. Η τελευταία έρευνα δείχνει ότι οι Ινδοί ταξιδιώτες παίρνουν τις αποφάσεις τους «εν κινήσει» και είναι καλά συγχρονισμένοι με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.
yatraΤο συμπέρασμα επιβεβαιώνουν και τα νούμερα, που δείχνουν μία τεράστια αύξηση 10% ανά έτος, στις ταξιδιωτικές κρατήσεις από κινητά τηλέφωνα, φτάνοντας σήμερα στο 32%. Ενώ οι επιτραπέζιοι και οι φορητοί υπολογιστές εξακολουθούν να είναι το προτιμώμενο μέσο της κράτησης, υπάρχει μια απότομη μείωση της ζήτησης για τα ταξιδιωτικά πρακτορεία, με συνολικό ποσοστό ένα μικρό 8% το 2016, έναντι 11,2% το 2015.

Η έρευνα έyatra 3δειξε επίσης, ότι ένα ένθερμο 67,4% σχεδιάζει ένα
καλοκαιρινό ταξίδι το 2016, σε σύγκριση με μόλις 35% το 2015. Αυτό ορίζει το απτόητο πνεύμα των Ινδών ταξιδιωτών, οι οποίοι ολοένα και περισσότερο θεωρούν τις διακοπές αναγκαιότητα και όχι πολυτέλεια. Παρά την πτώση του ινδικού νομίσματος, σχεδόν 31% των ταξιδιωτών αναζητούν διεθνή ταξίδια για το καλοκαίρι του 2016. Η έρευνα διαπίστωσε επίσης, ότι οι βορειοανατολικές πολιτείες αποτελούν κορυφαία επιλογή σε προορισμούς εσωτερικού, γεγονός που συμπίπτει με την εστίαση της κυβέρνησης στην προώθηση της περιοχής. Όσον αφορά τους διεθνείς προορισμούς, το Μπαλί και ο Μαυρίκιος έρχονται πρώτοι, ως οι νέες δημοφιλείς επιλογές για αυτό το καλοκαίρι.
Οι Ινδοί φαίνεται να καταπιάνονται με την καθημερινότητα της εταιρικής ζωής και ως εκ τούτου δεν χάνουν καμία ευκαιρία για απόδραση. Αυτό έχει ξεκάθαρα συμβάλλει σε μία αύξηση της συχνότητας των διακοπών. Οι ταξιδιωτικές δαπάνες των καλοκαιρινών διακοπών ανά άτομο, σημειώνουν μια αύξηση στα μεσαία κοινωνικά στρώματα, με περισσότερο από το 25% να σκοπεύουν να ξοδέψουν Rs.25,000 – 50.000 το 2016, έναντι του 17% το 2015. Ένα μεγάλο ποσοστό ταξιδιωτών, συνεχίζει να επιλέγει οικονομικά καταλύματα προκειμένου να διαχειριστεί τις δαπάνες των διακοπών του 2016.

Η έρευνα διαyatra 2πιστώνει επίσης, ότι το 44% των Ινδών πιστεύει ότι η χαλάρωση κατά τη διάρκεια των διακοπών, είναι ο βασικός λόγος για να ταξιδέψουν το 2016, υπογραμμίζοντας την ανάγκη του αστού Ινδού, να ξεφύγει από την ρουτίνα της καθημερινότητας.

Σχολιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας, ο κ Sharat Dhall, Πρόεδρος του Yatra.com λέει, “Συνεχίζουμε να βλέπουμε μια ισχυρή ανά έτος αύξηση, στα ταξίδια των Ινδών σε διεθνείς και εγχώριους προορισμούς. Βλέπουμε επίσης, μια αυξημένη ζήτηση για νέους προορισμούς, με αυτούς της Βορειοανατολικής Ινδίας να βρίσκονται στην κορυφή του τοπ 5 των εγχώριων προορισμών. Όλο και περισσότεροι Ινδοί εξοικειώνονται με τη χρήση κινητών τηλεφώνων για τις ταξιδιωτικές τους κρατήσεις και περιμένουμε να δούμε μια περαιτέρω αύξηση στις κρατήσεις μέσω εφαρμογών (applications) κατά το επόμενο έτος. ”

yatraΑυτό το καλοκαίρι υπήρξε μια έντονη αύξηση στην επιθυμία των Ινδών να περάσουν τις διακοπές μαζί με την οικογένεια τους, με σχεδόν το 45% να επιλέγουν πακέτα οικογενειακών διακοπών για το 2016, σε σύγκριση με το μόλις 17%, το 2015. Οι γυναίκες αρχίζουν να αποτελούν ένα σημαντικό δημογραφικό στοιχείο, σχεδιάζοντας τις διακοπές με τους συντρόφους, τους γονείς και τα παιδιά τους, αλλά και μόνες τους. Τα ξενοδοχεία συνεχίζουν να αποτελούν κορυφαία επιλογή καταλύματος, ενώ η διαμονή με οικογένεια και φίλους συνεχίζει να μειώνεται. Επίσης οι ταξιδιώτες είναι καλύτερα ενημερωμένοι και επιλέγουν προορισμούς μετά από έρευνα στο διαδίκτυο και σε ταξιδιωτικά blogs. Παρά το γεγονός ότι ένα μεγάλο ποσοστό θα ήθελαν να ταξιδέψουν με τους ηθοποιούς Shah Rukh Khan και Deepika Padukone, η επιλογή προορισμών βάση ταινιών του Bollywood, σημειώνει μεγάλη πτώση.

Επιγραμματικά τα ευρήματα της έρευνας:

  • Μία αύξηση 10% ανά έτος από το 2014, έχει παρατηρηθεί στις κρατήσεις μέσω κινητών, που ανέρχονται σήμερα σχεδόν στο 32%. Οι κρατήσεις μέσω ταξιδιωτικών πρακτορείων έπεσαν στο μονοψήφιο 8% το 2016, έναντι 11,2% το 2015.
  • Παρά την πτώση της Ινδικής ρουπίας έναντι του αμερικανικού δολαρίου, σχεδόν το 31% εξακολουθεί να αναζητεί διεθνείς προορισμούς για το καλοκαίρι του 2016
  • Σε ταύτιση με τους στόχους κυβέρνησης, τα βορειοανατολικά τμήματα της χώρας αποτελούν κορυφαία επιλογή στους εγχώριους προορισμούς.
  • Τα οικογενειακά ταξίδια σημειώνουν μια εκπληκτική αύξηση σχεδόν 45% το 2016, σε σύγκριση με το 17% το 2015
  • Οι Ινδοί συνεχίζουν να επιλέγουν οικονομικά καταλύματα στα ταξίδια που πραγματοποιούν το 2016
  • Οι Ινδοί αποκόπτονται τελείως από την δουλειά κατά την διάρκεια των διακοπών τους, ενώ η «χαλάρωση» αποτελεί τον βασικό λόγο για ταξίδια.
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *